• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: informer.rs/Tanjug

23.02.2022

09:14

ONI KOJI SU PRIMILI DVE DOZE I IZLEČENI NEMAJU ZAŠTITU OD OMIKRONA! Alarmantni rezultati studije Medicinskog univerziteta Beča!

Pixabay

Vesti

ONI KOJI SU PRIMILI DVE DOZE I IZLEČENI NEMAJU ZAŠTITU OD OMIKRONA! Alarmantni rezultati studije Medicinskog univerziteta Beča!

Osobe koje su primile dve doze vakcine protiv korona virusa i one koje su preležale kovid-19, gotovo nemaju zaštitu od omikron soja, koji se sada najviše širi, zaključak je studije Medicinskog univerziteta Beča

Samo osobe koje su dobile buster, to jest treću dozu, razvijaju antitela koja mogu delimično blokirati omikron soj.

Studija je analizirala status antitela i zaštite od takozvanoh soja iz Vuhana, delta soja i trenutnog omikron soja. Pokazalo se da su izlečeni i dvostruko vakcinisane osobe razvile antitela protiv dela soja. Međutim, ta antitela nisu bile u stanju da blokiraju omikron soj.

Blokada novog soja uspela je samo kod onih lica koja su primila tri doze vakcine.

"Trostruka vakcinacija je kod mnogo ljudi razvila dovoljan broj antitela da budu zaštićeno od infekcije omikron sojem", objasnio je autor studije Rudolf Valenta. On je, međutim, dodao da postoji i veliki udeo od 20 odsto onih koji ne razvijaju zaštitu.

Imunolozi ocenjuju da bi najbolja zaštita bila razvoj širokodelujuće kombinacije vakcina, koji bi delovao protiv prethodnih, ali i novog soja.


"Dok ne budemo imali takvu vakcinu samo stalna vakcinacija postojećim vakcinama pruža zaštitu", zaključak je studije.


Komentari

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Izvinjenje Andree Veskov
Live TV

Izvinjenje Andree Veskov

Voditeljka Informer TV Andrea Veskov uputila je javno izvinjenje Privrednoj pravnoj akademiji iz Novog Sada i njenom rektoru prof dr Milanu Počuči zbog pogrešno interpretiranog stava u vezi sa tom institucijom u poslednjem izdanju emisije Paralela.

07.06.2026

11:11

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda
Live TV

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda

Publika od sada ima priliku da svake srede od 17 časova na Prvom programu Radio Beograda prati novi politički tok-šou "U sredu sa Bojanom Bilbijom". Reč je o autorskom projektu koji se bavi najvažnijim političkim, geopolitičkim i društvenim temama koje oblikuju svakodnevni život građana Srbije, ali i globalne procese koji utiču na ceo svet.

05.06.2026

16:31

JOŠ TV VESTI

Društvo

Hronika

Zabava

Najpoznatiji grčki pevač dobio drugo dete
Showbiz

Najpoznatiji grčki pevač dobio drugo dete

Porodica popularnog grčkog pevača Konstantinosa Argirosa postala je bogatija za još jednog člana. Njegova supruga Aleksandra Nika porodila se 8. juna i na svet donela zdravu devojčicu, njihovo drugo dete.

10.06.2026

14:28

Magazin

Džet set