• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: Citymagazine.rs

01.06.2021

11:00

OVO JE NAJGORI DAN ZA PROMOCIJU! Saznajte koje je najbolje i najgore vreme za objavljivanje sadržaja na društvenim mrežama!

Lajfstajl

OVO JE NAJGORI DAN ZA PROMOCIJU! Saznajte koje je najbolje i najgore vreme za objavljivanje sadržaja na društvenim mrežama!

Podeli vest

Sve više naših interakcija sa drugim ljudima dešava se virtuelno, a posebno preko društvenih mreža. Kompanije i samostalni preduzetnici to i te kako dobro znaju, zbog čega svake godine povećavaju svoj budžet za promociju na Fejsbuku, Instagramu, Tviteru i drugim popularnim platformama

Postoji, međutim, način da se ostvare dobri rezultati na društvenim mrežama, u smislu rasta broja lajkova i komentara na objave, kao i njihovog deljenja, a da se ne potroše dodatna finansijska sredstva za promociju objava. Rešenje, naime, leži u objavljivanju sadržaja u periodima kada ljudi najviše obraćaju pažnju na društvene mreže. Ti periodi nisu uvek isti za svaku od društvenih mreža, što ćemo detaljnije opisati u nastavku.

Na Fejsbuku je najbolje objavljivati utorkom, sredom i petkom od 9 do 13 časova. U tim periodima će vaše objave stići do najvećeg broja ljudi i dobiti najviše reakcija. S druge strane, subota je najgori dan za objavljivanje sadržaja, pa bi trebalo da izbegavate promociju vašeg proizvoda i usluge ovog dana u nedelji.

Foto: Shutterstock

Saznajte koje je najbolje vreme za objavu

Na Instagramu, društvenoj mreži na kojoj se najviše reklamiraju dizajneri, umetnici i ugostitelji, promotivni sadržaj je najbolje kačiti utorkom od 11 do 14 časova, i svakim drugim radnim danom oko 11 časova. Nedelja je najgori dan za promociju na ovoj društvenoj mreži.

Idealni period za objavljivanje na Tviteru u promotivne svrhe je od 9 do 15 časova sredom. Dobri rezultati se ostvaruju i tvitovanjem utorkom i četvrtkom od 9 do 11 časova. Tvitovanje subotom se ne preporučuje, jer tada ljudi najmanje reaguju na objave.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Imate mišljenje?

Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.

Ostavite komentar

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Ne propustite novu epizodu emisije "Na merama" - U subotu od 20h ulazimo u trag i nedodirljivima!
Live TV

Ne propustite novu epizodu emisije "Na merama" - U subotu od 20h ulazimo u trag i nedodirljivima!

Prošle sedmice u popularnoj Informerovoj TV emisiji "Na merama" mogli ste, između ostalog, da vidite, kako biznismen iz Ratkova Branko Babić sa Draganom J. Vučićevićem dogovara kupovinu medija Junajted grupe, šta na pijaci pazari ministarka Milica Đurđević Stamenkovski, kakve turustičke aranžmane merka poslanica-blokaderka Biljana Đorđević, gde penzionerske dane provodi nekadašnji lider SPO-a Vuk Drašković…

05.12.2025

10:57

Društvo

JOŠ Društvo VESTI

Hronika

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Džet set