• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer

Izvor: Zaštitnik potrošača/Objektiv

10.08.2020

14:26 >> 14:27

(FOTO) KUPIO SUPU U KOCKI, A KADA JE OTVORIO KUTIJU ŠOK! Evo šta je pronašao u kartonskoj ambalaži!

Zaštitnik potrošača

(FOTO) KUPIO SUPU U KOCKI, A KADA JE OTVORIO KUTIJU ŠOK! Evo šta je pronašao u kartonskoj ambalaži!

Podeli vest

U kartonskoj kutiji kupac je pronašao zatvorenu praznu plastičnu kutijicu u kojoj je trebalo da bude kokošija kocka. Umesto izvinjenja, iz kompanije poručili "dešava se, ne treba dizati buku"

Potrošači, nemojte se iznenaditi ako u pakovanju nekog proizvoda "Svislajon Takovo" dobijete samo ambalažu umesto onoga što ste platili! Tako, na primer, kada se kartonska kutija u koju su zapakovani paketići supe u kocki otvori, može se desiti da kupci zateknu hermetički zatvorene, ali prazne plastične posudice.

Da stvar bude gora, nadležni iz kompanije, umesto izvinjenja oštećenim kupcima, konstatovali su da se to dešava bez ikakvog objašnjenja, ali ne vide ništa zanimljivo u svemu tome da bi se o tome javno polemisalo.

Foto: Informer/Objektiv printscreen

Upravo to se desilo jednom Beograđaninu (44), koji je kupio kokošiju supu u kocki "Svislajon Takovo", ali je pakovanje bilo prazno! Na fotografijama i snimku koji je nezadovoljni potrošač dostavio medijima vidi se potpuno prazan prozirni paketić izvađen iz kartonske kutije. Takođe, jasno se vidi da paketić nije bio prethodno otvaran jer je i dalje fabrički zatvoren.

 

 

Kada je snimak objavljen na pojedinim portalima, iz pomenute kompanije su kratko poručili:
- To se desi ponekad, ne treba podizati buku.

Nemojte da ćutite

Potrošače uvek savetujem da o ovakvim slučajevima uvek obaveste proizvođača kako bi mu ukazali na grešku bez obzira na visinu štete
Nenad Bumbić, Zaštita potrošača

 

Očigledno je kompaniji "Svislajon Takovo", umesto da njihovi verni kupci budu zadovoljni i da dobiju ono što su platili, mnogo važnije da potrošači uopšte ne saznaju da se ovo desilo! Na osnovu njihovog odgovora jasno je da se ova greška nije potkrala prvi put, već se to u prošlosti dešavalo više puta, a s obzirom da problem i dalje nije otklonjen, može se pretpostaviti da će se prazna pakovanja na rafovima prodavnica pojavljivati i u budućnosti.

Umesto da poprave grešku i spreče da kupci "bacaju" novac ni za šta, u "Svislajonu" žele samo da "zataškaju" čitav slučaj, pa ni mi nismo dobili odgovor na postavljena pitanja (pogledajte okvir).


Domaći stručnjaci šokirani su postupkom ovog velikog proizvođača. Kako kažu, u pitanju je sitna greška u proizvodnji koja se dešava svima i smatraju da će više štete ugledu kompanije naneti sramotan odgovor nego sama greška.

U "Svislajonu" muk

Novinari Zaštitnika potrošača pokušali su da stupe u kontakt sa kompanijom "Svislajon Takovo" i dobiju odgovore na pitanja kako je ovo moglo da se desi, ali i šta znači odgovor "dešava se". Pitali smo ih i koliko često se ovakve situacije dešavaju i zašto umesto izvinjenja kupcu poručuju da "ne treba dizati buku". Međutim, do zaključenja ovog broja odgovore na naša pitanja nismo dobili.

Predsednik udruženja "Zaštita potrošača" Nenad Bumbić napominje da reakcija kompanije "Svislajon Takovo" nije na mestu i da je umesto zataškavanja priče trebalo prvo da se izvine potrošaču.

- Ovakve greške u proizvodnji dešavaju se s vremena na vreme i to nije ništa novo, gotovo svim proizvođačima bar jednom se potkrala ovakva greška. Jedina razlika je u tome kako kompanije odluče da reaguju u ovim situacijama. Uglavnom kada im se javi nezadovoljan potrošač kome se desilo ovo oni pošalju paket svojih proizvoda kako bi svojoj mušteriji pokazali da im je stalo do njih i do toga da sve mušterije budu zadovoljne, da im je krivo zbog toga što se desilo i kao izvinjenje za neprijatnost. U ovom slučaju to se nije desilo. Umesto izvinjenja, kompanija "Svislajon" imala je želju da se za ovaj slučaj ne pročuje u javnosti, tako da njihova reakcija prema potrošaču nikako nije fer - smatra naš sagovornik i dodaje:

- Kada su sitni novci u pitanju, potrošači izgube želju da traže svoja prava, ali ih savetujem da o ovakvim slučajevima uvek obaveste proizvođača kako bi mu ukazali na grešku i možda dobili neku nadoknadu u vidu paketa proizvoda za pretrpljenu štetu - savetuje Bumbić.

Postovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Hronika

JOŠ Hronika VESTI

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set