UŽASNE VESTI ZA RUSE! UKRAJINSKI PILOTI ŠOKIRALI ZAPAD! Pokazali fantastične rezultate na F-16, lovci stižu mnogo ranije nego što se očekivalo?!
Podeli vest
Jahu njuz je ekskluzivno došao u posed interne procene američkog vazduhoplovstva u kojoj se zaključuje da bi bilo potrebno samo četiri meseca da se ukrajinski piloti obuče da upravljaju američkim borbenim avionima F-16, što je daleko manje vremena kojeg su zvaničnici Pentagona pominjali.
Dokument je distribuiran brojnim NATO saveznicima koji imaju F-16 i sadrži detaljnu procenu od kraja februara i početka marta u bazi Nacionalne garde Moris u Tusonu, u Arizoni, gde se nalazi 162. eskadrila američkih vazduhoplovnih snaga.
Trebalo bi da se pripremimo za nove i ozbiljnije napade na sisteme protivvazdušne odbrane „Patriot“ u Ukrajini, pošto su sistemi postali magnet za ruske rakete, piše za "The Drive“ kolumnista Tajler Rogovej.
19.05.2023
08:55
Dvojica ukrajinskih vazduhoplovaca, jedan koji je bio kvalifikovan za MiG-29, drugi za Su-27, nisu, prema proceni, prošli „nikakvu formalnu obuku“ za F-16, osim kratkog upoznavanja. Zatim su testirani na simulatoru letenja, izvodeći „devet događaja simulatora koji pokrivaju ukupno 11,5 sati“.
I Su-27 i MiG-29 su borbeni avioni iz sovjetske ere, koji čine većinu onoga što je ostalo od ukrajinskog vazduhoplovstva. Obojicu ukrajinskih pilota ocenjivala su četiri iskusna instruktora američkog vazduhoplovstva, od kojih je svaki imao hiljade sati leteći F-16.
„Uspešno sleteo avion u scenariju simuliranog plamena“
U proceni, koju je napisao potpukovnik Džered P. Vajt iz 162. eskadrile, zaključeno je da su ukrajinski piloti bili u stanju da izvedu niz „relativno tehničkih“ manevara u svojim simuliranim okruženjima, kao što je sletanje aviona nakon gubitka motora u scenario koji se zove "plamen".
Foto: Pixabay
- Posle samo jedne demonstracije, oba pilota su uspela da uspešno prizemlje avion u scenariju simuliranog plamena iznad glave. Ovo je relativno tehnička veština koja se mora kontinuirano vežbati tokom karijere pilota F-16 - navodi se u dokumentu.
Oba pilota su takođe bila u stanju da „izvedu lažne napade na osnovu parametara saopštenih tokom letenja simulacijom“.
Glavni problem - engleski jezik
Glavni problem u obuci identifikovan u proceni bio je taj što ukrajinski piloti nisu bili zadovoljni kompleksnom avionikom F-16, koja prikazuje informacije na engleskom. Sposobnost korišćenja engleskog jezika se na drugim mestima navodi kao „zabrinjavajuće“, iako ocenjivači navode da je došlo do „primetnog poboljšanja znanja engleskog“ tokom dvonedeljnog perioda za oba ukrajinska pilota.
Foto: Reuters
Nije iznenađujuće što piloti Su-27 i MiG-29 nisu bili upoznati sa letećim američkim standardnim višeavionskim formacijama, pošto su bili obučeni u taktici iz sovjetskog doba. Uprkos ovim nedostacima, u izveštaju se zaključuje da „s obzirom na trenutnu veštinu koju je demonstrirao pilot ukrajinskog vazduhoplovstva, četiri meseca je realan vremenski okvir za obuku“.
Novi pritisak na saveznike da isporuče F-16 Ukrajini
Dokument će povećati pritisak na glavne saveznike Ukrajine, kao što su SAD, od kojih neki tvrde da su zapadni avioni previše sofisticirani i da će stoga trebati predugo da se obuče piloti da bi imali uticaja u ratu između Ukrajine i Rusije.
Na primer, Kolin Kal, odlazeći američki podsekretar odbrane za politiku, govoreći na saslušanju u Komitetu za oružane snage Predstavničkog doma u februaru, tvrdio je da će obuka ukrajinskih pilota za upravljanje F-16 trajati „oko 18 meseci“. Isto vreme, rekao je tada Kal, biće potrebno za isporuku ovih aviona Ukrajini.
Otkriće da bi Ukrajinci mogli da budu spremni za borbu na F-16 mnogo ranije nego što se očekivalo dolazi u vreme međunarodnog pritiska da se Kijev snabdeva savremenim zapadnim borbenim avionima.
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
Piloti za F 16 trebaju godine da se obucavaju, a Ukrajinci uspiju za par mjeseci. Obuka je krenula mnogo ranije. Rat se priprema od 2014, a tako i svi drugi piloti oficiri obuka na zapadnopj tehnologiji. Ne svijetli oruzje vec vojnik i njegova sposobnost sta moze da uradi sa istim
Dobro I ????? Svaki, ali svaki F 16 koji se pojavi na nebu Ukrajne.... biće oboren sistemom S 400!!!!!!! pratice ga sve do aerodroma... bilo to i u poljskoj... i unistice ga... Ako Poljsak ili NATO zele rat...Nde verujem. Pre verujem da bi bilo isto kao i u Ukrajni... davali bi Poljskoj sve sto mogu, i isli bi dobrovoljci... ali ne bi usli u konflikt sa Rusijom... Pa nije London ili Berlin Glup da bude raketiran!!!!!!!!! zato... tu bi tek pocelo zestoko, jer Rusija tad ne mora da bira ciljeve... niti brine zbog stanovnistva koje nije Rusko...Polako se urusava CARSTVO ZAPADNO!!!!!!!!!! zato se oni i bore,,, nasli budale... jer zapadu Ukrajinac Ili Rus... je 2 manje za njih.
Trebalo bi da se pripremimo za nove i ozbiljnije napade na sisteme protivvazdušne odbrane „Patriot“ u Ukrajini, pošto su sistemi postali magnet za ruske rakete, piše za "The Drive“ kolumnista Tajler Rogovej.
Na društvenim mrežama među blokaderima, kruži video, najverovatnije napravljen veštačkom inteligencijom, koji prikazuje razgovor blokadera o tome kako će zapaliti Vučića.
Na društvenim mrežama među blokaderima, kruži video, najverovatnije napravljen veštačkom inteligencijom, koji prikazuje razgovor blokadera o tome kako će zapaliti Vučića.
Marko Parezanović, jedan od najuticajnijih načelnika u Bezbednosno-informativnoj agenciji (BIA), koji je obavljao poslove načelnika operative u agenciji, smenjen je sa te pozicije, a na njegovo mesto postavljen je Nikola Vasiljević, saznaje Republika.
Antisrpski mediji "N1" izveštava sa nepostojećeg skupa podrške predvodniku blokada Radivoju Jovoviću, inače članu Pokreta slobodnih građana (PSG) koji se nalazi u kućnom pritvoru nakon pokušaja da izvede nasilni poduhvat u Novom Sadu.
Povodom tekstova o vrhovnoj tužiteljki Zagorki Dolovac i njenom boravku u Hagu oglasio se kabinet Vrhovnoj javnog tužilaštva, čiji odgovor prenosimo u celosti.
Šesta epizoda Informerovog TV spektakla “Na merama”, koja se emituje večeras od 20h, otkriće vam zašto je “žuti političar” Borko Stefanović dobio “titulu” “Pakleni vozač”, šta u teretani radi Borkov partijski šef i tajkun Dragan Đilas, gde posle Skupštine odlazi njihova stranačka drugarica Marinika Tepić…
Prošle sedmice u popularnoj Informerovoj TV emisiji "Na merama" mogli ste, između ostalog, da vidite, kako biznismen iz Ratkova Branko Babić sa Draganom J. Vučićevićem dogovara kupovinu medija Junajted grupe, šta na pijaci pazari ministarka Milica Đurđević Stamenkovski, kakve turustičke aranžmane merka poslanica-blokaderka Biljana Đorđević, gde penzionerske dane provodi nekadašnji lider SPO-a Vuk Drašković…
Gosti Info jutra Nikola Rađen, bivši vaterpolista, Dragan Vasiljković, fondacija "Kapetan Dragan" i Branko Babić, biznismen komentarisali su uvrede na račun Srba koje dolaze iz regiona.
Na severu Crne Gore otvoren je rekonstruisani put Mijakovići - Vrulja, zajedno sa dva nova mosta koja, po želji građana, nose imena srpskih kraljeva, simbolizujući istorijsko ujedinjenje Srbije i Crne Gore.
Stenfordski istraživači su otkrili da plinski šporeti izlažu Amerikance iznenađujuće visokim nivoima azot-dioksida, koji često premašuju nivoe zagađenosti na otvorenom.
Dvostruko ubistvo i samoubistvo u Čačku, koje je juče potreslo javnost, prema nezvaničnim informacijama dogodilo se pre nekoliko dana, ali još nema informacija o tačnom datumu!
U jedinom ženskom zatvoru u Srbiji, KPZ Požarevac kaznu trenutno služi 338 osuđenica, od kojih samo jedna kaznu zatvora od 40 godina zbog teškog ubistva.
Glumac Miodrag Radonjić kaže da je tokom devedesetih godina kada je na prostorima bivše Jugoslavije buktao rat bio dete i da mladi kroz seriju "Tvrđava" treba da shvate da život može da se okrene preko noći.
Književnik Radivoj Raša Popov je pre 11 godina doživeo veliku neprijatnost kada su ga napala dvojica maloletnika koji su mu oteli novac, a onda pokušali i da provale u njegov stan.
Voditeljka Marija Kilibarda otkrila je kako je vatreni navijač Partizana i da nikada ne bi navijala za Crvenu Zvezdu, čak ni kada igra sa drugom zemljom.
Imate mišljenje?
Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.
Ostavite komentar