• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: Ljubav&Zdravlje

23.02.2020

15:20

ZASTARŠUJUĆIM ČINJENICAMA O MANJKU SNA se pridružila JOŠ JEDNA! Da li znate koja?

Ljubav

ZASTARŠUJUĆIM ČINJENICAMA O MANJKU SNA se pridružila JOŠ JEDNA! Da li znate koja?

Ako tokom noći spavate manje od preporučenih 7-9 sati, veća je verovatnoća da ćete imati zdravstvene probleme...

Istraživači s Univerziteta Pensilavanija navode kako je samo nekoliko dana s manje sna nego što je potrebno učinilo da se učesnici osećaju manje sitim nakon jela i uzrokovalo da se masti u njihovoj hrani drugačije ponašaju u organizmu.

(RECEPT) ZATEŽE LICE KAO OD ŠALE! Ova domaća krema od 3 sastojaka je HIT među ženama!

ZA VEČERU NIKAKO UGLJENI HIDRATI! 20 principa dijete bez gladovanja Dr Filguda!

 

Iako se mnoge postojeće studije fokusiraju na uticaj nedostatka sna na metabolizam glukoze i povezanost s dijabetesom, samo nekoliko proučava probavu lipida iz hrane.

U studiji objavljenoj u časopisu "Lipid riserč", 15 zdravih muškaraca u 20-im godinama provelo je u laboratoriji deset noći. Tokom pet od deset noći učesnici su provodili do pet sati u krevetu. Dobili su standardnu večeru s visokim udelom masti, i to nakon četiri noći ograničenog sna. To je trebalo da pokaže može li loš raspored uticati na njihov metabolizam.

Foto: Shutterstock

Istraživači su otkrili da se većina osećala manje zadovoljno nakon obroka ako su bili nenaspavani nego kada su ga pojeli odmorni nakon nešto dužeg sna. Takođe je utvrđeno da ograničenje spavanja dovodi do bržeg skladištenja lipida u krvi nakon obroka, što bi moglo imati uticaj na gojaznost.


Tagovi:

Komentari

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

Srbija gazi ka Evropi! Starović najavio: Cilj je da do kraja 2027. budemo spremni za pristupanje šengenskom prostoru
Politika

Srbija gazi ka Evropi! Starović najavio: Cilj je da do kraja 2027. budemo spremni za pristupanje šengenskom prostoru

Ministar za evropske integracije Nemanja Starović izjavio je danas da je cilj da do kraja 2027. godine Srbija bude spremna za pristupanje šengenskom prostoru i naveo da je za otvaranje Klastera 3, najvažnije priznanje to što je Evropska komisija početkom jula dala šestu uzastopnu preporuku, naglasivši da ta institucija ima adekvatne mehanizme da na meritoran način proceni ispunjenost obaveza.

10.08.2026

23:00

"Džabe gala večeri, mora da se ide među narod!" Vučić iz sela kod Kokinog Broda očitao lekciju svima: Moramo još više da slušamo građane (VIDEO)
Politika

"Džabe gala večeri, mora da se ide među narod!" Vučić iz sela kod Kokinog Broda očitao lekciju svima: Moramo još više da slušamo građane (VIDEO)

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić još jednom je pokazao šta znači stvarna briga o građanima i odgovornost prema svojoj zemlji! U kasnim večernjim satima, iz prelepog sela smeštenog između Zlatibora i Priboja, nadomak Kokinog Broda, predsednik se obratio naciji i poslao snažnu, emotivnu i direktnu poruku svima u Srbiji.

10.08.2026

22:06

Društvo

Hronika

Planeta

JOŠ Planeta VESTI

Džet set