VERIO JE RUŽNIM I JEFTINIM PRSTENOM, a onda otkrio svoj paklen plan - tri godine veze, palo u vodu!
Dečko je priznao devojci da ju je verio ružnim prstenom u nadi da će ga ona odbiti i ispasti sponzoruša.
06.03.2023
08:29
unsplash.com
Ljubav
Mnogi ljudi imaju problem sa pražnjenjem creva, a nekoliko eksperata i dijetetičara je dalo svoj predlog, šta biste mogli da konzumirate od pića, kako biste sebi olakšali:
- Prva linija odbrane za ublažavanje akutnog ili hroničnog zatvora je adekvatna hidratacija vodom - kaže registrovani dijetetičar Melani Markus i dodaje:
- Samo razmislite o tome, zatvor je rezultat svarene hrane, zaglavljivanja u vašim crevima! Ponekad je samo stvar da ostanete dobro hidrirani, kako bi se sve kretalo kroz creva. Odrasli bi trebalo da ciljaju na oko 1,5–2 litre dnevno. Mineralne vode mogu dodatno da obezbede magnezijum i sulfate, koji su poznati po svojim laksativnim efektima.
Prema registrovanom dijetetičaru Kerolajn Tomason, limun i njegov sok sadrže oblik vitamina C koji se zove limunska kiselina, za koju istraživanja pokazuju da može delovati kao prirodni laksativ za neke ljude, bez izazivanja dijareje.
- Kada se konzumira, limunov sok povlači vodu u gastrointestinalni trakt, a to može stimulisati proces pražnjenja creva - kaže Tomason.
Prema Loren Manaker, registrovanom dijetetičaru, još jedno piće koje stimuliše nesmetani rad creva, jeste i voda sa čia semenkama, tačnije, kombinacija čia semenki, vode i nekoliko kapi ceđenog limuna ili limete. Sadržaj nerastvorljivih vlakana u semenkama čia pomaže u omekšavanju vaše stolice na načine za koje se, kako primećuje Klivlendska klinika, pretpostavlja da imaju laksativan efekat.
- Kafa je možda najpoznatija po svom sadržaju kofeina, ali ispijanje kafe takođe može pokrenuti rad digestivnog sistema - kaže Manaker.
Iako mnogi mogu pretpostaviti da je sklonost kafe da pokrene vaša creva isključivo zbog sadržaja kofeina, registrovani dijetetičar Kim Kulp tvrdi da čak i kafa bez kofeina može da vam pomogne da obavite nuždu.
- Čak i bez kofeina, kafa stimuliše gastrokolični refleks. Ovo je kada stomak kaže debelom crevu da napravi mesta za ono što dolazi, tako što se steže da bi se pokakali.
Foto: Ilustracija
- Sokovi poput kruške, jabuke i kajsije mogu da obezbede olakšanje od zatvora - kaže Ašlei Kičens, registrovani dijetetičar na biljnoj bazi. Sok od jabuke ima prilično visok odnos fruktoze prema sadržaju glukoze i sorbitola, što može pomoći da se nežno ublaži zatvor.
- Sok od suvih šljiva sadrži sorbitol, prirodni laksativ koji takođe može izazvati gasove kod ljudi. Pijenje soka od suve šljive je povezano sa boljim probavnim ishodima - kaže Manaker.
Jedna studija koja je procenjivala efekte soka od suvih šljiva, zaključila je da je ovaj napitak siguran i prirodan izbor pića, posebno u slučajevima hroničnog zatvora. U studiji objavljenoj u "American Journal of Gastroenterology", ovi istraživači su otkrili da "unos suve šljive značajno smanjuje tvrdu stolicu, dok povećava normalnu, a ne povećava vodenastu stolicu. Unos suvih šljiva je takođe poboljšao subjektivne tegobe na zatvor i tvrdu stolicu, bez promena nadimanja, dijareje, hitne potrebe za defekacijom.
- Aloe vera sadrži veliki broj antioksidanata i može pomoći da se ubrza pokretljivost creva, što može poboljšati zatvor - rekla je ranije Paulina Li za EatThis.
- Takođe deluje umirujuće na creva i može da smanji upalu, čime potencijalno podržava simptome nadimanja. Postoje neka istraživanja koja sugerišu da aloe vera deluje kao laksativ - kaže Tomason.
Pravi čajevi, koji uključuju vrste crnog i zelenog čaja, sadrže hiljade bioaktivnih jedinjenja, poput aminokiselina, kofeina, lignina, proteina, ksantina i flavonoida, što ih čini izborom za zdrav napitak, koji može doneti mnogo koristi vašem telu. Naročito crni i zeleni čaj imaju veći sadržaj kofeina u odnosu na druge čajeve, što im daje blagi laksativni efekat, koji može stimulisati probavni sistem.
Dečko je priznao devojci da ju je verio ružnim prstenom u nadi da će ga ona odbiti i ispasti sponzoruša.
06.03.2023
08:29
111. 08. 2026. u 07:56
211. 08. 2026. u 07:56
111. 08. 2026. u 07:00
211. 08. 2026. u 07:00
Hit snimak iz Kokinog Broda obišao je Srbiju nakon što je objavljen na zvaničnom Instagram profilu predsednika Aleksandra Vučića.
10.08.2026
22:30
Glavni urednik Informera Dragan J. Vučićević pokazao je u Kolegijumu naše televizije fotografiju koju su napravili pripadnici GOSI službe, a na kojoj se se vidi šta je u centru Beograda danas radio tajkun Dragan Đilas, dok je predsednik Aleksandar Vučić obilazio Srbiju i razgovarao sa narodom.
10.08.2026
23:06
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić rekao je danas da nikad ne mogu da budu rešeni baš svi problemi koje građani imaju, a potom otkrio šta je najveći problem Evrope, ali i naše zemlje, i zbog čega u stvari Stari kontinent zaostaje za Kinom i Amerikom.
10.08.2026
20:48
Poslanik Srpske napredne stranke (SNS) Milenko Jovanov u nekoliko rečenica rasturio je nekadašnjeg predsednika Srbije Borisa Tadića, koji se na društvenoj mreži Iks ostrvio na šefa naše države Aleksandra Vučića i politiku vladajuće partije.
10.08.2026
21:23
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić boravio je danas na jugozapadu Srbije. On je posetu započeo u Prijepolju, a zatim je obišao veliki broj lokacija u Priboju i Novoj Varoši.
10.08.2026
07:00 >> 19:15
Želite da se kupate u kristalno čistoj vodi, u bazenu sa pogledom koji neumoljivo podseća na švajcarske Alpe i to za samo 250 dinara dnevno?
11.08.2026
08:00
Aleksandra Stefanović i Miloš Gvozdenović odlučili su da svoje sudbonosno "da" izgovore u Guči, prestonici trube, i to u Crkvi Svetog arhangela Gavrila, mestu koje je snažno povezano sa tradicijom i istorijom Dragačevskog sabora trubača.
10.08.2026
22:10
U Srbiji su trenutno aktivna 23 požara na otvorenom prostoru, a na njihovim lokacijama angažovani su svi raspoloživi ljudski i tehnički kapaciteti.
10.08.2026
21:43
Načelnik Sektora za vanredne situacije Luka Čaušić izjavio je danas da je situacija sa požarima u Deliblatskoj peščari trenutno mirnija i da su naselja za sada bezbedna, naročito naselje Šumarak koje je veoma bilo izloženo riziku od požara.
10.08.2026
21:30
Mazda 2 danas dolazi u dve verzije - klasičnoj benzinskoj i hibridnoj koja krije veliku tajnu: u suštini je prerušeni "tojota jaris".
10.08.2026
21:15
Na seoskom groblju u Uzićima u opštini Požega, gde joj počivaju roditelji, pre dva dana je, kako se saznaje, sahranjena Vera Pitulić (41), koju je u noći između 18. i 19. jula u gradu Kerolton u severnom predgrađu Dalasa u američkoj državi Teksas, prema tvrdnjama tamošnjih istražnih organa, ubio njen emotivni partner Doni Benedikt (38).
11.08.2026
08:00
Grupa od najmanje 50 stranih državljana, među kojima je najviše iz Ukrajine, privedena je u ponedeljak popodne u jednoj kući na Marezi, nadomak Podgorice.
11.08.2026
07:30
Goran Komazec (56) iz Beograda izgubio je život na plaži u Sartiju na Halkidikiju, pokušavajući da pomogne čoveku koga nije poznavao.
10.08.2026
23:25
Policija u Leskovcu uhapsila je V. V. (55) iz Novog Sada, zbog postoјanja osnova sumnje da јe izvršio krivično delo krađa u produženom traјanju.
11.08.2026
06:00
Smrtna kazna u Srbiji ukinuta je 2002. godine kada je veliki broj najsurovih i najmonstruoznijih ubica promenom zakona umesto pred streljačkim strojem završio u zatvoru na 40 godina.
10.08.2026
21:00
Predsednik Kolumbije Abelardo de la Esprijelja izjavio je da je u zemljotresu koji je pogodio severozapad Kolumbije, poginulo 111 ljudi, prenosi Skaj njuz.
10.08.2026
23:59
Prema vojnoj grupi Deep State, ruske snage ostvarile su napredak u sektoru Dobropilje, kod Suhecka.
10.08.2026
23:30
Iran traži ukidanje sankcija i odštetu zbog blokade Ormuskog moreuza, ali Tramp žestoko odbio zahtev Teherana!
10.08.2026
23:00
U Vrhovnoj radi bivšem ministru odbrane Mihailu Fedorovu predlažu da se prijavi u vojsku, izjavio je poslanik Jurij Kameljčuk.
10.08.2026
22:00
Nakon razgovora sa Avom Karabatić koja tvrdi da je pretučena od starne verenika, ona nam je poslala i fotografije na kojima se nalaze vidljive povrede na njenom licu i glavi.
10.08.2026
19:38
Redakcija Informera došla do informacije da je Ava Karabatić danas viđena u Urgentnom centru u Beogradu, gde je, prema saznanjima do kojih smo došli, potražila lekarsku pomoć zbog vidljivih povreda na glavi i licu, a ona nam je sve to i potvrdila.
10.08.2026
19:24
Muzička zvezda Jelena Karleuša oglasila se za Informer povodom otkazanog koncerta u Hrvatskoj i tom prilikom poslala oštru poruku.
10.08.2026
15:50
Aneli Ahmićn otvorila je dušu i otkrila da je u strahu da joj Asmin Durdžić ne otme ćerku Noru.
10.08.2026
23:36
Popularna voditeljka Jovana Jeremić oglasila se na svom Instagram profilu veoma emotivnom objavom posvećenom svom pokojnom ocu, koja je privukla veliku pažnju javnosti i mnoge ostavila bez teksta.
10.08.2026
22:50
Komentari
Ostavite komentar
Pravila komentarisanja:
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.