• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer

Izvor: beta

03.01.2020

10:26

GRK KUPIO JUGA ZA 2.000 EVRA! Ono što je potom usledilo RAVNO JE FILMSKOJ PRIČI, a u sve je UMEŠANA I SRBIJA

Lajfstajl

GRK KUPIO JUGA ZA 2.000 EVRA! Ono što je potom usledilo RAVNO JE FILMSKOJ PRIČI, a u sve je UMEŠANA I SRBIJA

Podeli vest

Grčki novinar prešao je Zastavinim "jugom 55L" starim 35 godina 1.300 kilometara od Minhena do Kragujevca i o tome objavio reportažu na sajtu atinskog dnevnika "Proto tema"

- Tri decenije pošto je taj automobil u čiju se pouzdanost i izdržljivost sumnjalo, proizveden u državi koja više ne postoji - piše grčki novinar, - počinjem da sumnjam da je posle propasti tamošnje automobilske industrije izgubljeno nešto izvanredno, kao što su jednostavnost konstrukcije i niska cena.
 

Stari žuti "jugo 55" novinar je za 2.000 evra kupio od belgijskog penzionera srpskog porekla, i dao još 2.850 evra za popravke, servis, osiguranje i drugo.
 
Međutim, auto se pokvario već na putu iz Belgije ka "zvaničnom startu" u Minhenu.
 
Popravku je na putu obavio Turčin, Jiksel Avčiturk, i rekao da je " 'jugo' sjajan primer, izgrađen za mehaničare stare škole poput njega, a ne za računarske stručnjake koji trostruko naplaćuju samo da bi povezali auto s uređajem za dijagnostiku".

(FOTO) POTPUNI HIT! Prodaje se Yugo 45 "specijalizovan" za borbu protiv NLO!

Dva sata kasnije, motor je oživeo i nagovestio da je u stanju da pređe 1.300 kilometara od Nemačke do Srbije, kroz Austriju i Mađarsku.
 
- Iskustvo vožnje 'jugom' na nemačkim auto-putevima jedinstveno je: Nalazite se u malom, laganom i sporom vozilu koje za ostale vozače ne postoji potpuno su ravnodušni prema njegovoj zastarelosti - piše novinar.
 
Ali, na sporednim putevima situacija se drastično menja: dok "jugo" prolazi kroz sela i male gradove, vozači i prolaznici ga pozdravljaju osmesima, mahanjem i "beskrajnim pravljenjem 'selfija' što čine uglavnom vozači kamiona sa istočnoevropskim registracijama, kao da vozimo zlatni 'Meklaren P1'.
 

Na početku putovanja je "najveća brzina 'juga' s naporom bila 105 kilometara na sat, indikator goriva je bio 'crven' uprkos punom rezervoaru, zbir buke od vetra i guma je bio tragičan, dok se potrošnja goriva lako mogla porediti s 'poršeom 911' dostizala je 12,8 litara na 100 kilometara".
 
Nekim čudom se situacija poboljšavala tokom putovanja, te je još pre dolaska do Beča maksimalna brzina porasla na znatno iznad 130 kilometara na sat.

IMAŠ KONZERVU, NEMAŠ OTVARAČ?! Evo šta sve može da vam se desi kad izgubite JEDINI KLJUČ OD AUTOMOBILA!

Međutim, "smrad benzina u kabini nije nestao", piše autor i navodi da je to bio čest problem "juga", kao i to što se oseća svaka neravnina na putu i svaki trzaj svakog od delova vešanja i prenosnog mehanizma.

Foto: Pixabay

 

 

Pojavili su se i drugi problemi: iznenadno povremeno paljenje lampice upozorenja na punjenje akumulatora, otpadanje kablova radija, a potom i ispadanje zvučnika, klimanje unutrašnjeg retrovizora i lom naslona sedišta vozača.
 
- Na sve ostalo nema pritužbi. Sve je radilo savršeno - piše grčki novinar.
 
Zbog gužve na glavnom putu ka Budimpešti, temperatura motora "juga" je dostigla opasnu, a auto se potom na sporednim putevima mučio da pretekne još sporija vozila. 

(VIDEO) I VAŠ AUTO IMA DUŠU! Evo šta se događa kada u punoj brzini NALETITE NA LEŽEĆEG POLICAJCA!

"Jugo" je odahnuo tek u dugačkoj koloni na granici Srbije, gde je tokom dugotrajnog čekanja imao vremena da se ohladi. U Srbiji, piše novinar, "u domovini 'juga', naišli smo na njegove rođake jer tamo još uvek postoji duboka ljubav prema njemu, iako je bio ozloglašen zbog nerazumno brzog rđanja i zbog gadnih 'dečijih bolesti' "
 
- 'Jugo' po savremenim bezbednosnim standardima nije pouzdan automobil i nema, u najmanju ruku, podnošljiv kvalitet, ali na svoj način pokazuje svoju jednostavnost - piše grčki novinar. Posle veoma naporne 10-satne vožnje od Minhena, na putu ka Beogradu se po kiši i susnežici pokazalo da brisači vetrobrana, kočnice i gume "juga" u današnje vreme nisu dorasli zadatku.
 

(FOTO) OVO SU, PREMA NAUČNIM KRITERIJUMIMA, NAJLEPŠI AUTOMOBILI PROTEKLE DECENIJE! Kako se vama čini ovaj "matematčki" izbor?

Napokon, po dolasku u Kragujevac, gde je nekada proizveden, tokom "očajničke potrage" za hotelom u kojem je grčki novinar rezervisao prenoćište, "jugo" je jedva išao uz sve veće probleme s motorom koji je ponekad radio s dva, ponekad s tri cilindra, a na svakom semaforu se gasio bez razloga.
 
Sledećeg jutra, iako "odmoran", "jugo" više nije upalio.

 
Pojavio se "lokalni heroj, majstor Aleksandar, okoreli automehaničar" nekadašnji radnik Zastave s pratnjom svojih prijatelja. Zaprepašćeni pričom o putovanju "juga" čak od Belgije do Kragujevca, bacili su se na motor, kočnice, kablove, vešanje i "izveli svoje čarobne trikove"."Jugo" je još jednom proradio posle opsežne dvočasovne popravke uz zamenu niza delova, a sve za manje od 100 evra. 

TO NAM JE U KRVI! Ovo su SVI TRIKOVI SRPSKIH VOZAČA kojima pokušavaju da prevare saobraćajne propise!

Pred radionicom su se okupili drugi vlasnici "juga" i čudili se prvobitnoj ideji grčkog novinara da svog pokloni gradskoj upravi Kragujevca jer, kako su mu rekli, ne samo što ih je tamo mnogo, nego im je "cena gotovo smešna ne više od 600 evra".
 
Šta je konačna sudbina žutog "juga" ne piše u članku na sajtu atinskog dnevnika "Proto tema".

Postovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Tagovi:

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

komentari
pepa prasac

pre 4 godine

koji jugo ja po beogradu vidjam i fice i pitche!

Slave

pre 4 godine

Ako imas utegnutu Ficu, Svabe je traze i placaju preko 5500e. Ti ljudi imju i pare i ljubav prema svemu za razliku od nas dzangrizavih bednika.

Voja

pre 4 godine

Pravi auto za sve pocetnike. A ne da nas mamina i tatina deca gaze autima koim kurcaju.

Milos

pre 4 godine

Ovom je jedna klasicna debilska prica “prica za retarde i debile”... svi se razumeju u juga a pola njih ne zna nista o njemu ja sam sa mojim jugicem presao 370000km i jos uvek nemam ovakvih debliskih tripova i problema. Bolje je da ne objavljujete ove glupe teme nego da pisete sve i svasta.. bravo!!

sledeća vest

Politika

TV

Društvo

JOŠ Društvo VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Džet set