• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer

Izvor: E.I.

22.01.2024

07:15

Restorani poznatog lanca brze hrane kao deponije! Miševi ih okupirali, smeće razbacano na sve strane, a nehigijena na nivou!

Shutterstock

Zaštitnik potrošača

Restorani poznatog lanca brze hrane kao deponije! Miševi ih okupirali, smeće razbacano na sve strane, a nehigijena na nivou!

Podeli vest

Restorani poznatog lanca brze hrane "Mekdonalds" u Beogradu su pravo leglo zaraze, pokazuju fotografije i snimci gostiju koji su zabeležili neprihvatljive scene.

Tako je na društvenim mrežama osvanuo snimak iz ovog restorana u novobeogradskom Bloku 21, u kome se jasno vide miševi koji su se toliko "odomaćili" da se potpuno opušteno šetaju ispred šaltera gde gosti poručuju obroke. Kako je zabeležio jedan od gostiju, čak tri miša su tražila hranu u "Mekdonaldsu", a korisnik Instagrama je upozorio ljubitelje burgera da sledeći put razmisle da li će ovde ručati.

Komentari ispod skandaloznog snimka su se samo nizali. Besni, redovni gosti "Mekdonaldsa" su potvrdili da već duže vreme tamo vlada izrazito loša higijena.

- Ništa me ovo ne čudi! U "Mekdonaldsu" na Terazijama kante za smeće prelivaju. Kada sam poslednji put videla đubre koje je bilo na sve strane po podu, zarekla sam se da tamo više neću ručati - napisala je jedna od korisnica, uz fotografiju koja je navodno nastala u restoranu u centru Beograda.

Foto: printskrin/društvene mreže

 

I ostali korisnici su negodovali, ističući da će lanac brze hrane izbegavati u širokom luku.

Niz komentara

Miševi i đubre na sve strane nikako ne bi smeli da budu prizori u restoranu, za Informer navodi predsednik Pokreta potrošača Beograda Petar Bogosavljević. Naš sagovornik navodi da bi nadležni trebalo hitno da reaguju, jer su ovakve stvari nedopustive.

- Ovde ima posla za sanitarnu, ali i za tržišnu inspekciju. Potrošači bi trebalo da ovim inspekcijama upute žalbe u pisanoj formi, kako bi dobili crno na belo odgovor koje će mere biti preduzete. Posredi je definitivno nepoštovanje zakona. Nisu ispunjeni osnovni higijensko-sanitarni uslovi. Glodari su prenosioci mnogih ozbiljnih bolesti i njima nikako nije mesto u restoranima - navodi Bogosavljević.

Inspekcijske nadležnosti

Potrošači uglavnom u ovakvim slučajevima ne znaju proceduru ni kome da se obrate. Ako vam se dogodi da u hrani nađete nešto što nije higijenski i može da vam ugrozi zdravlje, a niste sigurni kako treba da postupite, obratite se nekom potrošačkom udruženju koje vam može pružiti savetodavnu i administrativnu pomoć.
Kada je reč o namirnicama, adresa za žalbu su nadležne inspekcije. Ako je reč o hrani životinjskog porekla, nadležna je veterinarska, a ukoliko je reč o namirnici biljnog porekla, nadležna je poljoprivredna inspekcija. Kada je reč o higijeni, nadležne su tržišna i sanitarna inspekcija.

Ovo je samo kap u moru problema sa kojima se "Mekdonalds" u Srbiji susreće poslednjih meseci. Podsećamo, nedavno je jedna Beograđanka u pomfritu iz "Mekdonaldsa" pronašla ni manje ni više nego nečiji pokvaren zub. Kako je ispričala za medije, sa kolegama je po ko zna koji put naručila obrok iz "Meka"!

- Redovno poručujemo hranu u "Meku". Obrok je pokupio moj kolega, pošto nam je to blizu posla, u kesi upakovano sve. Kada smo jeli, sve je bilo u najboljem redu sve dok se u jednom trenu nismo svi zgrozili kada smo u hrani, među pomfritom, na dnu kutije videli zub - ispričala je ova žena.

Foto: printskrin/društvene mreže

 

Kako kaže, istog trena zvala je taj restoran na Zelenom vencu, gde su uzeli hranu, a pošto se niko nije javljao, zvali su ostale poslovnice, ali uzalud. Ista situacija je, kaže ova Beograđanka, bila sa svim njihovim kontaktima za korisničku podršku.

Razočarana žena

Potom je pisala više mejlova i, kako kaže, očekivala je pristojnu i normalnu reakciju, jer joj cilj nije bio da napada "Mekdonalds", gde često jede, već da ukaže na propust! U mejlu im je detaljno opisala šta se dogodilo, a odgovor je dobila tek nakon deset dana. Odgovorili su joj da je sa njihove strane sve u redu i da ne vide nikakav problem.

Kako nam je rekla, takav odgovor kod nje je probudio razočaranje.

- Sigurno ne bih nekome stavila zub u kutiju. Meni je samo bilo važno da nekako od njih dobijem neki normalan mejl, odgovor, neki normalan komentar i u krajnjem slučaju da ih ne čekam po deset-petnaest dana da mi se uopšte obrate. To stvarno nije bilo u redu - ocenila je razočarana žena.

Postovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set