PRETERALI STE SA HRANOM? Ova 4 trika će vam pomoći da ispravite ŠTETU!

Shutterstock

13:56 Ljubav i zdravlje 0

informer.rs | 02. 12. 2022.

PRETERALI STE SA HRANOM? Ova 4 trika će vam pomoći da ispravite ŠTETU!

Kada se prejedate, možete početi da se osećate naduto i letargično, ali stručnjaci su pronašli rešenje

Najbolji način da se nosite sa prejedanjem bio bi da ga izbegnete tako što ćete uvek jesti umereno, ali je to ponekad lakše reći nego učiniti. Kada je sva vaša omiljena hrana pred vama, iskušenje bi se moglo pokazati prevelikim. Dakle, kako izbeći da vam oči budu veće od stomaka dok se prepuštate ukusnom obroku?

Uverite se da pijete dovoljno vode

Pixabay

Voda

- Konzumiranje hrane sa većim sadržajem natrijuma može doprineti osećaju natečenosti ili nadimanja sledećeg dana - kaže Ejmi Gudson članica stručnog medicinskog odbora. Zbog toga naglašava da je važno da ostanete hidrirani pre i posle velikog obroka.

Tečnost će pomoći da se povrati normalan status hidratacije jer izbacuje višak natrijuma, šećera, vode koji se zadržava sa njima, ublažavajući nadimanje i težinu.

Idite u šetnju nakon velikog obroka

Shutterstock

Šetnja

Jedna od najboljih stvari koje možete da uradite za sebe kako biste obezbedili trenutno olakšanje nakon što ste previše jeli je da posle obroka odete u šetnju.

Šetnja će vam pomoći da razbistrite um. A ako se znojite, možete lučiti neke hemikalije i male količine soli, a istovremeno povećati dotok krvi u mozak. Sagorećete nekoliko dodatnih kalorija dok ste u šetnji, što će vam pomoći da nadoknadite neke od dodatnih kalorija koje ste možda potrošili.

- Ukoliko ne volite da šetate, možete započeti prijateljsku fudbalsku utakmicu u dvorištu sa porodicom - predlaožila je Gudson. 

Vratite se na pravi put sa povrćem

Shutterstock

Povrće

Prema Nutrition Twins-u, konzumiranje povrća bogatog antioksidansima i vlaknima u vašem sledećem obroku može pomoći da se vaše telo oseća bolje.

- Vlakna iz zelenila pomažu izbacivanju otpada i toksina iz debelog creva, pomažući vam da budete redovni kako biste se brzo vratili i osećali lakše. Antioksidansi u zelenom povrću suprotstavljaju se nekim štetama koje nastaju usled preteranog uživanja u zapaljenoj zašećerenoj, masnoj i visoko obrađenoj hrani - tvrde Nutrition Twins.

Započnite sledeće jutro uravnoteženim doručkom

Shutterstock

Doručak sa jajima

Jedna od stvari koju možete da uradite dan nakon što malo preterate sa jelom je da se pobrinete da svoj dan započnete zdravim, uravnoteženim doručkom.

- Dan nakon prejedanja, počnite sa doručkom bogatim proteinima i vlaknima da bi vaš šećer u krvi krenuo u pravom smeru - kaže Gudson.

- Jaja i ovsena kaša ili tost od celog zrna sa puterom od kikirikija i prilogom grčkog jogurta su odlične opcije. Ovo će pomoći da se osećate bolje tokom dana - prenosi EatThis.

bonus video:

 


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.