JOGURT DIJETA! Smršajte zdravo za samo 7 dana!

Shutterstock

19:30 Ljubav i zdravlje 0

menshealth.rs/informer.rs | 24. 06. 2019.

JOGURT DIJETA! Smršajte zdravo za samo 7 dana!

Ova dijeta će vas osvežiti, zahvaljujući lekovitom delovanju jogurta očistiće vaš organizam od štetnih toksina, a usput ćete izgubiti višak kilograma!

Jednostavna, zdrava i sa povoljnim delovanjem na probavu, jogurt dijeta je preporučljiva svima, osim osobama koje su alergične na mlečne proizvode

Dijeta traje 7 dana. Ako ste ljubitelj jogurta, ovaj režim ishrane će vam i te kako dopasti.

Pri kupovini izaberite jogurt sa manjom količinom masnoće ( od O.5 do 1,6%), nikako voćni jogurt sa dodatkom sećera ili šlaga. 

JELOVNIK

Svaki dan isti je doručak, prepodnevna i poslepodnevna užina.

Doručak: 150 do 200 ml jogurta (jedna čaša) sa dodatkom žitarica (1 kašika pahuljica)

Prepodnevna užina: 200 ml jogurta, voće po želji (jabuka ili kruška ili 3 šljive ili malo trešanja i slično)

Poslepodnevna užina: 1 jogurt (čaša, 150-200 ml)

Ručak i večera su svaki dan drugačiji.

PRVI DAN

Ručak: Kuvani ili na malo ulja pečeni i začinjeni krompir, 100 g odreska (od govedine ili krte svinjetine), kuvani brokoli preliven sa dve kašičice običnog jogurta.

Večera: Krompir i brokoli preliveni običnim jogurtom, kao kod ručka, ali bez odreska, 1 jogurt

DRUGI DAN

Ručak: Mešana salata sa 100 g tunjevine. Salatu prelijte s prelivom od jogurta, sirćeta i soli.

Večera: Tanjir krem supe, 1 jogurt

TREĆI DAN

Ručak: Voćna salata, prelivena jogurtom. Po želji zasladite s vestačkim zaslađivačem.

Večera: Banana, prelivena jogurtom, 2 gomilice slatkog kajmaka

ČETVRTI DAN

Ručak: Spanać (umak od spanaća), pire krompir začinjen maslacem, po želji 100 g pilećeg odreska

Večera: Spanać, krompir (upola manji nego kao kod ručka), 1 jogurt

NAJBOLJA DIJETA IKAD! Tokom 4 dana glavne namirnice - JAGODE I JOGURT!

PETI DAN

Ručak: Manji komad pice mocarele, čaša limunade, 1 jogurt

Večera: Jedno slano pecivo s makom (zemička s posutim makom), 1 jogurt

ŠESTI DAN

Ručak: Rižoto s paprikama, zelena salata, 1 jogurt

Večera: Upola manje rižota i salate kao kod ručka, 1 jogurt

SEDMI DAN

Ručak: Krem supa od brokolija, sendvič s tunjevinom (u zemičku dodajte malo tunjevine iz konzerve, malo zelene salate, kašiku kukuruza i dve kašike jogurta), 1 jogurt

Večera: Mešana salata prelivena prelivom od jogurta, 1 jabuka, 1 jogurta

DODATNE NAPOMENE

Voćni jogurt možete jesti povremeno, ali vodite računa da nema dodatka šecera. Najbolje je, da napravite voćni jogurt sami od običnog jogurta i komadića svežeg voća.

Poslednji obrok (večera) neka bude pre 19 sati, ako ogladnite, priuštite sebi još jedan lagani jogurt. Svaki dan popijte oko dve litre tečnosti, najbolje vode, a može i limunada ili čaj bez šecera.

Ne zaboravite na vežbe. Svaki dan vežbajte bar pola sata. Možete ići i u šetnju umerenom brzinom hodanja (bar 30 minuta, najbolje 45 minuta ili više).



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]