• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer

Izvor: informer

28.07.2024

16:00

Najpodlija mobilna aplikacija ikada! Deluje depresivno, decu tera na plač - korisnici širom sveta su u začaranom krugu

Shuterstock

Hi-Tech

Najpodlija mobilna aplikacija ikada! Deluje depresivno, decu tera na plač - korisnici širom sveta su u začaranom krugu

Podeli vest

Sa više od 300 miliona korisnika širom sveta, aplikacija Duolingo jako je popularna među onima koji na jednostavan način i kroz igru žele da nauče neki strani jezik.

Ali, već gotovo celu deceniju mnogi se na društvenim mrežama i forumima žale da Duolingo na vrlo grub način, pošto-poto, želi da zadrži svoje korisnike.

Deluje depresivno

Kako piše "Business Insider", korisnik Redita u šali je to opisao kao "pokušaj emocionalne ucene" da bi se učenik koji zabušava vratio na pravi put.

Pored mnogih podosta agresivnih mailova i push notifikacija, neaktivnim korisnicima prepoznatljiva ikona aplikacije Duolingo, sova, iznenada izgleda tužnije i starije. Neki kažu da deluje depresivno, neki kao da umire, a neki roditelji čak govore da im tera decu na plač. Pojedini pritom ističu da je manipulativna komunikacija kompanije iznad svega neetična.

Foto: Shuterstock

 

Sa druge se strane čini da neumoljivo prigovaranje ide na ruku Duolingu. Nakon prvog ovogodišnjeg kvartala kompanija je izvestila o rastu broja dnevno aktivnih korisnika za 54 posto u odnosu na prethodnu godinu (na više od 31 milion), rastu prihoda od 45 posto i rekordnoj profitabilnosti.

Sviđala se vama njihova komunikacija ili ne, popularna sova očito ima potrebnu harizmu među korisničkom bazom uglavnom mlađom od 30 godina. Stručnjaci kažu da je to sastavni deo marketinške magije usmerene na generaciju Z (rođeni od 1996. do 2010.).

- Mlađe grupe traže kompaniju koja ima posebnu, jedinstvenu ličnost, koja se pamti i deluje autentično - rekao je Brajan Honigman, marketinški konsultant sa sedištem u Filadelfiji.

Dosledan svojoj ličnosti 

Honigman kaže da stariji reaguju na jezgrovite i asertivne slogane kao što su 'I'm lovin' it' i 'Just do it', a mladi i tinejdžeri odabiru brendove za koje se čini da utemeljuju različite vrednosti i interese i imaju jasnu perspektivu o svetu.

- Oni traže brend koji više liči na osobu - dodaje ovaj marketinški stručnjak.

Foto: Shuterstock

 

Duolingo, kaže on, ostaje dosledan svojoj ličnosti, što se ceni, pa i onda kada sova pokazuje svoje preterano samodopadno ponašanje u komunikaciji izvan aplikacije.

Tako je nedavno pop pevačica Čarli XCX najavila izlazak novog albuma "Brat" na X-u, a Duolingo je podelio njenu objavu, napisavši:

- Ne mogu da verujem da si napisala ceo album o meni.

Katkad se čini da brend traži to da postane meme. 

Postovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Nedostatak duhovnosti i moralnosti! Ljudima je dosta da ih neko zloupotrebljava i da uzima političke poene na svakoj nesreći koja zadesi ovaj narod!
Live TV

Nedostatak duhovnosti i moralnosti! Ljudima je dosta da ih neko zloupotrebljava i da uzima političke poene na svakoj nesreći koja zadesi ovaj narod!

Gposti Info jutra Informer televizije bili su i Bojan Borovčanin, NIT i Miloš Terzić, član predsedništva SNS koji su govorili o međusobnim optužbama unutar opozicije zbog propasta protesta u Beogradu. Takođe, lider Ekološkog ustanka Aleksandar Jovanović Ćuta je najavio i nove tragedije, pretio nasiljem u Gosrnjim Nedeljicama poput onog u Novom Sadu, ali i izvređao predsednika Srbije Aleksnadra Vučića rekavši da ima bipolarni poremećaj.

14.11.2024

11:37

Hronika

JOŠ Hronika VESTI

Društvo

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Džet set