• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
author image
Informer.rs

Novinar

21.09.2023

06:21

WhatsApp dobija pretplatu? Oglasila se Meta

Shutterstock

Hi-Tech

WhatsApp dobija pretplatu? Oglasila se Meta

Podeli vest

Nedavno je objavljen zanimljiv članak u kojem se govori o Metinim planovima za WhatsApp.

U kompaniji Meta godinama nastoje da monetizuju popularnost njihove WhatsApp platforme za komuniciranje, za koju su pre devet godina platili čak 19 miliona dolara.

Broj korisnika WhatsAppa u konstantnom je porastu i premašio je dve milijarde, a u Meti žele da pronađu način na koji bi zadržali tako veliki rast korisnika, ali i pokušali da zarade što više novca od njih.

S vremena na vreme u javnosti se tako pojave glasine kako bi Zakerbergova kompanija mogla da stavi veći naglasak na oglase i reklame, a iste glasine nedavno su ponovno počele da kruže mrežom nakon članka objavljenog u Financial Timesu. U tom članku se navodi da su neki timovi unutar Mete raspravljali o postavljanju oglasa unutar spiska razgovora s kontaktima na glavnoj stranici WhatsAppa. U članku se pominje kako konačna odluka o oglasima nije doneta, a pominje se i mogućnost uvođenja pretplate na WhatsApp kojom bi se izbeglo prikazivanje oglasa.

Podsetimo, pre nekoliko godina u kompaniji su razmišljali o postavljanju oglasa u okviru WhatsApp statusa, ali od te odluke su ipak odustali. Čim su se takve informacije pojavile na mreži, naišle su na velike kritike korisnika koji, jasno, ne žele da im oglasi kvare iskustvo korišćenja te platforme.

Foto: Shuterstock

 

 

Što se tiče oglasa između razgovora o kojima je pisao Financial Times, izgleda da od toga, barem za sada, neće biti ništa. Naime, na taj su članak reagovali su iz same Mete naglasivši da ne samo da nisu počeli ni sa s kakvim razvojem i testiranjem te opcije već i da nemaju nikakvih planova o implementiranju pomenutog načina prikaza oglasa u razgovorima.

Ipak, pitanje je može li se u tom slučaju upotrebiti poznata poslovica "gde ima dima, ima i vatre" jer analitičari smatraju da je samo pitanje vremena pre nego što se u Meti odluče na neki ozbiljniji pokušaj uvođenja oglasa u WhatsApp. Na primeru njihovih drugih mreža poput Facebooka i Instagrama možemo videti različite načine na koje je Meta unovčila milijarde korisnika tih platformi i nema sumnje da je i tema monetizacije WhatsAppa često na dnevnom redu.

Trenutno od WhatsAppa ostvaruju prihode preko WhatsApp Businessa, opcije namenjene poslovnim korisnicima koji im plaćaju za određene servis, pa ta opcija već ima oko 200 miliona mesečnih korisnika. Takođe, jedan od planova s kojim nameravaju da povećaju prihode jeste i opcija personalizovanih poruka za poslovne korisnike, kao i integracija opcije plaćanja za neka tržišta na kojima će direktno iz WhatsAppa moći da se plaća trgovcima, prenosi Zimo.

Postovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Društvo

JOŠ Društvo VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Džet set