pixabay.com

13:03 >> 13:06 Zanimljivosti 1

B92 | 15. 03. 2019.

PUTOVANJE U PROŠLOST POSTALO REALNOST! Naučnici konačno uspeli da vrate vreme, NIŠTA VIŠE NEĆE BITI ISTO!

Naučnici sa moskovskog Instituta za fiziku i tehnologiju, uz pomoć kolega iz Švajcarske i SAD, napravili su nešto što se protivi zakonima fizike. Oni su, pomoću kvantnog računara, uspeli da promene tok vremena

Koristeći elektrone i principe kvantne mehanike, istraživači su uspeli da vrate vreme. Tačnije, ko god da je u tom trenutku posmatrao računar video bi događaje kao da se vreme vratilo nekoliko sekundi unazad.

Ne samo da bi ovo otkriće moglo da promeni naše shvatanje i upotrebu kvantnih računara i kvantne mehanike, već i neke zakone fizike.

Iako je trenutna tehnika prilično komplikovana, istraživači se nadaju da bi ona vremenom mogla da se poboljša i da postane pouzdanija i preciznija.

U istraživanju objavljenom u časopisu Sajantifik riports (Scientific Reports) navodi se da je za istraživanje korišćen IBM-ov kvantni kompjuer.

(VIDEO) SUMNJIVE SMRTI! UBIJENA ČAK 74 NASA NAUČNIKA U POSLEDNJIH NEKOLIKO GODINA! Otkrili su nešto što nisu smeli!

Vođa istraživanja doktor Gordi Lesovik je istakao da su on i njegov tim "veštački stvorili stanje koje se razvija u smeru suprotnom od onoga u kome se kreće termodinamička strela vremena".

Tokom eksperimenta istraživači su otkrili da, ako koriste samo dva kubita (qubit - sastavni deo kvantnog kompjutera), ostvaruju uspeh u čak 85 odsto slučajeva. A kada dodaju još jedan kubit, pojavljuju se greške, pa procenat uspešnosti opada.

(VIDEO) SRPSKA PUŠKA ZA KOJOM LUDUJU U SAD, KANADI i u mnogim armijama u svetu! NAŠA VOJSKA JE IZBACILA IZ UPOTREBE!

Naučnici se nadaju se da će uspeti da dorade algoritam kako bi mogli da obuhvate još više kubita i smanje broj grešaka, odnosno povećaju preciznost.

zeljko