• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

23.10.2025

08:00

Dok žene šopinguju, muškarci se zabavljaju: Tržni centar  ubacio "kapsule za muževe"

Shutterstock

Lajfstajl

Dok žene šopinguju, muškarci se zabavljaju: Tržni centar ubacio "kapsule za muževe"

Podeli vest

U kineskom tržnom centru u Šangaju nedavno su predstavljene neobične "kapsule za odlaganje muževa", staklene kabine namenjene muškarcima koji ne žele da satima prate svoje partnerke po radnjama.

Ovaj originalni koncept izazvao je veliko interesovanje javnosti, ali i osmeh na licima mnogih koji su se prepoznali u toj situaciji.

Od dosade do zabave

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Blokes Psychology (@blokespsychology)

Prema pisanju kineskog državnog portala The Paper, svaka od četiri kapsule zapravo je mini centar za video-igre. Opremljene su udobnim stolicama, monitorom, računarom i džojsticima, a posetioci mogu da zaigraju retro klasike poput "Tekken 3" i drugih igara iz devedesetih.

Ideja je jednostavna, dok njihove supruge i devojke obilaze radnje, muškarci mogu da se opuste i zabave, umesto da besciljno lutaju hodnicima tržnog centra.

Neki od posetilaca rekli su za "The Paper" da im se kapsule dopadaju više od uobičajenih opcija kao što su bioskop ili restorani.

Jedan od njih, gospodin Vu, izjavio je za "The Telegraph":

" Ne volim da idem u kupovinu sa svojom devojkom. Uvek tražim način da ubijem vreme - film, hrana, bilo šta. Ovo je fantastična ideja!"

Besplatno za sada - uskoro možda i uz plaćanje

Foto: Shuterstock

 

Trenutno je korišćenje kapsula besplatno, ali zaposleni u centru navode da planiraju da ih komercijalizuju u budućnosti. Postoji mogućnost da će korisnici uskoro moći da plaćaju putem kju-ar koda, jednostavnim skeniranjem svog telefona pre početka igranja.

Reklamni bilbordi u tržnom centru već nedeljama promovišu ovu uslugu, a odziv je veliki -posebno među mlađim muškarcima i parovima koji traže praktičan kompromis između šopinga i odmora.

Mali nedostaci

Foto: Shutterstock

 

Ipak, nije sve idealno. Neki korisnici su se požalili da u kapsulama nema klima uređaja ni ventilacije, što dovodi do toga da postane "veoma zagušljivo" posle nekoliko minuta igranja.

- Posle dvadeset minuta bio sam potpuno mokar od znoja - izjavio je jedan od igrača za The Paper. Uprkos tome, većina se slaže da je ideja zabavna i osvežavajuća u svetu maloprodaje.

Nova era tržnih centara

Foto: Shutterstock

 

Kako onlajn trgovina sve više preuzima primat, fizički tržni centri širom sveta moraju da pronađu načine da ponude nešto više od obične kupovine. Eksperti za maloprodaju ističu da su interaktivni sadržaji i „iskustveni“ elementi, poput ovih kapsula, sve češći i u Australiji, Evropi i SAD-u.

Kapsule za muževe možda deluju kao simpatičan eksperiment, ali zapravo predstavljaju deo šireg trenda u kojem šoping postaje doživljaj, ne samo obaveza. A za mnoge muškarce, čini se da je ovo možda prvi put da s radošću pristaju da odu u tržni centar.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Imate mišljenje?

Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.

Ostavite komentar

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Društvo

JOŠ Društvo VESTI

Hronika

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Džet set