PREVRŠILI SVAKU MERU! Lakše dobiti Putina nego nekog u "Ikei"!
Podeli vest
Kupci se masovno žale da je nemoguća misija uspostaviti vezu sa kol-centrom ove robne kuće. Čak i kada se posle višesatnog čekanja javi operater, veza se prekine pre nego što uspete da pitate šta vas zanima
Potrošači, ukoliko želite da preko kol-centra kompanije "Ikea" dobijete željene informacije, naoružajte se strpljenjem jer ćete na razgovor sa operaterom čekati i više od 25 minuta!
Da stvar bude gora, čak i kada uspete, svoj problem ili pitanje morate obrazložiti veoma brzo jer se veza po automatizmu prekida nakon 30 minuta. Kupci su ogorčeni jer se "Ikea" robna kuća nalazi prilično daleko od grada, pa je kol-centar potrošačima jedina opcija da dobiju odgovore.
* Za ovu uslugu u "Acibadem Belmedic-u" moraćete da izdvojite 40.000, kod "Dr Nestorova" čak 14.000 više, dok u manje poznatim privatnim domovima zdravlja možete proći i pet puta jeftinije
20.09.2022
19:40
Najgore od svega je to što se ovi pozivi naplaćuju, što ne bi bio problem da ljudi ne provedu po dva-tri sata na vezi, a ne reše problem!
- Ako želiš da čuješ glas sa druge strane žice, tu smo kad god ti zatreba! Odakle god da zoveš, poziv se naplaćuje po standardnoj tarifi - piše na "Ikeinom" sajtu.
Na ovaj problem ukazali su nezadovoljni potrošači, koji se sve češće na društvenim mrežama žale da je kontakt-centar nemoguće dobiti, ma koliko uporno pokušavali.
Prekid veze
Jedan od njih je i Ivan B., koji je više puta neuspešno pokušao da stupi u kontakt sa njima, jer čak i kada nakon dugog čekanja konačno dobije operatera, veza se posle 30 minuta automatski prekine!
- Najgori korisnički centar ikada! Zovem nekoliko puta u zadnja dva i po sata, i taman kada posle više od 27 ili 28 minuta čekanja dočekam da mi se neko javi, meni se prekine veza svaki put posle 30 minuta razgovora, odnosno usred razgovora sa operaterom. I svaki put tako. Potrošio sam dva i po sata svog života čekajući da mi se jave da bi mi prekidali vezu svaki put. Naravno, nikome ne padne na pamet da pozove nazad kada se to desi - s razlogom je besan Ivan.
Da on nije jedini, pokazuje i primer još jednog nezadovoljnog potrošača na društvenim mrežama. Da stvar bude gora, on nije dobio proizvod koji je poručio, već sasvim drugi. Nažalost, on je u problemu iako greška nije njegova, pošto se na telefone "Ikeinog" kol-centra, naravno, niko ne javlja.
- Čekao sam artikal da mi stigne na kućnu adresu nedelju dana, i sad kad je stigao, vidim da je pogrešan. Kontaktirao sam sa "Ikeinim" centrom za reklamacije i već 25 minuta čekam da se neko javi. Kako mogu da dobijem pravi artikal koji sam naručio, s obzirom da živim u Novom Sadu? - pita se on.
Jedan klijent je samo kratko prokomentarisao: "Pre će mi se Putin javiti na telefon nego neko iz kol-centra u 'Ikei'?!"
Uzalud čekanje
Ekipa Zaštitnika potrošača odlučila je da proveri ove navode i uveri se u njihovu istinitost. Iako smo na vezi ostali punih 20 minuta čekajući da operateri "podignu" slušalicu, to se nije desilo. Na kraju smo odustali. Uverili smo se da odgovore od njih zainteresovani kupci mogu dobiti samo ukoliko se naoružaju strpljenjem i odvoje puno vremena koje će provesti uz mobilni ili fiksni telefon. Mada, sudeći po primerima sa društvenih mreža, čak ni to nije garancija da ćete stići do željenih informacija.
Potrošači zato s pravom postavljaju pitanje čemu služi kol-centar ukoliko se na telefone niko ne javlja?!?
Predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije Goran Papović smatra da bi "Ikea" morala bolje da se ophodi prema svojim kupcima.
- Njihova robna kuća je prilično udaljena od grada, pa je potrošačima kol-centar bolja opcija da dođu do odgovora. Ili bi bar trebalo da bude. Ali nije ako treba da bace puno svog vremena da bi uopšte došli u kontakt sa operaterom. Ukoliko se toliko čeka, meni se čini da je onaj ko dobije operatera pravi srećnik. Međutim, čak i tada je pitanje da li će uopšte dobiti pravi odgovor ili neku dezinformaciju - kaže on.
Naš sagovornik napominje da sem vremena, potrošači bacaju i puno novca pokušavajući da stupe u kontakt sa operaterom, jer se ovi pozivi naplaćuju!
- Trebalo bi da uvedu zelenu liniju i da pozivi korisnika ka kol-centru budu besplatni, a ne kao sada da ljudi čekaju i još da im to naplate. "Ikea" bi i u Srbiji trebalo da se ponaša kao što se ponaša u inostranim zemljama u kojima posluje, a ne da ovde "hvata krivine" - istakao je Papović.
Porudžbine kasne, a niko se ne javlja!
I Ljubica D. se na društvenim mrežama požalila na loše iskustvo sa "Ikeom".
- Porudžbina mi je bila dogovorena za 13. septembar i trebalo je da stigne između osam i 12 časova. Niko se nije pojavio, niko mi se nije javio! Na telefonu i četu dobijam obećanja da će mi se neko javiti i niko se ne javlja!!! Nemam informaciju ni da li će biti isporuka, a ni kada. Mi smo nameštaj iz dnevne sobe već odvezli da bismo napravili mesta za novi - koga nema!!! Ovo je nečuveno, ovakav neprofesionalizam nisam očekivala od kompanije "Ikea". Razumem da svi mogu da pogreše i da se desila neka greška sa isporukom, ali da mi celo popodne i ceo sledeći dan obećavate da će mi se neko javiti, a zapravo se niko ne javlja, to samo govori da je vaš sistem u potpunom rasulu. Stvarno sramota! - napisala je ona.
Radimo smanjenim kapacitetom
U kompaniji "Ikea" priznaju da je komunikacija otežana.
- Centar za podršku kupcima u ovom trenutku radi smanjenim kapacitetom, a zbog velikog interesovanja kupaca očekivano je duže vreme čekanja na odgovor. Usled navedenog, privremeno, telefonske linije su, dostupne radnim danima, od 10 do 18 časova. Naši kupci takođe imaju mogućnost da kontaktiraju sa nama putem četa ili kontakt obrasca. Ističemo i da se odgovori na najveći broj upita kupaca nalaze u odeljku "najčešća pitanja i odgovori" na našem sajtu.
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
komentari
Saša
pre 2 godine
Imala sam problem sa Ikeom. Niko se satima nije javljao na telefon. Posto su dobili pismo advokata -sa pozivanjem na zakon o zastiti potrosaca-sa istog broja se javila osoba. Novac mi je vracen ,a proizvod o njihovom trosku preuzet. Parola-snadji se
* Za ovu uslugu u "Acibadem Belmedic-u" moraćete da izdvojite 40.000, kod "Dr Nestorova" čak 14.000 više, dok u manje poznatim privatnim domovima zdravlja možete proći i pet puta jeftinije
Ilon Mask, najbogatiji čovek sveta i jedan od ključnih ljudi Trampove Bele kuće, intenzivno se bavi politikom u Nemačkoj, što se delu tamošnje javnosti ne sviđa.
Opozicionari i njihove pristalice po društvenim mrežama dele lažne slike sa protesta na Slaviji, čak dele i fotografije na kojima uopšte nije taj Trg niti ta fontana.
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić prisustvovao je otvaranju deonice Kruševac - Trstenik - Vrnjačka Banja na auto-putu E-761. On je u autobusu odgovarao na pitanja novinara i govorio o toj saobraćajnici, ali i o drugim planiranim infrastrukturnim projektima u Srbiji.
Predsednik Republike Srbije Aleksandar Vučić prisustvovao je otvaranju deonice Kruševac – Trstenik –Vrnjačka Banja na auto-putu E-761 (Moravski koridor), a tajkunski mediji iskoristili su i ovu priliku za širenje svojih besramnih laži.
Emisija "Rat uživo" na Informer televiziji bavila se krucijalnim geopolitičkim temama, fokusirajući se na rusko-ukrajinski sukob, krucijalne promene na globalnom nivou nakon inauguracije Donalda Trampa, ali i nove sukobe sa kojima se može suočiti svet u budućnosti.
Nikola Stanković Pivce (27) koji je ubijen juče u Kaluđerici na pragu porodične kuće i to pred devojkom T.D. (25) koja je ranjena, optužen je u februaru ove godine za pucnjavu u noćnom klubu "Stefan Braun" u centru Beograda koja se dogodila 15. marta 2022. godine.
Porodica iz Novog Pazara, čiji članovi imaju od 7 do 47 godina, uhapšena je u Nemačkoj zbog sumnje da su opljačkali parfimeriju u centru Štutgarta, u poznatoj trgovačkoj ulici Kenigštrase.
Izuzetna sezona za nas! Osigrali smo odličnu utakmicu, hvala navijačima. Sada idemo malo da se odmorimo i zaboravimo na fudbal, poručuje trener Crvene zvezde, Vladan Milojević (54)!
Fudbaleri Crvene zvezde došli su do izjednačenja u meču 20. kola Superlige Srbije golom Šerifa Endijaja sa bele tačke, kojem je prethodila odluka sudije sa kojom se nisu složili igrači Čukaričkog.
Derbi kao derbi, znamo sve. Spremamo se za tu utakmicu, najbitnije je da izađemo i igramo sa najboljom mogućom koncentracijom, poručuje trener Partizana, Željko Obradović (64)!
Snaja novoizabranog predsednika Sjedinjenih Američkih Država Donalda Trampa, Lara Tramp, izjavila je danas da se povukla iz razmatranja da zameni odlazećeg američkog senatora Marka Rubija.
Članstvo Ukrajine u NATO-u je ''ostvarivo'', ali Kijev će morati da se izbori kako bi ubedio saveznike da do toga dođe, izjavio je danas ukrajinski predsednik Volodimir Zelenski.
Izraelski ministar odbrane Izrael Kac izjavio je danas, tokom posete izraelskom vojnom položaju u južnom Libanu, da će "razbiti glavu Hezbolahu" ako ta militantna grupa prekrši sporazum o prekidu vatre, saopštila je njegova kancelarija.
Osvanule su optužbe da je Rusija stajala iza kampanje na društvenim mrežama u Rumuniji, koja je pomogla nezavisnom predsedničkom kandidatu Kalinu Đorđeskuu da pobedi u prvom krugu izbora i koja je dovela do toga da ustavni sud te zemlje poništi celu izbornu proceduru, su netačne, utvrdila je istraga.
Nova godina je pred vratima, ali prehlada ili grip mogu lako pokvariti prazničnu čaroliju. Otkrijte koje namirnice vam mogu pomoći da ojačate imunitet i ostanete zdravi u danima slavlja.
Jedna žena iznenadila je javnost kada je otkrila da je dojila svog supruga, ali iza ovog neuobičajenog čina krije se sasvim opravdan razlog koji bi mnogi mogli da razumeju.
Google planira da od februara naredne godine uvede značajne promene u načinu na koji se korisnici prate na internetu, uvodeći tehnologiju koja će zameniti dosadašnje "kolačiće trećih strana".
Krofne iz Sankt Peterburga, poznate kao "piške", osvajaju svojom jednostavnošću i savršenim ukusom. Naučite kako da ih pripremite kod kuće, bez odlaska u Rusiju.
Zorica Brunclik i Miroljub Aranđelović Kemiš decenijama su u skladnom braku i imaju troje zajedničke dece, dok pevačica ima i četvrto iz vanbračne zajednice.
Ostavite komentar
Pravila komentarisanja:
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.