• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer

Izvor: Informer

24.07.2024

18:16

Turisti iz Srbije ukraden sat od 50.000 evra u Hrvatskoj! Direktorka hotela ignoriše gosta!

Shuterstock

Vesti

Turisti iz Srbije ukraden sat od 50.000 evra u Hrvatskoj! Direktorka hotela ignoriše gosta!

Podeli vest

Gost iz Srbije, koji trenutno boravi u jednom poznatom hotelu u Malom Lošinju, prijavio je nestanak svog skupocenog sata Roger Dubuis limitirane serije, vrednog 50.000 evra. Incident se dogodio prvog dana njegovog boravka na hotelskoj plaži, 14. jula.

Prema informacijama dobijenim od oštećenog, gost se prijavio na recepciji hotela 13. jula. Osoblje hotela ga je ljubazno dočekalo i objasnilo pravila boravka, uključujući i činjenicu da pristup hotelskoj plaži imaju samo gosti i zaposleni, uz upotrebu kartice koja se koristi i za ulazak u sobu.

Nažalost, već sutradan, u periodu između 15 i 16.30 sati, naš državljanin je primetio da mu je nestao skupoceni sat dok je boravio na plaži. Odmah je obavestio recepciju hotela i zatražio kontakt sa menadžerom.

Kamere ne rade?

Osoblje ga je ubeđivalo da će sat biti pronađen, ali su istakli da osoba zadužena za nadgledanje kamera trenutno nije prisutna, te da će problem biti rešen ujutru. Pošto se to nije desilo, uz konsultaciju sa advokatom, gost je odlučio da slučaj prijavi policiji.

Inspektor je u prisustvu oštećenog kontaktirao direktorku hotela, koja je obećala da će omogućiti pristup kamerama sledećeg jutra, jer osoba zadužena za rad sa kamerama nije bila prisutna. 

Međutim, pristup kamerama nije bio omogućen ni tokom čitavog sledećeg dana, što je nateralo policiju da uputi zvaničan zahtev hotelu za pregled kamera.

Hotel je kasnije dao objašnjenje da kamere nisu u funkciji! Srpski turista je sutradan, šetajući pored kamere koja gleda direktno na plažu, utvrdio da ona radi te je napravio snimak mobilnim telefonom.  

Najavio tužbu

Njegov advokat je izjavio da je fascinantno kako hotel ovakvog renomea nije kontaktirao njegovog klijenta niti mu pružio bilo kakvo objašnjenje. Istakao je i da je on sve vreme boravka sarađivao sa policijom, koja je korektno radila svoj posao, te je izrazio nejasnoću oko opstrukcije od strane hotela.

Na kraju je zamolio hotel da kontaktira oštećenog i pokušaju da postignu dogovor, inače će preduzeti sve pravno-formalne mere u zaštiti prava, integriteta i dostojanstva svog klijenta. On je dodao da je ovo nečuveno i neobjašnjivo ponašanje menadžmenta jednog ovakvog hotela.

Postovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

komentari
sledeća vest

Politika

TV

Društvo

JOŠ Društvo VESTI

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set