HEINEKEN kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS - Stigla do više od 4 miliona ljudi
Podeli vest
Društveno-odgovorna kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS, kompanije HEINEKEN Srbija, treću godinu zaredom ostvaruje impresivne rezultate.
Kombinacijom outdoor oglašavanja, društvenih mreža i radio reklama, ali i saradnjom sa najvećim fakultetima u zemlji i uz podršku poznatih ličnosti, kampanja je uspešno obuhvatila najširu publiku i došla do više od četiri miliona ljudi.
Nakon uspešnih prošlogodišnjih rezultata, kompanija HEINEKEN Srbija i Auto-moto savez Srbije (AMSS) potpisali su danas sporazum o nastavku partnerstva. I ove godine, cilj zajedničke kampanje “KAD IDE TURA, NE IDE GAS“ je da se među vozačima širom naše zemlje nastavi sa podizanjem svesti o savesnom ponašanju i odgovornoj konzumaciji alkohola. Poznati srpski automobilista i najmlađi šampion Evrope na brdskim stazama, Nikola Miljković, koji je podržao ovogodišnju kampanju, biće ujedno i njeno zaštitno lice, najavljuju partneri.
Kompanija HEINEKEN Srbija predstavila je u svojoj pivari u Novom Sadu kapitalnu investiciju vrednu 16 miliona evra. Jedno od najvećih dosadašnjih ulaganja kompanije u Vojvodini obuhvata dodatnu liniju za limenke i tehnički unapređenu liniju za staklenu ambalažu. Ovim je postignuta značajno veća operativna i logistička efikasnost i povećana proizvodnja za gotovo 50 odsto. Istovremeno, smanjena je emisija CO2 u distribuciji za više od 1.000 tona godišnje (što je smanjenje od 20 odsto) i dostignuto do 100 odsto iskorišćenost ukupnih proizvodnih kapaciteta.
28.04.2023
11:14
- Smatramo da je važno da potrošači budu dobro informisani o alkoholu, našim proizvodima i načinu na koji se u njima može uživati na odgovoran način. Uvek se trudimo da to naglasimo na našoj ambalaži, u našim reklamama, na promocijama, kao i kroz naša partnerstva. Kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS dokazuje našu posvećenost ali i obavezu da ličnim primerom istaknemo značaj i budemo primer odgovornog uživanja u pivu - izjavio je Dragan Lupšić, direktor korporativnih poslova kompanije HEINEKEN Srbija.
U cilju podizanja svesti o važnosti odgovornog ponašanja u saobraćaju, kompanija HEINEKEN Srbija i Auto-moto savez Srbije potpisali su sporazum o saradnji i udružili snage u kampanji pod nazivom „KAD IDE TURA, NE IDE GAS”
Pogledajte kako je izgledalo spektakularno Heineken® gledanje finala UEFA EURO 2020™ u Beogradu
13.07.2021
15:50
U Beogradu, Novom Sadu i Nišu, ključne poruke ove kampanje poslate su putem 56 bilborda do više od trećine svih vozača a na društvenim mrežama kampanja je stigla do gotovo tri miliona ljudi.
Kao deo digitalne strategije kompanije, partneri kampanje su bili glumica Dragana Mićalović, automobilista Nikola Miljković i TV voditelj i novinar Mladen Alvirović. Zajedno sa predstavnicima kompanije HEINEKEN Srbija bili su gosti edukativnih radionica organizovanih za studente na najvećim fakultetima u Nišu, Beogradu i Novom Sadu.
Foto: Heineken
Po prvi put, obraćajući se studentima, poseban fokus je stavljen na mlađe vozače uz osnovnu poruku da se nikada ne seda za volan kada se konzumira alkohol i da je uvek najvažnije da se alkohol umereno i odgovorno konzumira, a ukoliko poželite pivo a planirate da vozite, uzmite Heineken 0.0®, poručuju iz kompanije.
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
Nakon uspešnih prošlogodišnjih rezultata, kompanija HEINEKEN Srbija i Auto-moto savez Srbije (AMSS) potpisali su danas sporazum o nastavku partnerstva. I ove godine, cilj zajedničke kampanje “KAD IDE TURA, NE IDE GAS“ je da se među vozačima širom naše zemlje nastavi sa podizanjem svesti o savesnom ponašanju i odgovornoj konzumaciji alkohola. Poznati srpski automobilista i najmlađi šampion Evrope na brdskim stazama, Nikola Miljković, koji je podržao ovogodišnju kampanju, biće ujedno i njeno zaštitno lice, najavljuju partneri.
Zamenica tužioca Međunarodnog krivičnog suda (MKS) u Hagu Nažat Šamim Kan izjavila je danas da istraga o ruskoj "invaziji" na Ukrajinu ne može biti obustavljena zbog mirovnih pregovora.
Istoričar i univerzitetski profesor Čedomir Antić u potpunosti je razotkrio na koji način su blokaderi planirali Majdan, ali je govorio i o nasilju koje svakodnevno sprovode kako njihovi lideri tako i same pristalice blokaderske opozicije.
Ministar odbrane Srbije Bratislav Gašić najoštrije je večeras osudio optužbe i uvrede koje je na račun predsednika Srbije Alaksandra Vučića izneo ministar odbrane BiH Zukan Helez.
Direktor Kancelarije za Kosovo i Metohiju Petar Petković izjavio je da je u Raški danas održao sastanak sa predstavnicima Srpske liste i čestitao gradonačelnicima na preuzimanju dužnosti.
Prošle sedmice u popularnoj Informerovoj TV emisiji "Na merama" mogli ste, između ostalog, da vidite, kako biznismen iz Ratkova Branko Babić sa Draganom J. Vučićevićem dogovara kupovinu medija Junajted grupe, šta na pijaci pazari ministarka Milica Đurđević Stamenkovski, kakve turustičke aranžmane merka poslanica-blokaderka Biljana Đorđević, gde penzionerske dane provodi nekadašnji lider SPO-a Vuk Drašković…
Gosti Info jutra Nikola Rađen, bivši vaterpolista, Dragan Vasiljković, fondacija "Kapetan Dragan" i Branko Babić, biznismen komentarisali su uvrede na račun Srba koje dolaze iz regiona.
Jedan od osumnjičenih u predmetu tužilaštva za organizovani kriminal u istrazi finansijskih tokova, a u vezi sa padom nadstrešnice u Novom Sadu, Goran R. uhapšen je 1. novembra u Hrvatskoj.
Sjedinjene Američke Države žele da Evropa preuzme većinu konvencionalnih odbrambenih kapaciteta NATO, od obaveštajnih podataka do raketa, do 2027. godine, rekli su zvaničnici Pentagona diplomatama u Vašingtonu ove nedelje, što je kratak rok koji neki evropski zvaničnici smatraju nerealnim, prenosi Rojters.
Ukrajinski antikorupcijski biro NABU i SBU saopštili su da su razbili kriminalnu grupu na čijem čelu je poslanica Ana Skorohod iz stranke „Za budućnost“.
Evropska komisija kaznila je platformu Iks novčanom kaznom od 120 miliona evra zbog kršenja Zakona o digitalnim uslugama, saopštio je na brifingu u Briselu zvanični predstavnik Evropske komisije Toma Renje, prenosi TASS.
Nemački ministar spoljnih poslova Johan Vadeful oštro je reagovao na nedavno objavljeni dokument administracije Donalda Trampa, u kojem se tvrdi da Evropa u naredne dve decenije rizikuje „civilizacijsko brisanje“ zbog migracija i integracije u EU.
Glumica Gala Videnović slavu je stekla ulogom Nataše u filmovima o "Žikinoj dinastiji", a posle mnogo godina publika j eponovo može gledati na filmu i to u 11. nastavku ovog kultnog serijala.
Posna lenja pita na čaše je mekana, sočna i mirisna, a priprema je jednostavna i praktična. Idealan kolač kada želite brz i ukusan desert bez mnogo komplikacija
Dr Dmitrij Jaranov, poznati kardiolog je otkrio da više nikada ne treba da pijete dijetalna pića. Iako se mnogi kunu u njih, nova velika studija pokazuje da vas rizici mogu ozbiljno iznenaditi.
Imate mišljenje?
Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.
Ostavite komentar