KLIJENTI NA MUKAMA! "Telenor" je postao "Jetel", korisnicima problema napretek! ŠTA MOŽETE DA URADITE?
Podeli vest
Lošiji internet, pad mreže, aplikacija koja ne funkcioniše samo su neki od problema na koji se žale klijenti. Ljude ne treba da zanimaju promene, moraju da dobiju uslugu koju plaćaju, kažu stručnjaci
Od kada je pre nekoliko dana mobilni operater "Telenor" postao "Jetel", na desetine korisnika ima velike poteškoće sa kvalitetom usluga, dometom, jačinom signala i protokom interneta!
* "Jugoinspekt" za Zaštitnik potrošača uradio laboratorijske analize flaširane negazirane vode
* Da biste kroz vodu zadovoljili preporučenu dnevnu dozu kalcijuma, magnezijuma, natrijuma i kalijuma, morali biste da popijete na stotine litara flaširane vode * Sadržaj ovih minerala u vodi koju kupujemo je zanemarljiv
07.03.2022
16:00
Iako je ova kompanija promenom brenda na velika vrata najavljivala kvalitetne usluge kroz najsavremeniju mrežu, potrošači nisu dobili ništa od toga, a svoje nezadovoljstvo i negodovanje već danima pokazuju na društvenim mrežama.
Na ovakvo poslovanje "Jetel" mreže ukazala nam je i Beograđanka Jovana M., koja je korisnik ove mreže više od 10 godina. Nakon što je došlo do promene mreža, kako kaže ona, odmah su krenule muke sa internetom.
- Iskrena da budem, nisam ni ispratila menjanje brenda. Samo sam videla novu i drugačiju ikonicu u telefonu. Onda sam videla o čemu se radi. Prvo što sam uočila jesu poteškoće sa korišćenjem aplikacije. Ne učitava lepo podatke, ne ažurira, a sve češće i blokira u radu. Veoma je usporena, valjda još nisu sinhronizovani. Mada, ono što me posebno užasava jeste internet koji imamo u paketima i koje uopšte ne plaćamo malo - požalila se Jovana i dodala:
- Prošle nedelje nije bilo dana da nije nestao domet i da zbog toga nisam mogla da pristupim ni aplikacijama ni mejlu, ni pretraživačima.... A bilo je i situacija da sam iz nepoznatog razloga bila nedostupna drugim ljudima kada me zovu. Sve u svemu, baš loše iskustvo i ako se ovako nastavi, menjanje mreža neće dobro proći kod korisnika!
Da naša sagovornica nije jedini korisnik nezadovoljan "Jetelovom" uslugom, najbolje pokazuje i veliki broj negativnih komentara na društvenim mrežama. Naime, korisnici nekadašnjeg "Telenora" žale se na loš rad aplikacije i svih onlajn usluga, pa čak i veb-šopa, što su iskazali na društvenim mrežama.
"Ako ste konačno završili sa menjanjem boja i s*ebavanjem sajta i aplikacije, hoću li konačno dobiti telefon koji čekam već mesec dana, hvala", "Imala popust u Telenoru 50 posto, juče mi istekao ugovor, automatski povećali račun za duplo, na aplikaciji ne mogu da obnovim ugovor. Stalno piše došlo je do greške. Katastrofa", "Uspeli ste da pokvarite mobilnu aplikaciju. Promenom dizajna, nestala je mogućnost pregleda svih ugovora za korisnika. Ako ste u stanju da za*ebete tako prostu stvar, šta li će tek biti sa kompleksnijom tehnologijom?"...
Umanjenje cene
Svi korisnici koji imaju poteškoća pri korišćenju usluga imaju dve opcije: ili da raskinu ugovor ili da traže umanjenje cene
A da "Jetelu" i njihovoj tehničkoj službi situacija definitivno izmiče kontroli, najbolje pokazuje komentar korisnika Slobodana Markovića.
- Danas je bio apdejt aplikacije i ponadaš se da su ispravili tu grešku sa pregledom više ugovora... kad te dočeka da aplikacija sada totalno ne radi - napisao je on.
Domaći stručnjaci saglasni su da "Jetel" sebi nije smeo da dopusti ovakve greške na samom početku poslovanja i da razumeju bes i nezadovoljstvo korisnika.
Predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije Goran Papović kaže da "Jetel" nije prekršio zakon, pa ne može biti kažnjen. Ali, istakao je on, najveća kazna će im biti kazna korisnika, koji će ih napustiti zbog loše usluge u prethodnih nekoliko dana.
- Sa pravom se postavlja pitanje koliko je ova kompanija ozbiljna?!? Nedeljama su najavljivali i reklamirali da "Telenor" postaje "Jetel", a za sve to vreme nisu mogli čak ni softver da istestiraju, provere da li sve radi kako treba i ako ne radi da isprave greške pre nego što to stigne do potrošača. Zato im sada aplikacija ne radi. Treba ih pitati kako su to smeli sebi da dozvole i da li su svesni koliko su korisnika unapred izgubili zbog ovih grešaka. Za ovo ne postoji kazna predviđena zakonom, ali definitivno će ih deo korisnika kazniti zbog neažurnosti i više neće biti klijenti njihove firme - rekao je Papović za "Zaštitnik potrošača".
U Udruženju potrošača "Efektiva" kažu da mobilni operater mora da poštuje ugovornu obavezu i da potrošač ne sme da trpi jer je "Telenor" dobio novi identitet i sada se zove "Jetel".
- Svi korisnici bivšeg "Telenora" koji imaju poteškoća pri korišćenju njihovih usluga imaju dve opcije: ili da raskinu ugovor ili da traže umanjenje cene za usluge koje nisu mogli da koriste. Potrošače ne treba da bude briga da li operater ima tehničkih problema, radi li na promeni brenda ili kakav mu je softver, jer se od korisnika usluge svakako očekuje da redovno plaća svoje račune, bez obzira na to da li je primio platu ili je u dugovima do guše - kažu u "Efektivi".
U "Jetelu" ćute, na telefone se niko ne javlja
Ekipa "Zaštitnika potrošača" pokušala je da stupi u kontakt sa kompanijom "Jetel" i od njih dobije odgovor na pitanje kako komentarišu to da se brojni korisnici žale na loš rad aplikacije i onlajn usluga otkako je "Telenor" postao "Jetel".
Verovali ili ne, novi mobilni operater na svom sajtu nema ni jedan jedini mejl na koji bismo mogli da pošaljemo pitanja. Jedino što postoji jesu kontakt forme. Naši novinari pokušali su čak i da preko kontakt centra dođu do imejl adrese, ali uprkos tome što smo na vezi bili više od sedam minuta, niko od operatera nam se nije javio na telefon!
Nemajući kud, pitanja smo poslali putem kontakt forme, iako znamo da je ovakav vid komunikacije jako nesiguran. Do zaključenja ovog broja odgovore nismo dobili.
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
* "Jugoinspekt" za Zaštitnik potrošača uradio laboratorijske analize flaširane negazirane vode
* Da biste kroz vodu zadovoljili preporučenu dnevnu dozu kalcijuma, magnezijuma, natrijuma i kalijuma, morali biste da popijete na stotine litara flaširane vode * Sadržaj ovih minerala u vodi koju kupujemo je zanemarljiv
Ilon Mask, najbogatiji čovek sveta i jedan od ključnih ljudi Trampove Bele kuće, intenzivno se bavi politikom u Nemačkoj, što se delu tamošnje javnosti ne sviđa.
Završen je još jedan u nizu studentskih protesta predvođenih vođama opozicije na kome se sakupilo prema zvaničnoj proceni MUP-a negde oko 29.000 ljudi.
Hrvatski portal Indeks objavio je vest o političkom protestu održanim u Beogradu u nedelju, a njihov izveštaj poklapa se sa zvaničnim izveštajem MUP-a Srbije
Večeras na Informer televiziji počinje nova emisija "Astro Zapisi". Ko-voditeljka i poznata astrološkinja Biljana Maklenov biće stalni član emisije i na vezi sa gledaocima.
Smrt brata i sestre, blizanaca Milana i Nede Pavlović iz Niša, uznemirila je čitavu javnost tog aprila, 2017. godine, kada su poginuli u eksploziji plinske boce.
Potpredsednik Vlade i ministar unutrašnjih poslova Ivica Dačić izjavio je da su pripadnici Ministarstva unutrašnjih poslova, Uprave kriminalističke policije, u saradnji sa Višim javnim tužilaštvom u Beogradu, zaplenili oko 15 kilograma kokaina i uhapsili tri osobe zbog postojanja osnova sumnje da su izvršili krivično delo neovlašćena proizvodnja i stavljanje u promet opojnih droga.
Srpski trener Slaviša Jokanović već duže vreme pominje se kao jedan od kandidata za klupu Partizana, ali planove bi sada mogao da im pokvari gruzijski vicešampion.
Fudbaler Romano Florijani Musolini (21), praunuk fašističkog diktatora Benita Musolinija, postigao je pobedonosni gol za Juve Stabiju protiv Ćezene (1:0) u 18. kolu Serije B, ali je meč ostao u senci skandala koji su izazvali domaći navijači.
Srpski košarkaš Uroš Trifunović odigrao je najbolju meč u karijeri. On je u pobedi Tofaša nad Turk Telekomom (93:82) postigao 27 poena na šta je dodao i šest skokova.
Administracija odlazećeg američkog predsednika Džozefa Bajdena zabrinuta je da bi Iran mogao da napravi nuklearno oružje, izjavio je danas savetnik Bele kuće za nacionalnu bezbednost Džejk Salivan.
Turski ministar spoljnih poslova Hakan Fidan izjavio je danas u Damasku da u budućnosti u Siriji neće biti mesta za kurdske militante, pozivajući da se raspusti sirijska kurdska militantna grupa YPG.
Izraelski premijer Benjamin Netanijahu biće uhapšen po nalogu Međunarodnog krivičnog suda (MKS) ukoliko dođe u Poljsku 27. januara na obeležavanje 80. godišnjice oslobođenja koncentracionog logora Aušvic u Drugom svetskom ratu, saopštila je poljska Vlada.
Inženjer u američkoj kompaniji za istraživanje veštačke inteligencije OpenAI, Sučir Baladži, koji je ukazao na kršenje američkog zakona o autorskim pravima u toj firmi, preminuo je u 26. godini, saopštila je njegova porodica.
Ćerka čuvene holivudske lepotice Natali Vud dala je nedavno intervju za jedan magazin povodom 43. godišnjice od smrti svoje majke koja je nestala 29. novembra 1981. godine.
Glumica Blejk Lajvli tužila je svog filmskog partnera Džastina Baldonija za seksualno uznemiravanje uz navode da su on i njegov tim smislili "plan" da unište njen ugled.
Nova godina je pred vratima, ali prehlada ili grip mogu lako pokvariti prazničnu čaroliju. Otkrijte koje namirnice vam mogu pomoći da ojačate imunitet i ostanete zdravi u danima slavlja.
Muškarci imaju svoje omiljene poze u krevetu, ali koje su to? Iako su ukusi individualni, postoji nekoliko klasičnih poza koje im pružaju maksimalno zadovoljstvo. Saznajte koje su najpopularnije i zašto ih toliko vole!
Skijanje ne mora da bude skupo! Ako želite da savladate ovu zimsku veštinu, ali ne želite da potrošite bogatstvo, postoji nekoliko mesta koja nude kvalitetne časove za pristupačne cene.
Poslednji koncert u okviru turneje "Od istoka do zapada" za Aleksandru Prijović veoma je emotivan. Pevačica se slušajući punu Arenu kako uglas peva, ponovo rasplakala, a onda su je verni fanovi iznenadili poklonom.
Aleksandra Prijović večeras održava koncet kojim će završiti turneju "Od istoka do zapada", a među brojnim kolegama u publici je bila i Aleksandra Mladenović.
Muzička zvezda Aleksandra Prijović večeras održava poslednji koncert u punoj Beogradskoj Areni, odakle je i krenula sa turnejom "Od istoka do zapada", a nakon što je izašla na binu pevačica je pozdravila publiku sa suzama u očima.
Ostavite komentar
Pravila komentarisanja:
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.