PREVRŠILI SVAKU MERU! Lakše dobiti Putina nego nekog u "Ikei"!
Podeli vest
Kupci se masovno žale da je nemoguća misija uspostaviti vezu sa kol-centrom ove robne kuće. Čak i kada se posle višesatnog čekanja javi operater, veza se prekine pre nego što uspete da pitate šta vas zanima
Potrošači, ukoliko želite da preko kol-centra kompanije "Ikea" dobijete željene informacije, naoružajte se strpljenjem jer ćete na razgovor sa operaterom čekati i više od 25 minuta!
Da stvar bude gora, čak i kada uspete, svoj problem ili pitanje morate obrazložiti veoma brzo jer se veza po automatizmu prekida nakon 30 minuta. Kupci su ogorčeni jer se "Ikea" robna kuća nalazi prilično daleko od grada, pa je kol-centar potrošačima jedina opcija da dobiju odgovore.
* Za ovu uslugu u "Acibadem Belmedic-u" moraćete da izdvojite 40.000, kod "Dr Nestorova" čak 14.000 više, dok u manje poznatim privatnim domovima zdravlja možete proći i pet puta jeftinije
20.09.2022
19:40
Najgore od svega je to što se ovi pozivi naplaćuju, što ne bi bio problem da ljudi ne provedu po dva-tri sata na vezi, a ne reše problem!
Foto: Shutterstock
- Ako želiš da čuješ glas sa druge strane žice, tu smo kad god ti zatreba! Odakle god da zoveš, poziv se naplaćuje po standardnoj tarifi - piše na "Ikeinom" sajtu.
Na ovaj problem ukazali su nezadovoljni potrošači, koji se sve češće na društvenim mrežama žale da je kontakt-centar nemoguće dobiti, ma koliko uporno pokušavali.
Prekid veze
Jedan od njih je i Ivan B., koji je više puta neuspešno pokušao da stupi u kontakt sa njima, jer čak i kada nakon dugog čekanja konačno dobije operatera, veza se posle 30 minuta automatski prekine!
- Najgori korisnički centar ikada! Zovem nekoliko puta u zadnja dva i po sata, i taman kada posle više od 27 ili 28 minuta čekanja dočekam da mi se neko javi, meni se prekine veza svaki put posle 30 minuta razgovora, odnosno usred razgovora sa operaterom. I svaki put tako. Potrošio sam dva i po sata svog života čekajući da mi se jave da bi mi prekidali vezu svaki put. Naravno, nikome ne padne na pamet da pozove nazad kada se to desi - s razlogom je besan Ivan.
Da on nije jedini, pokazuje i primer još jednog nezadovoljnog potrošača na društvenim mrežama. Da stvar bude gora, on nije dobio proizvod koji je poručio, već sasvim drugi. Nažalost, on je u problemu iako greška nije njegova, pošto se na telefone "Ikeinog" kol-centra, naravno, niko ne javlja.
- Čekao sam artikal da mi stigne na kućnu adresu nedelju dana, i sad kad je stigao, vidim da je pogrešan. Kontaktirao sam sa "Ikeinim" centrom za reklamacije i već 25 minuta čekam da se neko javi. Kako mogu da dobijem pravi artikal koji sam naručio, s obzirom da živim u Novom Sadu? - pita se on.
Jedan klijent je samo kratko prokomentarisao: "Pre će mi se Putin javiti na telefon nego neko iz kol-centra u 'Ikei'?!"
Uzalud čekanje
Ekipa Zaštitnika potrošača odlučila je da proveri ove navode i uveri se u njihovu istinitost. Iako smo na vezi ostali punih 20 minuta čekajući da operateri "podignu" slušalicu, to se nije desilo. Na kraju smo odustali. Uverili smo se da odgovore od njih zainteresovani kupci mogu dobiti samo ukoliko se naoružaju strpljenjem i odvoje puno vremena koje će provesti uz mobilni ili fiksni telefon. Mada, sudeći po primerima sa društvenih mreža, čak ni to nije garancija da ćete stići do željenih informacija.
Potrošači zato s pravom postavljaju pitanje čemu služi kol-centar ukoliko se na telefone niko ne javlja?!?
Foto: Shutterstock
Predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije Goran Papović smatra da bi "Ikea" morala bolje da se ophodi prema svojim kupcima.
- Njihova robna kuća je prilično udaljena od grada, pa je potrošačima kol-centar bolja opcija da dođu do odgovora. Ili bi bar trebalo da bude. Ali nije ako treba da bace puno svog vremena da bi uopšte došli u kontakt sa operaterom. Ukoliko se toliko čeka, meni se čini da je onaj ko dobije operatera pravi srećnik. Međutim, čak i tada je pitanje da li će uopšte dobiti pravi odgovor ili neku dezinformaciju - kaže on.
Foto: Informer/Zaštitnik potrošača
Naš sagovornik napominje da sem vremena, potrošači bacaju i puno novca pokušavajući da stupe u kontakt sa operaterom, jer se ovi pozivi naplaćuju!
- Trebalo bi da uvedu zelenu liniju i da pozivi korisnika ka kol-centru budu besplatni, a ne kao sada da ljudi čekaju i još da im to naplate. "Ikea" bi i u Srbiji trebalo da se ponaša kao što se ponaša u inostranim zemljama u kojima posluje, a ne da ovde "hvata krivine" - istakao je Papović.
Porudžbine kasne, a niko se ne javlja!
I Ljubica D. se na društvenim mrežama požalila na loše iskustvo sa "Ikeom".
- Porudžbina mi je bila dogovorena za 13. septembar i trebalo je da stigne između osam i 12 časova. Niko se nije pojavio, niko mi se nije javio! Na telefonu i četu dobijam obećanja da će mi se neko javiti i niko se ne javlja!!! Nemam informaciju ni da li će biti isporuka, a ni kada. Mi smo nameštaj iz dnevne sobe već odvezli da bismo napravili mesta za novi - koga nema!!! Ovo je nečuveno, ovakav neprofesionalizam nisam očekivala od kompanije "Ikea". Razumem da svi mogu da pogreše i da se desila neka greška sa isporukom, ali da mi celo popodne i ceo sledeći dan obećavate da će mi se neko javiti, a zapravo se niko ne javlja, to samo govori da je vaš sistem u potpunom rasulu. Stvarno sramota! - napisala je ona.
Radimo smanjenim kapacitetom
U kompaniji "Ikea" priznaju da je komunikacija otežana.
- Centar za podršku kupcima u ovom trenutku radi smanjenim kapacitetom, a zbog velikog interesovanja kupaca očekivano je duže vreme čekanja na odgovor. Usled navedenog, privremeno, telefonske linije su, dostupne radnim danima, od 10 do 18 časova. Naši kupci takođe imaju mogućnost da kontaktiraju sa nama putem četa ili kontakt obrasca. Ističemo i da se odgovori na najveći broj upita kupaca nalaze u odeljku "najčešća pitanja i odgovori" na našem sajtu.
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
komentari
Saša
pre 3 godine
Imala sam problem sa Ikeom. Niko se satima nije javljao na telefon. Posto su dobili pismo advokata -sa pozivanjem na zakon o zastiti potrosaca-sa istog broja se javila osoba. Novac mi je vracen ,a proizvod o njihovom trosku preuzet. Parola-snadji se
* Za ovu uslugu u "Acibadem Belmedic-u" moraćete da izdvojite 40.000, kod "Dr Nestorova" čak 14.000 više, dok u manje poznatim privatnim domovima zdravlja možete proći i pet puta jeftinije
Spoljnopolitička prognoza za 2026. godinu, koju je izneo politički analitičar Aleksej Muhin, ukazuje na produžetak globalne nestabilnosti, nastavak sukoba u Ukrajini i ozbiljno pogoršanje odnosa među ključnim svetskim akterima.
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić prisustvovao je polaganju kamena temeljca za izgradnju novog objekta Ministarstva odbrane i Generalštaba Vojske Srbije, a zatim se obratio medijima.
Političara i humanitarca Arno Gujona Informerova ekipa snimila je kako bez žurbe šeta centrom Beograda, a potom ulazi u kafanu, gde je, uz supu, razgovarao sa prijateljima.
Pripadnici Ministarstva unutrašnjih poslova u Zrenjaninu, po nalogu glavnog јavnog tužioca Osnovnog јavnog tužilaštva u Zrenjaninu, uhapsili su D. B. (1972) iz Sremske Kamenice, zbog postoјanja osnova sumnje da јe izvršio krivično delo teška dela protiv opšte sigurnosti.
Goran Lazor (46) koji je ubijen u Savinom selu kod Vrbasa, navodno se sa osumnjičenima L.N. (20) i L.M.(18), koje je dobro poznavao, posvađao jer su oni u prethodnom periodu maltretirali njegovog sina.
Pripadnici Policijske uprave za grad Beograd, UKP, u opsežnoj akciji sprovedenoj u saradnji sa nadležnim tužilaštvima na više lokacija u Beogradu, rasvetlili su krivično delo izazivanje opšte opasnosti, zaplenili veću količinu opojne droge i uhapsili tri osobe osumnjičene za ova krivična dela.
Žena (67) izbodena u zgradi na Novom Beogradu prilikom pljačke trenutno nije životno ugrožena. Ubodne rane je zadobila, između ostalog, u glavu i u butnu kost. Takođe, konstatovan joj je pneumotoraks.
Ruski predsednik Vladimir Putin izjavio je da Kijev ne pokazuje spremnost za mirno rešenje i poručio da će Rusija ciljeve „specijalne vojne operacije“ ostvariti silom ako pregovori propadnu.
Britanska laburistička vlada premijera Kira Starmera potrošila je više od pola miliona funti poreskog novca na plaćene influensere na TikToku i drugim društvenim mrežama, s ciljem da poveća sopstvenu popularnost i promoviše vladinu politiku među mladima, objavio je „Gardijan“.
Portparol Evropske unije za spoljne poslove Anuar el Anuni izjavio je danas da EU insistira na poštovanju suvereniteta Somalije, nakon što je Izrael zvanično priznao njen otcepljeni region Somalilend kao nezavisnu državu.
Pilot ultralakog aviona koji je nosio reklamni baner poginuo je nakon što se letelica srušila u more kod plaže Kopakabana u Rio de Žaneiru, saopštile su lokalne vlasti.
Najnoviji dokumenti Ministarstva pravde SAD otkrivaju hiljade kupovina Džefrija Epštajna na Amazonu između 2014. i 2019. godine, uključujući dečje školske uniforme, seksualne igračke, kostime sa simbolikom moći i pet primeraka romana „Lolita“ Vladimira Nabokova.
Glumica Iskra Brajović podelila je od istorije sačuvanu novogodišnju fotograviju na kojoj je za ruke drže bivši supružnici, otac i veliki glumac Vojislav Voja Brajović i majka Ljiljana.
Glumica Mina Lazarević već neko vreme je u emotivnoj vezi sa glumcem Vladimirom Pošavcem Tušekom ali se malo zna da je on bio u braku sa njihovom koleginicom Jelenom Bosančić sa kojom ima sina.
Dok su se prolaznici u Njujorku nadali fotografiji i kratkom susretu, glumac Harison Ford imao je sasvim drugačiji plan, da mirno pređe ulicu i nastavi svojim putem.
Ponekad je dovoljan dobar film da te resetuje, pogura i natera da ponovo poveruješ u sebe. Ako ti treba inspiracija, energija ili samo mali podsetnik da je upornost jača od okolnosti, ovo su filmovi koje vredi pogledati.
Nova godina se ne dočekuje u tišini, i isto važi za ono što nosite. Ovo je noć u kojoj garderoba govori pre vas, a mi vam donosimo ideje za tri stajlinga sa kojima nema greške.
Mnogi imaju običaj da pre jela popiju čašicu ili dve rakije, bilo kod kuće ili u restoranu. Stručnjaci upozoravaju da ne poboljšava apetit, već ga kvari i uzrokuje neprijatan osećaj u stomaku.
Robot usisivači nude veliki komfor i štede vreme, ali uz čišćenje doma često prikupljaju i podatke o prostoru, navikama i rasporedu stanovanja. Kako postaju sve pametniji i povezaniji, korisnici se sve češće pitaju da li je praktičnost vredna potencijalnog rizika po privatnost.
Pečenje ribe često je mala kućna drama. Miris se zadrži satima, ukus zna da bude suv, ali zzu na scenu stupa jabuka, sastojak koji deluje nebitno, a u praksi pravi ogromnu razliku.
Večeras je u emisiji "Pinkove zvezde" došlo do rasprave između repera Desingerice i Bosanca, zbog čega je kompozitor u jednom momentu napustio svoje mesto.
Imate mišljenje?
Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.
Ostavite komentar