• aktuelno

Autor: T.M.

02.11.2022

09:30

MILJANA SE STESALA POSLE OPERACIJE SMANJENJA ŽELUCA! Bila sam kao kanta,  smršala sam 27 kg!

printscreen

Rijaliti

MILJANA SE STESALA POSLE OPERACIJE SMANJENJA ŽELUCA! Bila sam kao kanta, smršala sam 27 kg!

Podeli vest

Miljana Kulić se hvali da je posle smanjenja želuca smršala 27 kilograma za tri meseca. Rijaliti zvezda je pred ulazak u "Zadrugu 6" ispričala da se, uprkos komplikacijama posle operacije, nije pokajala što je otišla pod nož kako bi dovela liniju u red.

Miljana Kulić kaže da je drastično smršala i da planira da se zdravo hrani u rijalitiju "Zadruga", jer želi da izgleda savršeno.

- Ranije sam doručkovala po pet sendviča i palačinku s kremom, za ručak sam jela pastu i dva parčeta torte, a za večeru celu picu! Sada mi je dovoljno 150 grama mesa da me zasiti- kaže Miksi.

Foto: PrintScreen/Zadruga Official

105 kg imala je Miljana

78 kg sada ima Miljana

Ne kaje se

Jedva sam preživela operaciju, ali opet bih uradila sve isto. Dijete mi ne pomažu

Miljana Kulić

- Jedva sam preživela operaciju, ali opet bih uradila sve isto. Preživela sam pakao, borili su mi se za život i hvala svim lekarima koji su mi pomogli. Svi znaju koliko volim da jedem, zato sam morala da uradim tu intervenciju jer mi dijete ne pomažu, nisam ja taj karakter. Merila sam se pre ulaska u "Zadrugu", izgubila sam 27 kilograma, a pravi rezultat videćete tek posle Nove godine - priča Kulićeva.

Miljana je pre operacije imala 105 kilograma, a sada ima 78.

- Dešavalo mi se da doručkujem po pet sendviča, pa onda naručim palačinku s kremom. Čim bih završila doručak, počela bih da razmišljam šta ću za ručak, pa sam terala Bebicu da me vodi u restoran. Tamo bih pojela pastu i odmah posle toga dva parčeta torte. Za večeru sam bila u stanju da pojedem celu picu sama, a u međuvremenu i nešto da grickam. Čak sam se i krila od mojih dok jedem. Ponašala sam se prema svom telu kao da je kanta, sve nezdravo sam ubacivala u sebe, ali s tim je gotovo! Sada jedem pomalo i zdravo - kaže rijaliti zvezda i otkriva svoj jelovnik:

Foto: PrintScreen/Zadruga Official

Miljana Kulić

- Posle smanjenja želuca jela sam samo kuvanu hranu, razne čorbice i kompote. Sada jedem meso, ali po 150 grama, ne više. To mi je dovoljno. Pojedem parče piletine ili ribu i to me drži ceo dan. Svesna sam da ću celog života morati da pazim na ishranu, ali ne smeta mi. Moram da se pridržavam svih saveta lekara jer ću u suprotnom sebi napraviti ozbiljan problem

Miljana kaže da će uskoro početi i da vežba, kako bi njeno telo bilo zategnuto.

- Vežbaću u "Zadruzi". Imam višak kože koju ću vežbama da zategnem - završava priču Kulićeva.

OVO JEDE MILJANA KULIĆ

Doručak: Jogurt i ovsene pahuljice

Ručak: Pileće belo meso i zelje

Večera: Grilovano povrće

Trik savet: Ne preterujte s količinom hrane da se posle ne biste kajali.

BONUS VIDEO:

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

Vesti

TV

JOŠ TV VESTI

Hronika

Sport

Tužno! Zvezde i navijači se slažu - fudbal umire! Nikada nije bilo dosadnije i lošije, ovo je samo biznis...
EURO 2024

Navijačima i fudbalskim legendama se doslovno plače dok gledaju ovih dana fudbal na Evropskom prvenstvu i Kopa Amerika, jer su izdanja današnjih zvezda daleko od onih na koje su nas navikli igrači koji su okačili kopačke o klin ili su na pragu penzije. Sve je manje bravura, lucidnosti, poteza od kojih zastaje dah i ne čudi što su nekadašnji superstarovi najvažnije sporedne stvari na svetu očajni kada vide šta njihovi naslednici rade na travnatom tepihu.

08.07.2024

10:41

Planeta

Zabava

U Salonu Muzeja grada Beograda otvorena velika samostalna izložba "Anatomija zvuka" umetnika Marka Kusmuka (FOTO)
Kultura

Nakon izuzetno uspešnih samostalnih i grupnih izložbi širom Evrope i regiona mladi, ali već afirmisani, slikar Marko Kusmuk svoj novi opus predstavlja beogradskoj publici na velikoj samostalnoj izložbi "Anatomija zvuka" u Salonu Muzeja grada Beograda. Na izložbi, koja će biti otvorena do 28. jula, predstavljeno je 65 slika, a umetnik je izložio i svoju prvu skulpturu.