Autor: informer.rs

04.10.2023

Spremite se! Ogroman asteroid velikom brzinom hrli ka zemlji! Stručnjaci alarmirali javnost: Opasan je!

Shutterstock

Asteroid promera između 500 metara i 1,1 kilometra približava se Zemlji brzinom većom 20.000 kilometara u sekundi.

Asteroid označen brojem 349507, otkriven je 2008. godine, a najmanja udaljenost od Zemlje biće večeras, i iznosiće 6,3 miliona kilometara, zbog čega je svrstan u potencijalno opasne po našu planetu.

Ovaj asteroid otkriven je tek 2008. godine, iako je prvi put snimljen još 1989. godine, ali nije primećen na tim snimcima.

Serija istraživanja o ovom asteroidu sprovedena je 2012. godine, kada je utvrđena njegova brzina i udaljenost od Zemlje. Do sada je obavljeno više od 500 osmatranja tog asteroida.

Zemlji će se približiti na udaljenost koja je 16 puta veća od one do Meseca, ali budući da preseca Zemljinu orbitu oko Sunca, smatra se potencijalno opasnim, navodi Spejsriferens, specijalizovani sajt za praćenje asteroida. Ipak, astronomi tvrde da naša planeta nije u opasnosti.

Provocirali Đokovića! Nije želeo da priča o najvećoj misteriji
Novak Đoković

Provocirali Đokovića! Nije želeo da priča o najvećoj misteriji

Novak Đoković je stigao na Rolan Garos bez ijednog osvojenog trofeja ove sezone, čak i bez odigranog finala. Na minulim turnirima bilo je vidno da nije u najboljoj formi, nedostaju mu mečevi, vidljive su promene u fizičkom smislu, poput drhtavice, ali o tome nije želeo mnogo da priča pred početak takmičenja.

27.05.2024