• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
author image
Informer.rs

Novinar

11.06.2024

16:24

Nastavlja se kampanja "NEMA CENU" – Mercator-S u borbi protiv melanoma

Stefan Simonović

Vesti

Nastavlja se kampanja "NEMA CENU" – Mercator-S u borbi protiv melanoma

Podeli vest

Tačka se stavlja na kraju rečenice i završene misaone celine, ali u životu nije svaka tačka kraj. Da bi se ojačala svest o značaju prevencije i ranog otkrivanja melanoma, kompanija Mercator-S je u mesecu borbe protiv melanoma pokrenula drugu fazu projekta „NEMA CENU“ u partnerstvu sa Ministarstvom zdravlja Republike Srbije i Nivea Sun pozvala sve građane da se priključe ovoj inicijativi i pridruže zajedničkoj borbi u očuvanju zdravlja.

U sklopu ovog projekta, u čak 60 odabranih IDEA, Roda i Mercator prodavnica širom Srbije kupci imaju priliku da podrže ovu inicijativu kupovinom jabuka u kutijama, koje nemaju cenu ali vrede mnogo, jer na taj način učestvuju u borbi protiv melanoma. Sva prikupljena sredstva od kupovine su namenjena Udruženju pacijenata obolelih od melanoma, a potrošačima će biti dostupna mogućnost da sami odaberu vrednosni iznos od 3 ponuđene opcije, 200, 500 ili 1.000 dinara kojim žele da doprinesu ovoj kampanji i pruže podršku svima koji veruju u poruku da zdravlje nema cenu.

Savo Polipović, predsednik Udruženja pacijenata obolelih od melanoma, koji se i sam susreo sa ovom bolešću, prenosi svoja iskustva sa melanomom. „Izuzetno je važno imati znanja o melanomu i šta ljudi kojima je dijagnostikovan melanom mogu da očekuju kada je ova bolest u pitanju. Naša je odgovornost je da vodimo računa o svom zdravlju, i da se pregledamo čak i ako sami primetimo neobičnu promenu na koži i setimo se da melanom nije neizlečivo oboljenje“, rekao je Savo Polipović.

Foto: Stefan Simonović

 

Mercator-S je takođe naglasio značaj pregleda i ranog prepoznavanja melanoma, kao i koliko je osvešćen pristup važan, jer je ovo jedini rak koji možete videti golim okom.

„Ova kampanja za nas znači mnogo, jer se trudimo da vodimo računa o zdravlju naših zaposlenih i nastojimo da učinimo sve da što veći broj ljudi ode i pregleda svoju kožu. U okviru kampanje „NEMA CENU“ koja je započeta u oktobru mesecu, uspešnim odzivom građana Srbije prikupljeno je čak milion dinara, a kako je u ovoj, drugoj, fazi prodato više od 1.000 kutija, rekli bismo da su stanovnici naše zemlje spremni za zajedničku borbu. Celokupan prihod od prodaje jabuka, koje su simbol zdravlja, biće preusmeren na Udruženje pacijenata obolelih od melanoma“, poručila je Nataša Pavlović, direktortka marketinga kompanije Mercator-S, i dodala: „Želela bih da u ime svih zaposlenih kompanije Mercator-S, izrazim veliku zahvalnost Ministarstvu zdravlja, Udruženju pacijenata obolelih od melanoma i Nivea Sun-u, partnerima ove kampanje koji su svojim doprinosom omogućili da se projekat nastavi i promoviše širokoj javnosti.”

Foto: Stefan Simonović

 

Kompanija Mercator-S je u cilju prevencije pokrenula seriju edukacija za svoje zaposlene koje se odnose na zdravlje. Poslednja u ovom nizu je edukacija koja ističe ključne informacije o borbi protiv melanoma, prepoznavanju simptoma, dostupnim tretmanima i terapijama, kao i o važnosti redovnih pregleda i rane dijagnostike. Početak leta je pravi trenutak da podsetimo sve građane da je u životu neophodno čuvati svoju kožu, kao i da glavni faktori rizika za dobijanje ove bolesti uključuju izlaganje UV zracima, svetlu put, istoriju opekotina od sunca, kao i genetsku predispoziciju.

Postovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

Politika

TV

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set