• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer

Izvor: M. M. D.

28.12.2021

14:00

REŠAVA SVE PROBLEME I TO ZA "SAMO 500 EVRA" ! "Zepterovo" nadrilekarstvo se nastavlja!

Informer/Zepter

Zaštitnik potrošača

REŠAVA SVE PROBLEME I TO ZA "SAMO 500 EVRA" ! "Zepterovo" nadrilekarstvo se nastavlja!

Podeli vest

U asortimanu firme "Zepter" nalaze se veoma skupe naočare koje, prema njihovim tvrdnjama, imaju svemoguće dejstvo. To je opasna prevara i Ministarstvo zdravlja mora reagovati, apeluju lekari i stručnjaci

Pored "svemogućeg" ličnog prečišćivača vazduha koji samo što još i ebolu ne leči, u asortimanu kompanije "Zepter" nalaze se naočare koje, ukoliko ih kupite za "tričavih" 500 evra, rešavaju sve vaše probleme u životu.

Sudeći prema tvrdnjama pomenute kompanije, njihovi proizvodi ili su teška prevara ili je njihov izumitelj kandidat za Nobelovu nagradu! Dok s jedne strane lični prečišćivač, koji se nosi oko vrata, a o kome smo već pisali, ubija bakterije, viruse, spasava od korone, zagađenja, alergija čak i na otvorenom prostoru, jedan pogled kroz pametne naočare "Hyperlight Eyewear" učiniće vašu stvarnost ružičastom. A evo i zašto i kako!

VELIKA "ZEPTEROVA" PREVARA! Košta 150 evra, NE VERUJTE NIKAKO DA VAS OVO ZAISTA ŠTITI!

Foto: Informer/Zepter

U reklami za njih kopmanija "Zepter" tvrdi da poboljšavaju pažnju, koncentraciju i pamćenje, pomažu u donošenju boljih odluka, pojačavaju oštrinu vida, regulišu san, smanjuju refleksiju i zaslepljujuće efekte jake svetlosti, a uz sve to ublažavaju i anksioznost i jačaju koncentraciju. Tu je uspostavljanje hormonske ravnoteže, ublažavanje depresije i slično.
Na ovaj proizvod ukazali su nam čitaoci kojima nikako nije jasno kako naočare mogu da reše sve njihove zdravstvene i psihičke probleme.

Foto: Informer/Zepter

Čista obmana

I laik kada pročita opis za ove naočare, može da zaključi da je reč o čistoj obmani potrošača
Dr Dragoslav Naćić, oftalmolog

- Jednom prilikom bila sam na "Zepterovoj" prezentaciji i ostavila svoje podatke kako bi mi slali šta je od proizvoda na popustu i šta imaju novo u ponudi. Osim što su vrlo uporni da prodaju svoj proizvod, pa me vrlo često i zovu i oduzimaju mi vreme, dodatno me nerviraju i "nerealni" proizvodi koje nude. Tako mi je stigla poruka da su na popustu pametne naočare "Hyperlight Eyewear". Nisam bila lenja da na internetu pronađem o čemu je reč. Kada sam pročitala nekoliko njihovih reklama i opis na njihovom sajtu, bila sam zaprepašćena, jer su mi bukvalno ponudili da pazarim naočare koje će mi rešiti sve probleme, od nervoze do toga da mogu da mi regulišu biološki sat. Slatko sam se nasmejala i blokirala ih na svom telefonu kako mi više ne bi slali poruke - kaže M. D. iz Beograda.

Foto: Informer/Zepter

Da stvar bude besmislenija, u opisu proizvoda stoji i podatak da se ove naočare preporučuju na osnovu dosadašnjih istraživanja, iako nigde nije tačno navedeno kojih, gde su sprovedena, na kom uzorku, ni ko ih je i kada sproveo.
Oftalmolog doktor Dragoslav Naćić kaže za Zaštitnik potrošača da nijedne naočare ne mogu da budu svemoguće i da rešavaju probleme koji su nabrojani u reklamama za "pametne naočare" kompanije "Zepter".

Opis proizvoda

U ovom slučaju trebalo bi da reaguje Ministarstvo zdravlja, jer sve što piše u opisu proizvoda odnosi se na zdravlje ljudi
Nenad Bumbić, "Zaštita potrošača"

- I laik kada pročita opis za ove naočare, može da zaključi da je reč o čistoj obmani potrošača, jer jedne naočare nikako ne mogu da poboljšavaju koncentraciju i pamćenje i da pojačaju oštrinu vida. Još besmislenije je što su modeli ovih naočara univerzalni, nemaju dioptriju, niti su prilagođene osobama sa određenim karakteristikama, već se reklamiraju kao da su dobre za svakoga. Ovakvi proizvodi moraju imati sertifikat ili biti registrovani u Agenciji za lekove i medicinska sredstva kako bi se reklamirali kao proizvodi koji mogu poboljšati nečije zdravlje - dodaje Naćić.

Nenad Bumbić, predsednik Udruženja "Zaštita potrošača", kaže da "Zepter" očigledno obmanjuje potrošače svojim prevarnim oglašavanjem i da je u pitanju nefer poslovna praksa, jer je su tvrdnje ove kompanije apsolutno nerealne.

Foto: Informer/Zepter

Činjenica je da svetlost utiče na raspoloženje ljudi, ali je pitanje da li postoji ijedan dokument koji potvrđuje tvrdnje da naočare mogu da regulišu san, pomažu u donošenju boljih odluka ili da jačaju samopouzdanje. Jasno je da je toj kompaniji jedini cilj da proda svoj proizvod i da krši zakon. Ukoliko inspekcija to i potvrdi, njima slede kazne u iznosu od 300.000 do dva miliona dinara za prevarno oglašavanje. U ovom slučaju trebalo bi da reaguje Ministarstvo zdravlja, jer sve ono što piše u opisu proizvoda odnosi se na zdravlje ljudi - kaže Bumbić, i dodaje:
- U opisu "Zepterovih" proizvoda u većini slučajeva navodi se da naočare "mogu da pomognu" što je takođe pokušaj obmane potrošača, čime se ova kompanija i ograđuje od sopstvenih reči.

Šokantne tvrdnje "Zeptera"

Naočare "Hyperlight Eyewear"
* poboljšavaju pažnju, koncentraciju i pamćenje
* pomažu u donošenju boljih odluka
* povećavaju produktivnost i efikasnost
* pojačavaju oštrinu vida
* optimizuju sveukupan nivo hormona dovodeći ih u prirodan balans
* regulišu san
* uspostavljaju psihološku ravnotežu, ublažavaju simptome depresije i anksioznosti
* jačaju samopouzdanje
* povećavaju produktivnost i održavaju nivo energije tokom celog dana
* uklanjaju umor i osećaj nelagodnosti u očima
* smanjuju refleksiju i zaslepljujuće efekte jake svetlosti
* optimizuju funkcije mozga (harmonizuju EEG signale)
* utiču na biološki sat - cirkardijalni ritam (regulišu krvni pritisak i temperaturu tela)

 

Postovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set