• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: mondo

14.07.2019

14:46

SAMO 300 KALORIJA MANJE ĆE ZAŠTITI VAŠE ZDRAVLJE! Kalorijski deficit može da podstakne metabolizam

Ljubav

SAMO 300 KALORIJA MANJE ĆE ZAŠTITI VAŠE ZDRAVLJE! Kalorijski deficit može da podstakne metabolizam

Minimalno smanjenje količine hrane koju pojedete u toku dana podiže nivo "dobrog" holesterola i snižava krvni pritisak, pokazalo je istraživanje sprovedno na Djuk univerzitetu u Severnoj Karolini

Preporučen "kalorijski minus" je samo 300 kalorija, koliko ima, recimo, jedno parče pice, jedan čizburger ili šest keksića sa nekim filom.

Istraživanje je pokazalo da i tako mali kalorijski deficit može da podstakne metabolizam, što pozitivno utiče pre svega na opšte zdravstveno stanje, a onda i na mršavljenje.

KRASTAVAC DIJETA! Za samo sedam dana istopićete par kilograma viška!

Naučnici su tokom dve godine pratili grupu od 218 dobrovoljaca, od kojih se očekivalo da dnevni kalorijski unos smanje za 25 odsto. Ipak, iako su ispitanici u realnosti kalorijski unos smanjili za u proseku 12 odsto, i to je pokazalo pozitivne efekte.

Izgubili su prosečno 10 odsto kilaže, ali još važnije od toga je što su testovi krvi pokazali znatno niži nivo zapaljenskih markera koji se vezuju za bolesti srca, različite tipove kancera i demenciju, nego na početku istraživanja.




Tagovi:

Komentari

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

Politika

TV

Izvinjenje Andree Veskov
Live TV

Izvinjenje Andree Veskov

Voditeljka Informer TV Andrea Veskov uputila je javno izvinjenje Privrednoj pravnoj akademiji iz Novog Sada i njenom rektoru prof dr Milanu Počuči zbog pogrešno interpretiranog stava u vezi sa tom institucijom u poslednjem izdanju emisije Paralela.

07.06.2026

11:11

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda
Live TV

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda

Publika od sada ima priliku da svake srede od 17 časova na Prvom programu Radio Beograda prati novi politički tok-šou "U sredu sa Bojanom Bilbijom". Reč je o autorskom projektu koji se bavi najvažnijim političkim, geopolitičkim i društvenim temama koje oblikuju svakodnevni život građana Srbije, ali i globalne procese koji utiču na ceo svet.

05.06.2026

16:31

JOŠ TV VESTI

Društvo

Hronika

Planeta

JOŠ Planeta VESTI

Zabava

Džet set