• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer

Izvor: M. M. Duduković

26.07.2022

19:30

PROVUKAO JE KARTICU, A ONDA MU SE ODMOR PRETVORIO U PAKAO! Banka mu zaplenila novac, a račun....

Shutterstock

Zaštitnik potrošača

PROVUKAO JE KARTICU, A ONDA MU SE ODMOR PRETVORIO U PAKAO! Banka mu zaplenila novac, a račun....

Podeli vest

Dejanu Miškovu četiri puta zaredom je odbijena kreditna kartica na recepciji iako je imao i više nego dovoljno sredstava Banka mu sa kreditne kartice skinula sredstva, ali ona nisu bila prosleđena hotelu, pa je račun morao da plati gotovinom

Zahvaljujući Mobi banci Novosađaninu Dejanu Miškovu (50) i njegovom osmogodišnjem sinu odmor u Grčkoj pretvorio se u pravi pakao!

Miškov je doživeo pravu noćnu moru na recepciji hotela "Mareleon Beach Resort", između Soluna i Kavale, jer je neuspešno pokušavao da kreditnom karticom izmiri svoj račun za letovanje. Pravi šok je doživeo kada je shvatio da mu je ova banka skinula sredstva sa računa, iako je POS terminal izbacivao obaveštenje da transakcija nije uspela. Da stvar bude crnja, u toj potpuno stresnoj i nemogućoj situaciji Dejan nije uspeo da dobije Mobi banku ni telefonom, ni mejlom, a bezuspešno je slao i poruke putem Mesindžera na društvenim mrežama.

Foto: Shutterstock

- U subotu, 2. jula ove godine, nameravao sam da platim račun za letovanje na recepciji hotela u Grčkoj. Račun za sedam dana je bio 870 evra ili oko 103.000 dinara. Radnica na recepciji je provukla kreditnu karticu izdatu na moje ime od strane Mobi banke, ali ona je odbijena. Zamolio sam da pokuša još jednom, no opet se dogodilo isto i tako ukupno četiri puta. Na kartici je bio pun limit, koji je umnogome premašivao račun za letovanje. U potpuno stresnoj i za mene neverovatnoj situaciji, pokušao sam da dobijem Mobi banku telefonom, mejlom, putem Mesindžera na društvenim mrežama, na četu koji imaju na sajtu Mobi banke, ali ostali su gluvi na svaki kanal komunikacije - počinje svoju priču Miškov.

Dupli ceh

On dodaje da mu je u tom haosu jedino na pamet pal

o da prebaci sredstva sa kreditne kartice na debitnu, izdatu takođe od strane Mobi banke, te da na taj način plati pozamašan račun. Međutim, kaže, tada nastaje potpuni šok!
- Mobi banka je skinula sredstva sa kreditne kartice, iako je POS terminal na recepciji hotela odbijao kreditnu karticu i izbacivao obaveštenje da je nemoguće izvršiti transakciju. Tada shvatam da hotelu nisu uplaćena sredstva, a meni su oduzeta. Posle dva sata bezuspešnog pokušaja kontakta sa bankom, izvadio sam keš iz džepa, koji sam, na svu sreću, imao, izmirio račun za letovanje i napustio hotel. To praktično znači da sam dva puta platio ceh, jednom kešom i drugi put karticom, jer su mi skinuta sredstva, a hotelu nije plaćeno od strane Mobi banke - priča naš sagovornik.

Traumirano dete

On dodaje da se ova banka oglasila tek nakon što je prešao srpsku granicu, ali samo generičkim mejlovima i pro forme.

Foto: Shutterstock

- U tim saopštenjima dobio sam obećanje da će to proveriti, te da će povučena sredstva vratiti, ali da je potrebna određena procedura i da to zahteva vreme, ali i moje angažovanje i pribavljanje razne dokumentacije, rečju, opet mi sledi maltretiranje. Pored nezakonitog povlačenja sredstava sa kreditne kartice, neprofesionalnog ponašanja i sveg stresa koji su mi priredili, dani su prolazili, a oni mi nisu vraćali pare, ali nisu se ni izvinili. Voleo bih da niko nikada ne prođe kroz ono što sam prošao, posebno što je sa mnom bio moj osmogodišnji sin, koji će sve to nositi kao traumu - kaže Dejan i dodaje:

Foto: Shutterstock


- Mobi banku sam prijavio Narodnoj banci Srbije, a planirao sam i da podnesem tužbu. Voleo bih da niko nikad ne prođe kroz ono što sam ja prošao i za šta je isključivi krivac Mobi banka, njena bahatost, neprofesionalnost i neažurnost. Međutim, advokat me je posavetovao da se ne "vučem" po sudovima, jer nemam šansu da dobijem nikakvu odštetu i da banke imaju pravne timove koje je teško dobiti na sudu. Verujte da meni uopšte nije stalo do novca, samo mi je cilj da se ovo više nikome ne dogodi!

Promenite banku

Zorana Nikolić, potpredsednik Nacionalne organizacije Srbije (NOPS), kaže za naš list da je najveći skandal u ovom slučaju činjenica da Mobi banka nije odgovorila svom klijentu koji se nalazi u inostranstvu i koji se našao u jednoj neprijatnoj situaciji zbog greške svoje banke.
- Ovo je dokaz da banke često ne poštuju svoje klijente i krše zakon. Zna se da je korisnička podrška upravo tu da vam se nađe kada imate problem, a pogotovo treba da budu aktivni i ažurni s obzirom na to da nemaju svoje predsedništvo u inostranstvu i nemaju svoje poslovnice u drugim zemljama. Savet korisnicima je da dobro otvore oči kada biraju banku čiji će korisnici biti, a ukoliko im se dese ovakve situacije, odmah da je promene, jer u Srbiji postoje ozbiljne banke koje posluju po zakonu i poštuju svoje klijente. Pri izboru banke građanima treba da je najvažnije poverenje koje ta banka uliva, što sa Mobi bankom očigledno nije slučaj - kaže Nikolić.

Smešni su, nude mi besplatno održavanje

Dejan Miškov kaže da mu je Mobi banka tek nakon 16 dana na kreditnu karticu vratila novac i da je od njih dobio samo usmeno izvinjenje, iako je želeo javno da to učine.
- Da stvar bude smešnija, ponudili su mi kao znak pažnje da mi tri meseca besplatno održavaju račun. Svakako da više ne planiram da budem njihov klijent i da više neću imati nikakva posla sa njima, jer sam prošao neprijatnost koju ću dugo pamtiti. Samo se pitam šta bi bilo da kod sebe nisam imao novca - kaže Miškov.

Foto: Printscreen You Tube

 

Nije prvi put, isti problem i u Mađarskoj

Da Mobi banka ume da priredi ovakvu neprijatnost klijentima, Dejan Miškov se uverio i prilikom boravka u Mađarskoj, i kaje se što već tad nije promenio banku. U maju je imao sličan problem sa plaćanjem računa u hotelu u Budimpešti.

- Isti slučaj mi se desio i u Mađarskoj, da račun nisam platio, a da su mi sredstva sa kreditne kartice "skinuta". Srećom, na recepciji su problem rešili za pet minuta i smatram da je još tad trebalo da završim sve sa Mobi bankom, mada tada nisam ni sanjao da ću za veoma kratko vreme proživeti agoniju u Grčkoj - jada se Miškov.

Mobi banka: Slučaj je rešen

U Mobi banci kažu da je slučaj Dejana Miškova pijavljen 2. jula, ali da je on u potpunosti rešen. 
- Korisniku je vraćen novac u najkraćem roku. Istog dana, korisnik je kontaktirao naš Kontakt centar. Uspostavio je vezu za manje od minuta i sa našim operaterom razgovarao 12 minuta. Tačno je da je Miškov pokušao da izvrši plaćanje četiri puta, a prilikom jednog od tih plaćanja došlo je do rezervisanja sredstava, iako je transakcija odbijena. Veoma nam je žao što je došlo do neprijatnosti, ali nakon komunikacije sa korisnikom i detaljne provere slipova, rezervacija je ručno poništena, a novac vraćen - kažu u ovoj banci.
Oni dodaju da je korisnik uložio prigovor našoj Službi za prigovore, koja je dostavila detaljan odgovor u roku od osam dana, što je značajno kraće u odnosu na zakonom predviđeni rok od 15 dana.

 

 

Postovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

Skup nije bio prijavljen! Dačić: Na protestu u Novom Sadu došlo do drastičnog narušavanja javnog reda i mira! Svi nasilnici će biti privedeni!
Politika

Skup nije bio prijavljen! Dačić: Na protestu u Novom Sadu došlo do drastičnog narušavanja javnog reda i mira! Svi nasilnici će biti privedeni!

Potpredsednik Vlade i ministar unutrašnjih poslova Ivica Dačić izjavio je da je na skupu u Novom Sadu, koji nije bio prijavljen što je zakonska obaveza, došlo do drastičnog narušavanja javnog reda i mira, do napada i uništavanja objekata, ugrožavanja imovine i napada na policiju, a povrh svega do povreda ugleda Srbije, vezano za državnu zastavu.

05.11.2024

23:45

TV

Hronika

JOŠ Hronika VESTI

Sport

Planeta

Zabava

Nakon rasprodatih koncerata širom sveta, Laura Pausini nastavila svoju turneju koncertom u Londonu – Spektakl stiže i u Beogradsku Arenu 18. decembra
Kultura

Nakon rasprodatih koncerata širom sveta, Laura Pausini nastavila svoju turneju koncertom u Londonu – Spektakl stiže i u Beogradsku Arenu 18. decembra

Sinoć, u ponedeljak, 4. novembra, Laura Pausini zapalila je binu londonskog O2 Shepherd's Bush Empire sa prvim od dva rasprodata koncerta, čime je još jednom potvrdila svoj status zvezde svetske muzičke scene! Domaća publika imaće priliku da najnagrađivaniju italijansku kantautorku vidi u Beogradskoj areni 18. decembra u okviru njene Winter 2024 turneje.

05.11.2024

16:58

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set