• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: Promo

15.04.2024

10:45

Digital day 2024: Oblikujte budućnost veštačke inteligencije

Promo

Hi-Tech

Digital day 2024: Oblikujte budućnost veštačke inteligencije

Podeli vest

Slogan konferencije Digital Day 2024 “Shape the Future of AI”, koja će se 21. maja održati u Domu omladine Beograda, donosi narativ o inovacijama i napretku gde veštačka inteligencija unosi revoluciju u oglašavanje, stvarajući efikasnije, personalizovanije i efektnije kampanje.

 AI u oglašavanju predstavlja transformativnu silu — moćnog saveznika koji unapređuje targetiranje, mogućnosti personalizacije, kreiranje sadržaja i celokupno okruženje oglašavanja.

Kako se ova priča bude razvijala, videćemo uspon veštačke inteligencije koja izaziva upadljiv strah od povratka kontrole nad budućnošću mnogih. Ljudi se plaše da će postati zamenljivi na poslu, plaši ih devalvacija veština i zamena uloga u različitim oblastima. Uprkos ovim zabrinutostima, ljudski kvaliteti, stručnost i prisustvo ostaju nezamenljivi u mnogim aspektima, što nam omogućava da zajedno oblikujemo budućnost veštačke inteligencije.

“Shape the Future of AI” je poziv na akciju za sve nas da učestvujemo u donošenju odluka, naglašavajući našu moć da upravljamo njenim uticajem na individualnom nivou. Podseća nas da veštačka inteligencija nije statična, već sistem koji se stalno razvija i na koji možemo da utičemo. Saradnjom sa veštačkom inteligencijom možemo da prihvatimo njenu pozitivnu stranu i izgradimo bolju budućnost za sebe i buduće generacije.

Na konferenciji Digital Day će biti razložene ključne oblasti u kojima veštačka inteligencija značajno utiče na digitalno oglašavanje, uključujući targetiranje, izradu kreative, korišćenje podataka i personalizovano korisničko iskustvo. Naglasićemo ulogu veštačke inteligencije u negovanju smislenih veza između brendova i potrošača, omogućavajući oglašivačima da duboko razumeju ponašanje publike za personalizovane poruke i naglašavajući dvostruku korist veštačke inteligencije za oglašivače i potrošače.

Foto: Promo

 

Dok se krećemo kroz budućnost inteligentnog oglašavanja, Digital Day će stajati kao svedočanstvo naše posvećenosti da ostanemo pametni, mudri i napredni u oblasti marketinga zasnovanog na veštačkoj inteligenciji koji se stalno razvija.

Ujedinićemo stručnjake i praktičare iz digitalnog marketinga kako bi podelili svoje uvide, iskustva i rešenja za rešavanje budućnosti veštačke inteligencije i njenog uticaja na oglašavanje.

Digital Day 2024 ima za cilj da podstakne kolaborativne dijaloge između agencija, medija, brendova i tehničkih strana kako bi se pozabavili izazovima i prilikama u kreativnoj industriji, posebno u vezi između oglašavanja i veštačke inteligencije.

Trinaesti Digital Day obeležiće predavanja vodećih eksperata iz oblasti digitalnog marketinga i veštačke inteligencije među kojima su: Piotr Bombol, suosnivač Adaily, Karolina Galácz, izvršna kreativna direktorka, VML Budapest, Dragan Petric, izvršni urednik, BUG, Danijel Brakus, suosnivač, HumanCode AI i mnogi drugi.

Piotr Bombol je ekonomista, stručnjak za digitalni marketing, govornik, preduzetnik i strateg sa preko 10 godina iskustva u marketinškoj industriji. Suosnivač je Adaily - AI alata za marketinška istraživanja, dobitnik je nagrade predsednika Narodne banke Poljske za ekonometrijski rad. U početku radio je u network agencijama (DDB, Deloitte Digital), a kasnije je stvorio Gameset, prvu marketinšku agenciju za igre u Poljskoj. Piotr je osvojio preko 50 nagrada u oblasti advertajzinga, uključujući gold Cannes Lions, evropski i poljski gold Effie, kao i evropski i poljski gold MIXX Awards. Bio je govornik na brojnim konferencijama u Poljskoj i inostranstvu. Od 2019 – 2022. bio je član Organizacionog odbora Effie Awards Poljska.

Karolina Galácz, tokom svoje 15-godišnje karijere, Karolina je pomogla u razvoju brendova kao što su Deutsche Telekom, Coca-Cola, McDonald's, Commerzbank, HBO i Vodafone. Pomogla je Ogilvy, zatim Y&R i DDB da postanu najkreativnije agencije u Mađarskoj, respektivno. Godine 2022. pridružila se VMLY&R Budapest kao ECD. Njen rad je nagrađivan na Cannes Lions, The One Show, London International Awards, Eurobest, Art Director’s Club Global, New York Festivals, Epica, The Webbys i tri Grand Prix’s na Golden Drum-u. Imala je čast da bude u žiriju Dubai Lynx, Clio, London International, ADC Global, bila je i druga osoba koja je predstavljala Mađarsku u žiriju za dodelu nagrada Cannes Lions. Osvojila je stipendiju na programu kreativnog rukovođenja Berlinske škole, bila je govornik na međunarodnim festivalima, mentor LIAisons-a, a ove godine je diplomirala na Rare, Guglovoj akademiji za liderstvo. Ona veruje da nema ništa moćnije na svetu od dobro ispričane priče.

Dragan Petric je više od dvadeset pet godina radio kao tech novinar, urednik i analitičar, sa posebnim interesovanjima za telekomunikacione tehnologije, mobilne uređaje, potrošačku elektroniku, razvoj softvera i startapove. Objavio je hiljade članaka u brojnim časopisima i novinama širom Evrope i Sjedinjenih Država, vodi regionalnu TV emisiju Tech Radar u proteklih sedam sezona i govornik je na velikim tehnološkim konferencijama širom sveta, uključujući najveću od svih – CES u Las Vegasu. Sa godišnjim dosegom od preko 15 miliona pregleda, on je daleko najčitaniji influenser na LinkedIn-u u regionu.

Danijel Brakus, beogradski veteran oglašavanja, ostavio je značajan trag kao Senior Copywriter u Communis DDB i pomoćni kreativni direktor u HAVAS Adriatic. Od 2020. godine Danijel živi i radi u Stokholmu, gde nastavlja da oblikuje brendove kao konsultant za agenciju Four Inches, fokusirajući se na razvoj identiteta startap i scale-up kompanija. Takođe je suosnivač i izvršni direktor HumanCode AI, inovativnog startapa posvećenog implementaciji AI tehnologija kroz razvoj meta-AI alata po meri.

Pridružite nam se u Domu omladine Beograda 21. maja 2024. na ovom uzbudljivom putovanju istraživanja, inovacija i saradnje! Za kotizacije možete posetiti sajt.

O IAB Serbia

Interactive Advertising Bureau – IAB Serbia je udruženje koje je osnovano 2009. godine sa ciljem da aktivno podržava rast, razvoj i edukaciju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji. Kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe, IAB Serbia nastoji da pomogne učesnicima u medijskoj i oglašivačkoj industriji da napreduju u digitalnoj ekonomiji. Članstvo čine više od 70 medijskih i digitalnih agencija, izdavača, brendova i tehnoloških firmi odgovornih za prodaju, isporuku i optimizaciju digitalnih oglasa, kao drugih kompanija koje ulažu svoje budžete u digitalne kampanje.


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

Izbori 2024

Vesti

TV

JOŠ TV VESTI

Hronika

"Ubili mi unuka i uništili kuću"! "Crna udovica" naručila ubistvo muža, a sada se oglasio on: "Presudili su mu mučki, sa leđa"
Istraga u toku

"Ubili mi unuka i uništili kuću"! "Crna udovica" naručila ubistvo muža, a sada se oglasio on: "Presudili su mu mučki, sa leđa"

Telo Dejana P. (33) pronađeno je u zapaljenom automobilu u avgustu prošle godine u Majdanpeku. Iako se najpre mislilo da je nastradao u saobraćajnoj nesreći, tri meseca nakon istrage otkriveno je da je Dejan zapravo ubijen, a pojavile su se sumnje da je u zločin umešana njegova supruga Slađana P. (25) i dvojica mladića - S. M. (25) i maloletnik (17).

01.05.2024

16:18

Sport

Hoće li Nađ biti trener Partizana i naredne sezone? (ANKETA)
Partizan

Hoće li Nađ biti trener Partizana i naredne sezone? (ANKETA)

Trener fudbalera Partizana Albert Nađ imenovan je pre dva dana za šefa stručnog štaba crno-belih i tom prilikom potpisao je ugovor na godinu i po dana. Međutim, to suštinski ne mora ništa da znači i od više faktora zavisi koliko će se Nađ zaista zadržati na poslu o kojem je sanjao.

01.05.2024

14:01

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Džet set

Srbija

Crnotravci, gde ste, da ste! Srećan praznik!
I dunđeri i neimari

Crnotravci, gde ste, da ste! Srećan praznik!

Praznik rada danas praznuju i oni koji rade i oni koji još nemaju ni dan radnog staža. Ovaj dan, međutim, nekada je bio poseban za Crnotravce! Samouki zidari, tesari, kamenoresci bili su nekada najtraženiji majstori...Ovo je priča o njima.

01.05.2024

08:15