KLIJENTI NA MUKAMA! "Telenor" je postao "Jetel", korisnicima problema napretek! ŠTA MOŽETE DA URADITE?
Podeli vest
Lošiji internet, pad mreže, aplikacija koja ne funkcioniše samo su neki od problema na koji se žale klijenti. Ljude ne treba da zanimaju promene, moraju da dobiju uslugu koju plaćaju, kažu stručnjaci
Od kada je pre nekoliko dana mobilni operater "Telenor" postao "Jetel", na desetine korisnika ima velike poteškoće sa kvalitetom usluga, dometom, jačinom signala i protokom interneta!
* "Jugoinspekt" za Zaštitnik potrošača uradio laboratorijske analize flaširane negazirane vode
* Da biste kroz vodu zadovoljili preporučenu dnevnu dozu kalcijuma, magnezijuma, natrijuma i kalijuma, morali biste da popijete na stotine litara flaširane vode * Sadržaj ovih minerala u vodi koju kupujemo je zanemarljiv
07.03.2022
16:00
Iako je ova kompanija promenom brenda na velika vrata najavljivala kvalitetne usluge kroz najsavremeniju mrežu, potrošači nisu dobili ništa od toga, a svoje nezadovoljstvo i negodovanje već danima pokazuju na društvenim mrežama.
Na ovakvo poslovanje "Jetel" mreže ukazala nam je i Beograđanka Jovana M., koja je korisnik ove mreže više od 10 godina. Nakon što je došlo do promene mreža, kako kaže ona, odmah su krenule muke sa internetom.
- Iskrena da budem, nisam ni ispratila menjanje brenda. Samo sam videla novu i drugačiju ikonicu u telefonu. Onda sam videla o čemu se radi. Prvo što sam uočila jesu poteškoće sa korišćenjem aplikacije. Ne učitava lepo podatke, ne ažurira, a sve češće i blokira u radu. Veoma je usporena, valjda još nisu sinhronizovani. Mada, ono što me posebno užasava jeste internet koji imamo u paketima i koje uopšte ne plaćamo malo - požalila se Jovana i dodala:
- Prošle nedelje nije bilo dana da nije nestao domet i da zbog toga nisam mogla da pristupim ni aplikacijama ni mejlu, ni pretraživačima.... A bilo je i situacija da sam iz nepoznatog razloga bila nedostupna drugim ljudima kada me zovu. Sve u svemu, baš loše iskustvo i ako se ovako nastavi, menjanje mreža neće dobro proći kod korisnika!
Da naša sagovornica nije jedini korisnik nezadovoljan "Jetelovom" uslugom, najbolje pokazuje i veliki broj negativnih komentara na društvenim mrežama. Naime, korisnici nekadašnjeg "Telenora" žale se na loš rad aplikacije i svih onlajn usluga, pa čak i veb-šopa, što su iskazali na društvenim mrežama.
"Ako ste konačno završili sa menjanjem boja i s*ebavanjem sajta i aplikacije, hoću li konačno dobiti telefon koji čekam već mesec dana, hvala", "Imala popust u Telenoru 50 posto, juče mi istekao ugovor, automatski povećali račun za duplo, na aplikaciji ne mogu da obnovim ugovor. Stalno piše došlo je do greške. Katastrofa", "Uspeli ste da pokvarite mobilnu aplikaciju. Promenom dizajna, nestala je mogućnost pregleda svih ugovora za korisnika. Ako ste u stanju da za*ebete tako prostu stvar, šta li će tek biti sa kompleksnijom tehnologijom?"...
Umanjenje cene
Svi korisnici koji imaju poteškoća pri korišćenju usluga imaju dve opcije: ili da raskinu ugovor ili da traže umanjenje cene
A da "Jetelu" i njihovoj tehničkoj službi situacija definitivno izmiče kontroli, najbolje pokazuje komentar korisnika Slobodana Markovića.
- Danas je bio apdejt aplikacije i ponadaš se da su ispravili tu grešku sa pregledom više ugovora... kad te dočeka da aplikacija sada totalno ne radi - napisao je on.
Domaći stručnjaci saglasni su da "Jetel" sebi nije smeo da dopusti ovakve greške na samom početku poslovanja i da razumeju bes i nezadovoljstvo korisnika.
Predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije Goran Papović kaže da "Jetel" nije prekršio zakon, pa ne može biti kažnjen. Ali, istakao je on, najveća kazna će im biti kazna korisnika, koji će ih napustiti zbog loše usluge u prethodnih nekoliko dana.
- Sa pravom se postavlja pitanje koliko je ova kompanija ozbiljna?!? Nedeljama su najavljivali i reklamirali da "Telenor" postaje "Jetel", a za sve to vreme nisu mogli čak ni softver da istestiraju, provere da li sve radi kako treba i ako ne radi da isprave greške pre nego što to stigne do potrošača. Zato im sada aplikacija ne radi. Treba ih pitati kako su to smeli sebi da dozvole i da li su svesni koliko su korisnika unapred izgubili zbog ovih grešaka. Za ovo ne postoji kazna predviđena zakonom, ali definitivno će ih deo korisnika kazniti zbog neažurnosti i više neće biti klijenti njihove firme - rekao je Papović za "Zaštitnik potrošača".
U Udruženju potrošača "Efektiva" kažu da mobilni operater mora da poštuje ugovornu obavezu i da potrošač ne sme da trpi jer je "Telenor" dobio novi identitet i sada se zove "Jetel".
- Svi korisnici bivšeg "Telenora" koji imaju poteškoća pri korišćenju njihovih usluga imaju dve opcije: ili da raskinu ugovor ili da traže umanjenje cene za usluge koje nisu mogli da koriste. Potrošače ne treba da bude briga da li operater ima tehničkih problema, radi li na promeni brenda ili kakav mu je softver, jer se od korisnika usluge svakako očekuje da redovno plaća svoje račune, bez obzira na to da li je primio platu ili je u dugovima do guše - kažu u "Efektivi".
U "Jetelu" ćute, na telefone se niko ne javlja
Ekipa "Zaštitnika potrošača" pokušala je da stupi u kontakt sa kompanijom "Jetel" i od njih dobije odgovor na pitanje kako komentarišu to da se brojni korisnici žale na loš rad aplikacije i onlajn usluga otkako je "Telenor" postao "Jetel".
Verovali ili ne, novi mobilni operater na svom sajtu nema ni jedan jedini mejl na koji bismo mogli da pošaljemo pitanja. Jedino što postoji jesu kontakt forme. Naši novinari pokušali su čak i da preko kontakt centra dođu do imejl adrese, ali uprkos tome što smo na vezi bili više od sedam minuta, niko od operatera nam se nije javio na telefon!
Nemajući kud, pitanja smo poslali putem kontakt forme, iako znamo da je ovakav vid komunikacije jako nesiguran. Do zaključenja ovog broja odgovore nismo dobili.
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
* "Jugoinspekt" za Zaštitnik potrošača uradio laboratorijske analize flaširane negazirane vode
* Da biste kroz vodu zadovoljili preporučenu dnevnu dozu kalcijuma, magnezijuma, natrijuma i kalijuma, morali biste da popijete na stotine litara flaširane vode * Sadržaj ovih minerala u vodi koju kupujemo je zanemarljiv
Rusija je poslala automatsko upozorenje Sjedinjenim Američkim Državama o lansiranju "orešnika" 30 minuta ranije, jer se radi o raketi balističkog tipa, izjavio je portparol Kremlja Dmitrij Peskov na brifingu.
Ruski predsednik Vladimir Putin u televizijskom obraćanju naciji priznao je da je Moskva pogodila ukrajinski vojni objekat novom balističkom raketomsrednjeg dometa i rekao da se zove "orešnik" (lešnik).
Večeras je objavljena vest da je preminuo predsednik Jedinstvene Srbije Dragan Marković Palma, a ovaj političar je prošlog meseca imao smrtni slučaj u porodici.
Večeras je, posle kraće bolesti, preminuo Dragan Marković Palma, predsednik Jedinstvene Srbije, narodni poslanik i predsednik Skupštine grada Jagodina, a na bivšem Tviteru, sadašnjoj mreži "Iks" odmah su osvanule objave pojedinaca koji se raduju njegovoj smrti.
Provokatori iz redova opozicije izazvali su za kratko vreme novo nasilje širom Srbije, dok su građani bili sprečeni da obavljaju svoje obaveze i da se slobodno kreću! Na nekim mestima je došlo i do opšte tuče učesnika protesta.
Marko Đurić, ministar spoljnih poslova, bio je gost Info jutra u kome je govorio o neverovatnim rezultatima Srbije, ali i o najaktuelnijim temama u Srbiji!
Gost Info jutra na Informer televiziji bio je prof. dr Miloš Laban koji je govorio o strašnoj tragediji koja se dogodila 1. novembra u Novom Sadu na Glavnoj železničkoj stanici prilikom koje je poginulo 15 osoba, a teško povređeno dvoje.
Huliganska rulja koja pripada opoziciji brutalno je napala novinarke Informera Lidiju Makragić i Branku Lazić, a tim povodom gostujući na Informer televiziji govorili su teolog Miloš Stojković i lider Srpske desnice Miša Vacić.
Večeras se zapalio jedan deo Mosta na Adi sa novobeogradske strane, a zapalilo se nehigijenskom naselju ispod Mosta na Adi, kako je izjavio i ministar unutrašnjih poslova Ivica Dačić.
Mladoženja M.T. (26) iz Titela koji je 8. novembra pucao iz puške, i tom prilikom pogodio nekoliko gostiju na svadbi, nalazi se i dalje u pritvoru, a istraga je u toku.
Miloš Nastić (25) iz Velikih Crljana osuđen je pravosnažno na četiri i po godine zatvora zbog nanošenja teških povreda Zoranu Jakovljeviću (63), od kojih je preminuo u Stepojevcu 10. jula 2022., i nanošenja lake povrede njegovom sestriću Nikoli Goraniću.
Selektor Srbije Dragan Stojković Piksi jasno je naznačio da će mečevi protiv Austrije biti izuzetno teški za našu selekciju u borbi za opstanak u A diviziji Lige nacija.
Trener KK Partizan Željko Obradović prisustvovaće utakmici fudbalske sekcije protiv Napretka iz Kruševca. Taj meč je na programu u nedelju na stadionu u Humskoj, sa početkom od 16 časova.
Polako su se integrisali povređeni fudbaleri, što je vrlo zadovoljavajuće. Dobro su momci trenirali i sve je u najboljem redu, naglasio je trener Crvene zvezde, Vladan Milojević, pred utakmicu 16. kola Superlige Srbije.
Pomoćnik Ralfa Rangnika, selektora Austrije, Lars Kornetka dao je svoje viđenje žreba za baraž u A diviziju Lige nacija na kojem su kao par izvučene upravo Austrija i Srbija.
Stanovnici kazahstanskog grada Satpajeva snimili su lansiranje ruske rakete Orešnik 9M729 (SSC-8) sa poligona Kapustin Jar koji se nalazi u Astrahanskoj oblasti u blizini granice.
Mađarski premijer Viktor Orban, jedan od retkih evropskih čelnika koji su u dobrim odnosima s ruskim predsednikom Vladimirom Putinom, tvrdi da bi Zapad trebalo ozbiljno da shvati pretnje ruskog lidera.
Zamenik predsednika Saveta bezbednosti Rusije Dmitrij Medvedev je, govoreći o mogućem razvoju događaja u slučaju eskalacije situacije u Ukrajini, rekao da se ništa ne može isključiti.
Tijana Vučetić, koja je stekla popularnost ulogom Petrojke u seriji "Selo gori, a baba se češlja" ponovo je u žiži javnosti. Ovog puta iznenadila je svojom pojavom u emisiji "Nikad nije kasno".
Simptomi poput začepljenog nosa, glavobolje i bola u grlu ukazuju na to da je reč o običnoj prehladi, ali oni takođe mogu da budu znak sinusne infekcije.
Ostavite komentar
Pravila komentarisanja:
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.