• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: sputnik/informer.rs

15.12.2020

16:23

KONAČNO PRONAĐENO REŠENJE ZA ĆELAVOST! Ova biljka je najefikasnija u sprečavanju OPADANJA KOSE!

Ljubav

KONAČNO PRONAĐENO REŠENJE ZA ĆELAVOST! Ova biljka je najefikasnija u sprečavanju OPADANJA KOSE!

Više od polovine muškaraca starijih od 50 godina suočava se sa ćelavošću i gubitkom kose. Međutim, naučnici su sada dali nadu i njima i svima kojima opada kosa. Utvrdili su da biljka koje ima gotovo svugde sprečava opadanje kose.

Crvena detelina, koja potiče iz Evrope, zapadne Azije i severozapadne Afrike, i raste gotovo svugde na svetu, može da popravi kvalitet i gustinu kose i spreči njeno opadanje, objavljeno je u naučnoj studiji u časopisu „Nešnal lajbrari of medisin“ (National Library of Medicine).

Jačanje kose uz pomoć crvene deteline poznato je u nekim narodnim tradicionalnim medicinama, a sada je to dobilo i naučnu potvrdu.

Foto: printscreen You Tube ordinacija

Crvena detelina

Crvena detelina sadrži visok nivo izoflavona koji se ponašaju kao fitoestrogeni i jačaju kosu.

Naučnom studijom utvrđeno je da upotreba ekstrakta crvene deteline zajedno sa biomimetskim peptidima sprečava gubitak kose kod ljudi koji imaju simptome alopecije.

Posle četiri meseca testiranja, količina kose u fazi anagena (rasta) bila je veća za 13 odsto, dok je one u telogenoj fazi (opadanja) bila za 29 odsto manja. To je značajno bolje nego u kontrolnoj grupi, gde je kosa u anagenoj fazi bila manja za dva odsto, dok se ona u telogenoj povećala za 23 odsto

Pored toga, tretman je pomogao i u smanjenju zapaljenskih reakcija i stimulisao je sintezu proteina folikula dlake.

Foto: Shutterstock

 




Komentari

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Izvinjenje Andree Veskov
Live TV

Izvinjenje Andree Veskov

Voditeljka Informer TV Andrea Veskov uputila je javno izvinjenje Privrednoj pravnoj akademiji iz Novog Sada i njenom rektoru prof dr Milanu Počuči zbog pogrešno interpretiranog stava u vezi sa tom institucijom u poslednjem izdanju emisije Paralela.

07.06.2026

11:11

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda
Live TV

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda

Publika od sada ima priliku da svake srede od 17 časova na Prvom programu Radio Beograda prati novi politički tok-šou "U sredu sa Bojanom Bilbijom". Reč je o autorskom projektu koji se bavi najvažnijim političkim, geopolitičkim i društvenim temama koje oblikuju svakodnevni život građana Srbije, ali i globalne procese koji utiču na ceo svet.

05.06.2026

16:31

JOŠ TV VESTI

Društvo

Hronika

Planeta

JOŠ Planeta VESTI

Zabava

Najpoznatiji grčki pevač dobio drugo dete
Showbiz

Najpoznatiji grčki pevač dobio drugo dete

Porodica popularnog grčkog pevača Konstantinosa Argirosa postala je bogatija za još jednog člana. Njegova supruga Aleksandra Nika porodila se 8. juna i na svet donela zdravu devojčicu, njihovo drugo dete.

10.06.2026

14:28

Džet set