• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: Informer.rs/J.G.

27.03.2022

08:51

ISTRAŽIVANJA POKAZALA ZABRINJAVAJUĆE OTKRIĆE! Ljudi koji piju CRNU KAFU, skloniji su da postanu PSIHOPATE?!

Shutterstock

Lajfstajl

ISTRAŽIVANJA POKAZALA ZABRINJAVAJUĆE OTKRIĆE! Ljudi koji piju CRNU KAFU, skloniji su da postanu PSIHOPATE?!

Otkrivena je veza između preferencija ka gorkim ukusima i psihopatijom.

Može zvučati čudno, ali nedavna istraživanja isvršena u Austriji postala su predmet priče. Povezala su osobe koje piju crnu kafu i psihopatiju. 

Istraživači sa Univerziteta Insbruk nisu zapravo proučavali kafu, već su se fokusirali da gorke supstance. Analizirali su da li su neki ukusi mogli biti indikatori za antisocijalne osobine ličnosti. 

Istraživanje je "potvrdilo hipotezu da su preferencije ka gorkom ukusu povezane sa zlonamernim osobinama ličnosti, sa najčvršćom vezom prema svakodnevnom sadizmu i psihopatiji". Ukoliko je ovo zaista tačno, to znači da ljudi koji uživaju generalno u gorčim ukusima, kao što su gorko pivo ili kafa, su oni koji imaju veće šanse da budu psihopate.

Foto: sputnik

kafa

Međutim, istraživanje ima donekle i svoje mane. Dobijeni podaci su prikupljeni kroz samostalno prijavljivanje. Ovakve vrste istraživanja su često nepouzdane. Učesnici su plaćeni, iako ne mnogo, kako bi odgovorili na više od 50 pitanja. 

U ovom momentu, studija je samo zanimljiva, pružajući vezu između psihopatije i crne kafe, ali potrebna su dodatna istraživanja kako bi se ova otkrića potvrdila.




Komentari

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Izvinjenje Andree Veskov
Live TV

Izvinjenje Andree Veskov

Voditeljka Informer TV Andrea Veskov uputila je javno izvinjenje Privrednoj pravnoj akademiji iz Novog Sada i njenom rektoru prof dr Milanu Počuči zbog pogrešno interpretiranog stava u vezi sa tom institucijom u poslednjem izdanju emisije Paralela.

07.06.2026

11:11

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda
Live TV

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda

Publika od sada ima priliku da svake srede od 17 časova na Prvom programu Radio Beograda prati novi politički tok-šou "U sredu sa Bojanom Bilbijom". Reč je o autorskom projektu koji se bavi najvažnijim političkim, geopolitičkim i društvenim temama koje oblikuju svakodnevni život građana Srbije, ali i globalne procese koji utiču na ceo svet.

05.06.2026

16:31

JOŠ TV VESTI

Društvo

Hronika

Planeta

JOŠ Planeta VESTI

Zabava

Džet set