• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: magazin.novosti/informer.rs

04.05.2021

13:55

DODAJETE LIMUN U ČAJ? To može ozbiljno da naškodi vašem zdravlju, EVO I ZAŠTO!

Ljubav

DODAJETE LIMUN U ČAJ? To može ozbiljno da naškodi vašem zdravlju, EVO I ZAŠTO!

Pored vode, čaj je tečnost koja se najviše pije. Ipak, stručnjaci upozoravaju da ovaj napitak koji uglavnom ima pozitivan efekat na zdravlje može da bude i štetan za organizam, u zavisnosti od sastojaka koje dodajemo u njega

Šećer ili vestački zaslađivači

Iako nam se to najmanje dopada, čaj je najzdraviji kada u njega ne dodamo ništa. Zaslađivači jesu bolji izbor od šećera, ali Američka agencija za hranu i lekove savetuje da se i njihova upotreba ograniči. Ako baš ne možete da pijete čaj koji nije sladak, stavite kašičicu meda.

Foto: Shutterstock

Ukoliko volite da čaj osvežite limunom, dodajte ga tek kada izvadite kesicu

Mleko

Mnogi od nas vole da dodaju mleko u čaj, međutim pojedina istraživanja su pokazala da to i nije najbolja kombinacija, posebno ukoliko se čaj pije u cilju spečavanja kardiovaskularnih bolesti.

- Dodavanjem kuvanog kravljeg mleka čaju umanjujemo njegovo pozitivno dejstvo, tj. dejstvo koje on ima na opuštanje krvnih sudova - kažu rezultati istraživanja objavljeni u "Evropskom kardiovaskularnom žurnalu".

Limun

Ukoliko volite da čaj osvežite limunom, dodajte ga tek kada izvadite kesicu. Limun snižava pH vrednost čaja, a to pomaže metalima da se lakše ispuste u čaj.




Komentari

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Izvinjenje Andree Veskov
Live TV

Izvinjenje Andree Veskov

Voditeljka Informer TV Andrea Veskov uputila je javno izvinjenje Privrednoj pravnoj akademiji iz Novog Sada i njenom rektoru prof dr Milanu Počuči zbog pogrešno interpretiranog stava u vezi sa tom institucijom u poslednjem izdanju emisije Paralela.

07.06.2026

11:11

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda
Live TV

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda

Publika od sada ima priliku da svake srede od 17 časova na Prvom programu Radio Beograda prati novi politički tok-šou "U sredu sa Bojanom Bilbijom". Reč je o autorskom projektu koji se bavi najvažnijim političkim, geopolitičkim i društvenim temama koje oblikuju svakodnevni život građana Srbije, ali i globalne procese koji utiču na ceo svet.

05.06.2026

16:31

JOŠ TV VESTI

Društvo

Hronika

Planeta

JOŠ Planeta VESTI

Zabava

Najpoznatiji grčki pevač dobio drugo dete
Showbiz

Najpoznatiji grčki pevač dobio drugo dete

Porodica popularnog grčkog pevača Konstantinosa Argirosa postala je bogatija za još jednog člana. Njegova supruga Aleksandra Nika porodila se 8. juna i na svet donela zdravu devojčicu, njihovo drugo dete.

10.06.2026

14:28

Džet set