• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: promo

27.12.2024

14:37

Još jedna nagrada za kampanju Telekoma Srbija „Priče iz rominga“

Promo/Telekom

Vesti

Još jedna nagrada za kampanju Telekoma Srbija „Priče iz rominga“

Podeli vest

„Priče iz rominga“, jedinstvena marketinška kampanja iz kreativne radionice kompanije Telekom Srbija, osvojila je prestižnu nagradu na ovogodišnjem konkursu Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) u kategoriji digitalna influenser kampanja.

 Ovo bronzano priznanje se pridružuje nizu drugih nagrada za ovu kampanju, uključujući KAKTUS nagradu u kategoriji Influencer marketing i DISRUPT nagradu za komunikaciju u kategoriji IT i telekomunikacije.

UEPS nagrade, koje se dodeljuju više od pola veka, prepoznaju najkvalitetnije projekte u oblasti marketinga i komunikacija u Srbiji. Ovogodišnji konkurs bio je jedan od najposećenijih i najkonkurentnijih do sada, sa velikim brojem prijava i projektima koji su se istakli visokim standardima kreativnosti i inovativnosti.

„Priče iz rominga“ oduševile su stručnu javnost autentičnim pristupom i sposobnošću da na inovativan način komuniciraju važne poruke. Kroz kombinaciju influenser marketinga, emotivnog pričanja priče i pametne digitalne medijske strategije, kampanja je dokazala da kompanija Telekom Srbija nije samo lider u tehnologiji, već i u kreativnim komunikacijama.

Ispred kompanije nagradu su preuzele Jovana Matić, menadžerka za digitalne marketing komunikacije i Una Zabunov, šefica Službe za digitalne marketing komunikacije.

„UEPS nagrada je potvrda da kada radimo sa strašću i vizijom, rezultati govore sami za sebe. 'Priče iz rominga’ su primer kako inovativne ideje i saradnja s talentovanim ljudima mogu postići nešto jedinstveno. Nastavićemo da stvaramo kampanje koje inspirišu i ostavljaju trag,“ povodom nagrade izjavila je Una Zabunov.

Ovaj uspeh je još jedna potvrda da je kompanija Telekom Srbija predvodnik u savremenim tržišnim komunikacijama i da pomera granice kreativnosti, postavljajući nove standarde u telekomunikacionoj industriji.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Imate mišljenje?

Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.

Ostavite komentar

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

Politika

TV

Ne propustite novu epizodu emisije "Na merama" - U subotu od 20h ulazimo u trag i nedodirljivima!
Live TV

Ne propustite novu epizodu emisije "Na merama" - U subotu od 20h ulazimo u trag i nedodirljivima!

Prošle sedmice u popularnoj Informerovoj TV emisiji "Na merama" mogli ste, između ostalog, da vidite, kako biznismen iz Ratkova Branko Babić sa Draganom J. Vučićevićem dogovara kupovinu medija Junajted grupe, šta na pijaci pazari ministarka Milica Đurđević Stamenkovski, kakve turustičke aranžmane merka poslanica-blokaderka Biljana Đorđević, gde penzionerske dane provodi nekadašnji lider SPO-a Vuk Drašković…

05.12.2025

10:57

Hronika

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set