• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer

Izvor: N.Marić

21.09.2023

11:25

Potrošači žrtve neprofesionalnog ponašanja švedske robne kuće! "Ikea" im ovo leto pretvorila u pakao

Google maps/IKEA.com

Zaštitnik potrošača

Potrošači žrtve neprofesionalnog ponašanja švedske robne kuće! "Ikea" im ovo leto pretvorila u pakao

Podeli vest

Zbog poslovanja robne kuće "Ikea" potrošači čupaju kosu! Na desetine pritužbi razočaranih kupaca preplavilo je stranicu za komentare potrošača ovog švedskog giganta na društvenoj mreži Fejsbuk, ali odgovora niti predloga za poboljšanje situacije sa dostavom proizvoda nema.

Samo jedna u moru onih koja se požalila na rad ove službe švedskog proizvođača nameštaja i proizvoda za kuću jeste Beograđanka Sanja Đ., koja kaže da je njena agonija počela pre mesec dana.

Greške i feleri

Kako ističe, sada shvata da je najgori mogući potez koji je učinila taj što je baš u "Ikei" odlučila da pazari krevete za svoj novi dom. Ona navodi da su je u "Ikei" maltretirali neprofesionalni radnici koji, uprkos velikom propustu koji su napravili, ni u jednom trenutku nisu pokazali znake izvinjenja kao dobre poslovne prakse.

- Gorko sam zažalila što sam uopšte kročila u "Ikeu". Mislim da se ono što se ovde desilo meni sigurno ne bi dogodilo u Švedskoj. Bila sam dugogodišnji kupac "Ikee", a sada prvi put imam poruku za sve one koji kupuju u njoj. Najpre smo suprug i ja u "Ikei" kupili krevete i dušeke. Sve smo platili, organizujući uređenje našeg prostora u skladu sa dostavom i montažom. Sledećeg dana stigao nam je SMS da je isporuka odbijena jer račun nije plaćen - počinje svoju priču Sanja.

Prema njenim rečima, upravo tada je usledila "letnja 'Ikea' agonija". Navodna sistemska greška, koja prema tvrdnjama tamošnjih zaposlenih danima nije mogla da se ispravi, primorala je njenog supruga da opet putuje do robne kuće u Bubanj potoku, koja je kilometrima udaljena od njihovog stana.

- Mom suprugu su morali da vrate novac, pa je on sve ponovo morao da pazari. Sramota za jedan švedski brend. Tako je i uradio, zbog čega se sada gorko kajemo. Potom smo opet zakazali dostavu i montažu - navodi naša sagovornica.

Međutim, mukama ni tada nije došao kraj. Kada je plaćeni nameštaj konačno dostavljen na adresu Sanjine porodice, ubrzo su shvatili da je u pošiljci felerična roba.

- Jedan krevet je bio izgreban, a stigao je i dušek manji od kreveta. Poludela sam! Verujte, momentalno sam uzela dušek i direktno otišla u "Ikeu" da sve promenim. Bez izvinjenja, bez ičega, konačno stižem kući... Nakon nekoliko dana, na telefon mi stiže poruka da iz "Ikee" dolaze da zamene izgrebani deo kreveta. Naravno, nisu se pojavili tada, već posle nekoliko dana. Otišli su, a oštećenu dasku od dva metra ostavili su mi na čuvanje dok se, kako su kazali, "neko ne javi da je pokupi". Da li je ovo realno da se dešava - pita se gnevna mušterije "Ikee".

Foto: Shutterstock

 

Danima bez kreveta

Kako kaže, iako se njena peripetija sa švedskom robnom kućom privodi kraju, pita se ko će da joj se izvini što joj je upropašćen odmor.

- Veliki je stres kada svaki dan očekujete da neko dođe da donese ili odnese nameštaj. Leto mi je upropašćeno - navodi Sanja.

Jelena S. se takođe požalila da njena beba od godinu dana nije imala gde da spava upravo zbog loše organizacije dostavljačke službe švedskog brenda "Ikea".

- Sram ih bilo. Uzimaju pare sa kartice kupaca, a robu ne dostavljaju! Niti daju obaveštenje gde je i kada ćemo dobiti plaćenu robu. Kradu naše pare. Zbog toga će kao kompanija odgovarati pred nadležnim sudom u Srbiji! Pored toga, majka sam jednogodišnje bebe, pa nismo imali gde da spavamo jer nam nisu dostavili krevet koji smo uredno platili - kazala je ova žena.

Postovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set