BRUKA I SRAMOTA! Mi njima vakcine, a oni nama sramnu reklamu! BILBORDI 'BANJALUČKE PIVARE' ZA PIVO 'NEKTAR' ZGROZILI GRAĐANE
Podeli vest
Donaciju vakcina Srbije Bosni i Republici Srpskoj zloupotrebili u marketinške svrhe, reklamirajući svoje pivo pod sloganom: "Hvala, braćo, vi nama vakcine, mi vama pivo". Osim što je sramno, ovakvo oglašavanje dovodi potrošače u zabludu, tvrde stručnjaci
Banjalučka pivara ponovo na neumestan način reklamira svoje pivo "nektar", a pri tome i dovodi potrošače u zabludu! Naime, na brojnim bilbordima širom Beograda prethodnih nekoliko dana osvanuli su plakati na kojima piše "Hvala, braćo, vi nama vakcine, mi vama pivo".
Reklama za pivo "nektar" "Banjalučke pivare" sadrži slogan "samo da ostane čulo ukusa", što građani, ali i predstavnici organizacija za zaštitu potrošača, smatraju u najmanju ruku neprimerenim u vreme pandemije u kojoj ljudi umiru
13.01.2021
15:37
Ovo nije prvi put da se "Banjalučka pivara" neumesno šali sa epidemijom koronavirusa, koja je do sada u našoj zemlji odnela više od 4.000 žrtava. Naime, kako je Zaštitnik potrošača već pisao pre nekoliko meseci, ova pivara imala je skandaloznu reklamu koja je izazvala pravu buru u javnosti zbog sramnog slogana - "Samo da nam ostane čulo mirisa" (pogledajte okvir)!
Ovaj put oni su se osvrnuli na činjenicu da je Srbija susednoj Bosni i Hercegovini, u kojoj se i proizvodi pivo "nektar", donirala čak 5.000 prekopotrebnih vakcina protiv koronavirusa kompanije "Astra Zeneka". Pre ove donacije, preko Beograda, ruska vakcina protiv koronavirusa "sputnjik V" stigla je i u Republiku Srpsku, a zdravstveni radnici iz ovog područja se mogu vakcinisati i u Srbiji na punktovima koji se nalaze na lokacijama uz samu granicu Srbije sa Bosnom i Hercegovinom - u Šapcu, Loznici i Sremskoj Mitrovici.
I sve bi bilo u redu da su čelnici ove kompanije želeli samo da se zahvale, ali, zapravo, iza svega se krije samo marketing i njihova želja da ovaj humani čin zloupotrebe za reklamu i da što više ljudi čuje za njih.
Prema rečima domaćih stručnjaka, ne samo da je sramotno što su u "Banjalučkoj pivari" uporedili vakcine i pivo već su doveli i potrošače u zabludu. Naime, s obzirom na to da smo mi vakcine dali besplatno, iz njihove reklame može se zaključiti da će i pivo "nektar" u Srbiju stići besplatno i da naši građani neće morati da izdvoje novac za kupovinu ovog alkoholnog napitka. Međutim, njihovo pivo građani Srbije i dalje moraju da plaćaju. Zato stručnjaci sa pravom postavljaju pitanje "kakve veze imaju vakcine i pivo"!
Zabraniti reklamu
Pod hitno treba da reaguje Tržišna inspekcija i spreči dalje emitovanje ove sramotne reklame
Goran Papović, NOPS
Predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije (NOPS) Goran Papović ističe da je reklama za pivo "nektar" skandalozna, sramotna i neprimerena i da je pod hitno treba zabraniti.
- Ovo nije prvi put da "Banjalučka pivara" ima reklamu vezanu za koronavirus. Baš kao i prethodna, i ova je podjednako skandalozna i neprimerena. Možda čak još i gora! Ovakvo oglašavanje dovodi potrošače u zabludu. Kupci sa pravom mogu da pomisle da će besplatno dobiti pivo jer ova reklama upravo to i kaže. Vakcine smo kupili mi, naša država, i poklonili im. Moje pitanje njima je "ko će nama da pokloni pivo" - kaže Papović i dodaje:
- I pored toga, nikako se ne mogu uporediti vakcine i pivo. Bez piva može da se živi, a svi znamo koliko su vakcine sada važne za zdravlje i živote ljudi i koliko je epidemija koronavirusa do sada odnela žrtava. Vrag je odneo šalu. Oglašavanje koje dovodi kupce u zabludu je kršenje zakona i kao takvo treba da bude sankcionisano. Pod hitno treba da reaguje Tržišna inspekcija i spreči dalje emitovanje ove sramotne reklame - kaže naš sagovornik.
Na naše pitanje zbog čega je rukovodstvo "Banjalučke pivare" odlučilo na ovaj način da se reklamira i šta je mogao biti njihov motiv, Papović odgovara:
- To ne bih znao da vam kažem. Zaista, ne mogu da razumem da neko odluči na ovakav način da se reklamira. Nije svaka reklama dobra, a ova nema nikakav smisao - smatra Papović.
Ekipa Zaštitnika potrošača pokušala je da stupi u kontakt sa "Banjalučkom pivarom" i dobije od kompanije objašnjenje zbog čega je ovako neprimerenu reklamu pustila u etar. Međutim, do zaključenja ovog broja odgovore na naša pitanja nismo dobili.
Prva skandalozna reklama uznemirila građane Srbije
Još u januaru Zaštitnik potrošača pisao je o tome kako "Banjalučka pivara" u doba epidemije koronavirusa na sraman i nedopustiv način promoviše svoje proizvode. U trenutku kada se ceo svet bori sa opasnim virusom, kada su mnogi naši građani zbog smrtonosne zaraze i užasnih posledica koje ona nosi ostali bez svojih najmilijih, ova pivara odlučila je da se neslano našali na račun epidemije. Uz flašu piva na njihovoj reklami koja se nalazila na brojnim bilbordima stajao je skandalozan natpis: "Samo da nam ostane čulo ukusa!"
Domaći stručnjaci tada su rekli da u ovom trenutku ova reklama nikako nije primerena, da uznemirava ljude i vređa one koji znaju koliko je kovid-19 teška i smrtonosna bolest. Oni se slažu da ova reklama nije nezakonita, ali da bi u svakom slučaju nadležni organi trebalo da reaguju i spreče njeno dalje emitovanje.
- Ova reklama podseća me na neke koje su u prošlosti povučene jer su uznemirile narod. Svi se sećamo reklame za osiguranje u kojoj čovek umire, ali uteha porodici je što imaju baš to životno osiguranje. Ta reklama je brzo skinuta. Mi imamo Regulatorno telo, koje kontroliše sadržaj reklama, a ako u njoj postoji nešto što uznemiruje gledaoce, izaziva paniku ili nemir, oni imaju pravo da je povuku. Pretpostavljam da se, ako se narod bude žalio, isto može desiti i sa ovom - rekao je Nenad Bumbić iz Zaštite potrošača.
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
komentari
Vladimir
pre 3 godine
simpaticno ... jedino smeta ustasama .. Ziveli BRACO !!!
Dajte ljudi sta Vam je, kome ove ludosti padaju na pamet, pa ljudi iz pivare u ova nesretna i teska vremena sa pandemijom za bilo koga samo pokusavaju da prezive, te pokusavaju na bilo kakav nacin sa reklamama u vezi sa pandemijom privuci potrosace kako bi nesto prodali, zaradili i prezivjeli. Vjerujte da pola Banjaluke ima veze sa nasom pivarom i mnogo ljudi i porodica zivi od nje, reklama ne vrijedja bilo koga, cak je na neki nacin i zanimljiva jer smo svi okupirani pandemijom i tjera te da se zamislis sta uopste pokusavaju reci sa ovim reklamama. A reklame za to i sluze, da bi te sto duze zadrzali da ih gledas. Nikakve tu lose namjere nema i ne mozete ni pretpostaviti koliko je cijeli narod u Republici Srpskoj zahvalan za sve sto je majka Srbija uradila i radi za nas, o vakcinama ne treba ni pricati jer one zivot znace. Neka nam zive Republike Srbija i Srpska zauvjek, volimo Vas braco i sestre nase drage iz nase jedine matice. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Reklama za pivo "nektar" "Banjalučke pivare" sadrži slogan "samo da ostane čulo ukusa", što građani, ali i predstavnici organizacija za zaštitu potrošača, smatraju u najmanju ruku neprimerenim u vreme pandemije u kojoj ljudi umiru
Tim Donalda Trampa, koji je proglasio pobedu na američkim predsedničkim izborima, predložio je zamrzavanje sukoba u Ukrajini i nove isporuke oružja u zamenu za obećanje Kijeva da se privremeno neće pridružiti NATO-u, piše Volstrit džurnal, pozivajući se na sopstvene izvore.
U toku Specijalnog programa Informer TV povodom američkih izbora, uključio se advokat i politikolog Aleksandar Đuričić koji je na dan izbora u Americi bio jedan od kontrolora.
Vučić je odgovorajući na pitanje kako komentariše izjavu potpredsednice Stranke slobode i pravde Marinike Tepić da je počeo građanski rat i da treba da se zapuca, rekao da mu je žao tih ljudi, a da on već razmišlja o razgovorima koji ga očekuju, pre svega sa novoizabranim predsednikom SAD Donaldom Trampom i sa drugim zvaničnicima sledeće nedelje i da ne želi time da se bavi.
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić na pitanje o kritikama političkih neistomišljenika zbog odlaska u štab Srpske napredne stranke (SNS) u Novi Sad, za vreme održavanja protesta, te da je bežao od Novosađana, Vučić je rekao da je "otišao mirno, stajao, zapalio sveću, stajao minut i odao poštu preminulima".
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić izjavio je danas da je šteta koja je nastala tokom protesta u Novom Sadu na koji je u utorak pozvala opozicija, prema prvim procenama, oko milion evra.
Donald Tramp, republikanski kandidat za predsednika SAD, postao je 47. američki predsednik na izborima održanim 5. novembra, a ova činjenica iritira tajkunske medije u Srbiji.
Tokom Sprecijalnog programa Informer TV došlo je do oštrog sukoba na temu odnosa SAD prema Srbiji i kosovskom pitanju između gostiju voditelja Informer TV Igor Ćurčića, Miljana Damjanovića iz SRS-a i političkog analitčara Srbe O. Filipovića.
Gosti specijalnog programa Informer TV povodom izbora u SAD, bili su Ivan Miletić sa Instituta za javnu diplomatiju i dr Aleksandar Lukić sa Instituta za političke studije.
Ekskluzivno na Informer TV-u, Andrea Veskov je intervjuisala Rika Elmorea, oficirom vazdušne odbrane SAD-a, koji je bio svedok potresnih trenutaka tokom atentata na Donalda Trampa 13. jula.
Član Glavnog odbora Srpske napredne stranke Zoran Babić govorio je u Info jutru o još jednom pokušaju opozicije da iskoriste tragediju koja je Srbiju pogodila. I dok Srbija jeca, opozicija lešinari.
Nenad Grujović (41), poznatiji kao Crni Gruja, poginuo je pre tačno šest godina kada je pao kroz prozor stana u kom je živeo na prvom spratu zgrade u Đušinoj ulici u centru Beograda!
Anđela Ruman (20) iz Stare Pazove poginula je u padu nadstrešnice u Novom Sadu. U međuvremenu je sahranjena, a sada se medijima oglasila njena majka Zorica i opisala poslednje Anđeline trenutke života.
Jovan K. (31) nastradao je danas pre podne kada je na njega pao kombi koji je popravljao. Vozilo je bilo parkirano na blagoj nizbrdici zelene površine preko puta Jovanove kuće u ulici Boška Buhe u Apatinu.
Blizanci Miodrag i Vlado Novakov utopili su se 2007. godine pod nerazjašnjenim okolnostima u jami punoj vode, iza Parohijskog doma na Toplici, u Baru, u Crnoj Gori. Imali su svega šest godina.
Košarkaši Crvene zvezde prekinuli su seriju evroligaških poraza i večeras na svom terenu savladali ekipu Albe sa 92:71 (23:14, 18:18, 22:18, 29:21) u osmom kolu elitnog takmičenja.
Navijačima Barselone je bilo zabranjeno da prisustvuju utakmici sa Crvenom zvezdom, ali su pronašli način da se pojave na najvećem srpskom stadionu. Oni su se maskirali u pristalice domaćih, pa se čak i učlanili u klub!
Putovanje je dovoljno stresno i iako su ljudi spremni na mnoge potencijalne nezgode koje bi ih mogle zadesiti, niko ne očekuje da će videti rakuna kako visi sa plafona. Životinja koja je visila sa plafona na aerodromu LaGvardija uplašila i osoblje i putnike.
Rusko ministarstvo odbrane objavilo je video u kome je prikazala neke od uspeha borbene Vostok kao što je postavljanje ruske zastave iznad zauzetog Ugljedara.
Odlazeći predsednik Gane Nana Akufo-Addo suočava se sa negativnim reakcijama na društvenim mrežama nakon što je otkrio svoju statuu tokom obilaska zapadnog regiona zemlje.
Rejčel Kenedi gostovala je u podkastu The Trial of Diddy i između ostalog otkrila kako je upoznala Pi Didija u toples klubu "Seventh Heaven" u Tokiju, gde je radila kao plesačica.
Oralni seks može biti jedan od najuzbudljivijih načina za zadovoljenje partnera, a ako želite da dovedete svog muškarca do ludila, važno je poznavati nekoliko ključnih pravila koja garantiraju nezaboravno iskustvo.
Korisnici društvenih mreža ''preimenovali'' su čuvenu rimsku Fontanu di Trevi u ''bazen di Trevi'', kritikujući odluku lokalnih vlasti da ispred fontane postave mali bazen u koji turisti mogu da ubacuju novčiće.
Poznati bračni par, Jana i Ivan Todorović, proslavili su punoletstvo ćerke Kristine Džulijen Todorović, a za to zadovoljstvo izdvojili su čak 100.000 evra!
Ostavite komentar
Pravila komentarisanja:
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.