• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: biznis24.rs/informer.rs

12.06.2020

21:01

MUKA VAM JE OD SILNIH KARTICA U NOVČANIKU! Evo rešenja, digitalna lojaliti kartica omogućava da ostvarite POPUSTE jednim klikom!

Hi-Tech

MUKA VAM JE OD SILNIH KARTICA U NOVČANIKU! Evo rešenja, digitalna lojaliti kartica omogućava da ostvarite POPUSTE jednim klikom!

Podeli vest

Ubrzava i olakšava proces...

Digitalna kartica nije samo virtuelna bliznakinja plastičnih kartica lojalnosti, kojih je toliko da pucaju šavovi u novčanicima. Ona je i socijalna mreža i marketinški alat. Ali, kako naglašavaju njeni tvorci Milivoje Kojadinović i Nebojša Rmandić, ona je pre svega sredstvo putem koga kupci postaju istinski gospodari tržišta. Jer oni su ti koji biraju kojoj kompaniji će pokloniti najtraženiju robu današnjice – potrošačku vernost.

DARK MODE ZA GUGL HROM DOBIJA POBOLJŠANJE! Ispravlja se mala, ali važna greška

- Ova kartica lojalnosti se na telefon korisnika instalira za svega nekoliko sekundi, a omogućava da kupci sami odaberu koga će pratiti i čije notifikacije žele da primaju - ističu njeni tvorci.

Činjenica da nećete morati da razmišljate ima li mesta u novčaniku za još jednu lojaliti karticu, pored onih koje pripadaju vašem omiljenom trgovinskom lancu, modnoj kući, prodavnici cipela ili čak pekari, samo je najopipljivija među njenim prednostima nad tradicionalnom „sestrom“.

- Ona zaposlenima u kompanijama olakšava zadatak da prate potrebe klijenata, kroz mogućnost da precizno analiziraju podatke o njima i odrede odgovarajuće nagrade za istinski lojalne kupce - naglašavaju oni. 

Nije vam potrebna registracija

Njena specifičnost je i da može da se instalira za nekoliko sekundi na telefon čak i bez registracije, što znači da korisnik ne mora da ostavi ništa od ličnih podataka ukoliko to ne želi. 

Bez ličnih podataka

Ova online kartica ne zahteva apsolutno nikakve lične podatke, čime je kupac na "bezbednom terenu". Naime, kupci koji imaju instaliranu aplikaciju mogu da „zaprate“ i brendove čije usluge nisu koristili, dok se tradicionalne kartice uglavnom dobijaju po prvoj kupovini ili u nekoj sličnoj prilici kada kupci direktno dolaze u dodir sa ponudom vezanom za program lojalnosti.

I zaista, svako ko je na kasi u drogeriji ili samoposluzi čekao dok potrošač pre njega diktira svoje podatke da bi dobio tradicionalnu karticu, zna zašto je važno da pristup digitalnoj bude što brži. 


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Izbori 2024

Vesti

TV

Evropsko prvenstvo u fudbalu nije sport, to su gladijatori! Ćutanje UEFA je bruka za ovu organizaciju! (VIDEO)
Live TV

Evropsko prvenstvo u fudbalu nije sport, to su gladijatori! Ćutanje UEFA je bruka za ovu organizaciju! (VIDEO)

Navikli smo na dvostruke aršine prema našoj zemlji. Hoće li uopšte doći do odgovora UEFA na vređanje Srba na stadionu utakmice između Hrvatske i Albanije. Na ovu temu, u emisiji "Info jutro" govorili su prof. dr Boris Bratina, sa Univerziteta u Kosovskoj Mitrovici i Ana Đorđević, borac za prava Srba na KiM. Naknadno je u emisiju došao i Aleksandar Kovačević, ekspert za energetiku koji je komentarisao nestanak struje u regionu.

22.06.2024

09:32

JOŠ TV VESTI

Hronika

Sport

Verujete li Piksiju? Hajde, barem još ovaj put!
EURO 2024

Verujete li Piksiju? Hajde, barem još ovaj put!

Ispružio je kažiprst pravo, ka objektivima fotoaparata i kamera, kao da želi da se na taj način direktno obrati svakom navijaču, svakom Srbinu ponaosob! I poručio je:“Verujte u nas, jer mi verujemo u sebe. Pobedićemo Dance“. Nešto poput čuvenog plakata Ujka Sema kojim su Amerikance pozivali da se dobrovoljno prijave za odlazak u Prvi svetski rat.

22.06.2024

10:00

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Džet set

Srbija