• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: Informer.rs/J.G.

12.12.2022

14:03

NI OSTRIGE, NI ČOKOLADA! Ovo su 2 MOĆNA AFRODIZIJAKA, koja će vam podići INTIMNE ODNOSE na sasvim novi nivo!

Lajfstajl

NI OSTRIGE, NI ČOKOLADA! Ovo su 2 MOĆNA AFRODIZIJAKA, koja će vam podići INTIMNE ODNOSE na sasvim novi nivo!

Istraživanja su pokazala da su šafran i ginseng snažni afrodizijaci, koji vam mogu poboljšati perfomanse u krevetu

Nakon opsežnog istraživanja, naučnici su izjavili da postoje dva afrodizijaka koji su snažniji (i prirodniji za "pokretanje") od čokolade.

Prema "The Telegraph"-u, šafran i ginseng su na vrhu lanca ishrane afrodizijaka.

Tim naučnika sa Univerziteta Gelfa Ontariju u Kanadi, otkrio je da ove dve prirodne supstance poboljšavaju performanse u krevetu i libido više nego čokolada.

Takođe, ako volite čašu finog vina s vremena na vreme, mrzimo da vam razbijemo iluzije, ali to vam ne čini uslugu kada su odnosi u pitanju. Univerzitet u Gelfu je naveo da, iako je dokazano da vino izaziva požudu, ono zapravo ometa performanse. 

Ali evo nečega što će vas razveseliti. Šafran je začin koji se uzgaja iz cveta saffron crocus; obično se koristi u španskoj, italijanskoj i indijskoj kuhinji. Očigledno, njegova reputacija afrodizijaka se proteže hiljadama godina. Za početak, pominje se u čuvenoj erotskoj "Pesmi nad pesmama" hebrejske Biblije, a Kleopatra ju je navodno dodavala u svoje kupke, kako bi poboljšala vođenje ljubavi.

U još boljoj vesti, ginseng (još se naziva i žen-šen, koji je poreklom iz severne Kine, Koreje i Sibira) zapravo funkcioniše kao prirodni oblik vijagre.

Takođe postoje mnoge zdravstvene prednosti jedenja ginsenga. Pored toga što se koristi u energetskim pićima i kao tretman za dijabetes tipa II, tradicionalno se smatra tretmanom za erektilnu disfunkciju kod muškaraca.

Godine 2002, studije sprovedene na Medicinskom fakultetu Univerziteta u Južnom Ilinoisu, potvrdile su afrodizijatske efekte ginsenga, pokazujući da je pojačao libido i performanse laboratorijskih pacova.

Foto: Pixabay

šafran

Proučavajući nauku koja stoji iza afrodizijaka, istraživači su pronašli desetine drugih potrošnih supstanci koje povećavaju libido. Među njima je bio johimbin, hemikalija pronađena u drveću Johimbe u zapadnoj Africi; koren make i Muira Pauma, cvet iz Brazila.

Iako čokolada stimuliše hemikalije koje utiču na nivo serotonina i endorfina u mozgu, naučnici nisu mogli da pronađu direktnu vezu između čokolade i intimnog zadovoljstva, prenosi yourtango.com.

Ali iako se šafran i ginseng smatraju efikasnim prirodnim afrodizijacima, da li to znači da su bolji od alternativnih metoda (kao što su farmaceutski lekovi)? Prema Odeljenju za hranu i nauku Univerziteta Gelfa, odgovor je da! U stvari, profesor Masimo Markone, zagovara upotrebu prirodnih afrodizijaka u odnosu na sintetičke droge.

Prvo, ginseng i šafran ne izazivaju neželjene efekte poput glavobolje ili bolova u mišićima. Plus, Viagra samo produžava učinak; ne podstiče libido, kao staromodno jelo od šafrana i pirinča.

Želite da začinite svoj intimni život? Pokušajte da dodate ove afrodizijake u svoj sledeći obrok.

BONUS VIDEO:




Komentari

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Izvinjenje Andree Veskov
Live TV

Izvinjenje Andree Veskov

Voditeljka Informer TV Andrea Veskov uputila je javno izvinjenje Privrednoj pravnoj akademiji iz Novog Sada i njenom rektoru prof dr Milanu Počuči zbog pogrešno interpretiranog stava u vezi sa tom institucijom u poslednjem izdanju emisije Paralela.

07.06.2026

11:11

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda
Live TV

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda

Publika od sada ima priliku da svake srede od 17 časova na Prvom programu Radio Beograda prati novi politički tok-šou "U sredu sa Bojanom Bilbijom". Reč je o autorskom projektu koji se bavi najvažnijim političkim, geopolitičkim i društvenim temama koje oblikuju svakodnevni život građana Srbije, ali i globalne procese koji utiču na ceo svet.

05.06.2026

16:31

JOŠ TV VESTI

Društvo

Hronika

Zastrašujuće! "Spisak smrti" Koste K. nije jedini
Hronika

Zastrašujuće! "Spisak smrti" Koste K. nije jedini

Nakon gotovo svakog masovnog zločina istražitelji pokušavaju da pronađu odgovor na isto pitanje - da li je tragedija mogla da bude sprečena? U mnogim slučajevima odgovor su pronašli među papirima, beleškama i zapisima koje su počinioci ostavili iza sebe.

08.06.2026

20:29

Planeta

JOŠ Planeta VESTI

Zabava

Džet set