Autor: informer.rs

16.04.2024

Predmet iz svemira probio je krov i dva sprata kuće na Floridi! NASA: Znamo o čemu se radi

Printscreen X

Misteriozni objekat koji je 8. marta pao "sa neba" na kuću na Floridi zapravo je bio komad svemirskog otpada, objavila je NASA. Svemirska agencija je navela da se radi o cilindričnom komadu metala, koji je bio težak 0,7 kilograma, visok 10 i širok 4 centimetra.

Zaključeno je da je u pitanju komad krhotina koji je 2021. godine odbačen sa Međunarodne svemirske stanice (MSS), odnosno metalni nosač za postavljanje starih baterija na teretni kontejner. Kanister je izbačen iz svemirske stanice pre tri godine i očekivalo se da će korisni teret potpuno izgoreti po ponovnom ulasku u Zemljinu atmosferu, ali jedan komad je preživeo.

"Ispustio je užasan zvuk"

Objekat je probio krov, a zatim prošao kroz 2 sprata kuće Alehandra Otera u gradu Napulju na jugozapadnoj obali Floride. Odmah je odneta u svemirski centar Kenedi u Kejp Kanaveralu na analizu. Otero je za televizijsku stanicu VINK rekao da je predmet proizveo "strašan zvuk" i da je za dlaku promašio njegovog sina.

"Drhtao sam se. Bio sam u potpunoj neverici. Kakve su šanse da nešto sleti na moju kuću sa tolikom silom da nanese toliku štetu. Veoma sam zahvalan što niko nije povređen", rekao je on.

Opozicija bi da sabotira Ekspo, izgradnju metroa i da ruši Beograd na vodi! Lokalni izbori zapravo su nacionalni!

U nedelju su izbori koji su lokalni, ali je njihov karakter i značaj daleko veći. Ako uzmemo u obzir šta smo sve u poslednjih nekoliko meseci gledali: formiranje raznih pokreta koji su antidržavni, onda ovo nije priča o tome da biramo vlast u nekim opštinama, nego je pitanje da li će neki faktori ući u institucije. Gosti "Info večeri" bili su predsednik opštine Čukarica, Srđan Kolarić, predsednik opštine Zvezdara Vladan Jeremić i presednik opštine Savski Venac Miloš VIdović.

29.05.2024

Miško objavio prepisku sa gazdom PAO! Ako hoćeš da budeš najjači, dovedi njega! (FOTO)
Košarka

Srpski košarkaški agent Miodrag Miško Ražnatović na društvenoj mreži "Iks" objavio je prepisku sa gazdom Panatinaikosa Dimitrisom Janakopulosom koja se dogodila još u martu prošle godine! Na fotografiji koju je u javnost pustio vlasnik Beobasketa vidi se kako kontroverznom čelniku grčkog velikana predlaže da dovede Ergina Atamana, koji je u tom trenutku bio trener Anadolu Efesa.

29.05.2024