EKSKLUZIVNO! Milutin Milošević telegramom naredio da se puste u rad pruga i železnička stanica u Novom Sadu (FOTO)
Podeli vest
Kako ekskluzivno saznajemo, doskorašnji direktor Infrastrukture železnice Srbije Milutin Milošević (prvi s leva) je telegramom naredio da se pusti u saobraćaj pruga i železnička stanica u Novom Sadu, sa garancijom bezbednosti.
Telegram je kako saznajemo, poslat zvanično dve i po godine pre pada nastrešnice.
Predsednik Narodne stranke i poznati advokat Vladimir Gajić objavio je nova šokanta saznanja o čelnim ljudima Infrastrukture Železnice, preduzeća koje je upravljalo radovima na novosadskoj autobuskoj stanici.
Slobodan Josimović, NVO tužilac Dinka Gruhonjića, koji vodi predmete "nadstrešnica" i "državni udar", od svih zemalja je za letovanje ove godine izabrao baš Hrvatsku, i za njega je, kako se može zaključiti po hotelu u kom je odseo, iskeširao više od 10.000 evra. Uz to, on je imao najmanje dva susreta s osobama interesantnim bezbednosnim strukturama Srbije, pa se postavljaju pitanja, ko je Josimović i za čije interese on radi?
Železnički saobraćaj na pruzi Beograd Centar – Novi Sad pušten je 19. marta 2022. godine, na osnovu telegrama br. 138 F od 18.03.2022. u kome je navedeno sledeće:
"Dana 19.03.2022. godine za potrebe organizovanja saobraćaja vozova počinje korišćenje infrastrukturnih kapaciteta dela pruge Beograd Centar (isključeno) – Novi Sad (uključeno)".
Prorektor Beogradskog univerziteta, Nebojša Bojović, potpisao je izveštaj o bezbednosti železničkog saobraćaja mesec dana pre kraja radova u Novom Sadu i pet meseci pre tragedije koja je odnela 16 života kada se obrušila nadstrešnica na tom objektu.
Predsednik Visokog saveta tužilaštva Branko Stamenković danas je pokušao da organizuje telefonsku sednicu kako bi se hitno odlučilo o zahtevu za izuzeće javne tužiteljke Zagorke Dolovac i ostalih tužilaca u predmetu pada nadstrešnice u Novom Sadu.
24.07.2025
14:23
Foto: Informer
Oznaka "uključeno" u železničkoj terminologiji znači da Železnička stanica Novi sad - stanica koja se koristi za putnike i da je otvorena za putničke vozove odnosno da je ona uključena u javni železnički saobraćaj i da je javni objekat.
U ovom telegramu piše da je železnička stanica Beograd Centar "isključena" to samo znači da je ona bila u funkciji i pre ovog telegrama i nije tada ukljena u saobraćaj jer stanica Beograd Centar nije rađena u sklopu projekta brze pruge.
Telegram od 18.03.2022. godine potpisao je Milutin Milošević koji je garantovao da je sadržaj u njemu tačan i da se sa njim garantuje bezbednost putničkog voza koji kreće iz Beograda i ide u stanicu Novi Sad i prevozi putnike.
Milošević, kao izvršni direktor kompanije Infrastruktura garantovao je u ime kompanije, koja je upravljač javne želeuničke infrastrukture, bezbednost putnika i vozova.
U zvaničnom telegramu, na strani 4, napisano je na kojim kolosecima se primaju vozovi za prevoz putnika u stanici Novi Sad a na stranama 6 i 12. napisano je da se u železničkoj stanici izvode radovi a da je stanica u funkciji za prijem putnika!?
Dakle, Milošević, ovim telegramom, a Nebojša Bojović donošenjem odluke da Skupština akcionara prihvati Ugovor o korišćenju javne železničke infrastrukture (članovi 14.2 i 14.3) potvrdili su da znaju da se u Železničkoj stanici Novi Sad izvode radovi ali su tu stanicu odredili kao javni objekat u kome je garantovana bezbednost putnika uz izvođenje radova koje je određeno po Komercijalnom ugovoru. U skladu sa tim Infrastruktura je zajedno sa izvođačem, određivala kojim delom stanice u Novom Sadu putnici mogu da se kreću.
Na kraju, na osnovu svega što su uradili Milošević i Bojović na realiciji od Beograda do Novog Sada svakog dana su saobraćale 64 železničke kompozicije (po 32 iz svakog pravca) a putnici su ulazili i izlazili iz Železničke stanice Novi Sad.
Da je to moguće i bezbedno garantovala je Infrastruktura železnice Srbije zvaničnim telegram koji je potpisao Milutin Milošević!
Sada se postavlja ključno pitanje, kako je moguće da su Zagorka Dolovac i novosadski tužioci Lepotić i Josimović sakrili ovaj zvanični telegram iz dokaznog materijala?
Čiju su odgovornost krili?
Novosadski tužioci su svoje optužbe na račun Vesića, Tanaskovićke i Dimovski zasnovali na lažnoj tvrdnji da su u prisustvu Maje Gojković pustili Železničku stanicu u Novom Sadu u rad iako je bilo mnogo dokaza da je stanica bila u funkciji tokom čitave rekonstrukcije o čemu svedoče stotine hiljada putnika koji su prolazili kroz nju.
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
komentari
db
pre 4 meseca
Kratak rezime glasi : Ekipa sa slike nije očekivala epilog koji je aktuelan-propast njihove obojene revolucije. A sada znamo šta će biti: ekipa sa slike završiće na zasluženim robijama , a vlast koju su hteli da oslabe i sruše , sada je nikad jača ! Gospodo revolucionari niste ponudili narodu ama baš ništa osim obaranja vlasti , a to narod ne zanima. Gde je lova ? Gde su privilegije ? Pa nije valjda da ćete nam nuditi te šarene laže , kada mi znamo šta od vlasti očekujemo ? Razvoj Srbije, napredak države i rast standarda - to imamo i ne želimo to da izgubimo.
Predsednik Narodne stranke i poznati advokat Vladimir Gajić objavio je nova šokanta saznanja o čelnim ljudima Infrastrukture Železnice, preduzeća koje je upravljalo radovima na novosadskoj autobuskoj stanici.
Proruski vojni blogeri izvestili su o ozbiljnom preokretu na ratištu, navodeći da su ukrajinske snage u velikoj meri ponovo preuzele kontrolu nad Kupjanskom, ključnim železničkim čvorištem u Harkovskoj oblasti, o čemu ruski generali nisu obavestili ruskog predsednika Vladimira Putina.
OFAK produžio je rok za pregovore Naftnoj industriji Srbije do 24. marta 2026. godine, što je još jedna šansa za Srbiju i dokaz koliko smo uporni u ovoj borbi i pregovorima.
Sezona prazničnog darivanja je počela, a roditelji, bake i deke tradicionalno pripremaju paketiće za svoje najmlađe. Informerova računica prikazuje raspon cena, kao i najpovoljniji način da mališane obradujete poklonima.
Premijer Đuro Macut danas je u Vladi Srbije razgovarao sa predstavnicima mlekara i trgovinskih lanaca o prevazilaženju eventualnih posledica krize proizvodnje mleka na evropskom tržištu po srpsko tržište.
Viši sud u Beogradu osudio je danas Nemanju Šućurovića (42) na 14 godina zatvora jer je kontinuirano zlostavljao 50-godišnju vanbračnu suprugu u njenom stanu, što je za posledicu imalo njenu smrt 21. juna 2024. godine.
Poslednjih dana linija fronta u Ukrajini pokazuje znake destabilizacije ukrajinske odbrane na više pravaca, dok ruske snage ostvaruju napredak u nekoliko ključnih oblasti.
Sankcije već 11 godina nisu postigle svoje ciljeve, ali su uverile rusko rukovodstvo i narod u agresivne namere Zapada, kaže bivši britanski ambasador u rusiji Ijan Praud.
Intenziviranje napada na Odesu nikako nije najava skorije operacije oslobađanja preostale glavne luke Banderovaca na Crnom moru, kaže veteran ruskih specijalnih snaga Aleksandar Arutjunov.
Zapadne zemlje, uključujući Ujedinjeno Kraljevstvo i saveznike u NATO, nisu spremne za mogući rat s Rusijom, upozoravaju vojni i bezbednosni stručnjaci okupljeni prošlog meseca u Londonu, prenosi CNN.
Dok se sve češće govori o nepotizmu i privilegijama u filmskoj industriji, zaboravlja se da su mnoge najveće svetske zvezde do uspeha stigle potpuno same.
Narcisoidni partneri imaju potrebu za divljenjem, nedostatak empatije i koriste suptilne tehnike kontrole koje mogu dovesti do toga da počnete da sumnjate u svoj zdrav razum.
Imate mišljenje?
Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.
Ostavite komentar