• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer

Izvor: Nebojša Bakarec

24.02.2022

13:59

Nebojša Bakarec: Vladeta Janković protiv metroa!

nebojša bakarec

Vesti

Nebojša Bakarec: Vladeta Janković protiv metroa!

Podeli vest

Do sada je Đilasov kandidat za gradonačelnika, Vladeta Janković, najavljivao rušenje ili premeštanje spomenika Stefanu Nemanji, rušenje Beograda na vodi, vraćanje železničke stanice na staro mesto, nipodaštavao je stanovnike Marinkove Bare i Borče, nazivao je građane bandom, botovima i paščadi

 

Juče, 23.02.2022. na tribini na Novom Beogradu, Vladeta Janković je nastavio sa svojom pretećom i destruktivnom retorikom. Đilasov kandidat za gradonačelnika je rekao: „Ne sme se praviti metro, terminal i naselje na izvorištu pitke vode, to je kriminal. Plan metroa koji to podrazumeva ne dolazi u obzir, iako je sam metro neophodan gradu“.

Vladeta Janković, obmanjuje građane, onako kako mu Đilas naloži. Sve ovo što je naveo Janković je čista laž. Depo koji se gradi za beogradski metro na Makiškom polju, je udaljen 2,5 kilometra od najbližeg reni bunara, i ni na koji način neće ugroziti vodoizvorišta. Vladeta Janković nema pojma da su na Novom Beogradu, pojedine zgrade savskih blokova udaljene samo 150 metara od reni bunara, pa to već decenijama ne predstavlja problem. Čitavi blokovi - 70, 45 i 70a, su udaljeni manje od kilometra od reni bunara. Janković ne zna, da se u Makiškom polju već decenijama nalazi ogromna ranžirna železnička stanica Makiš, koja takođe ni na koji način ne ugrožava vodoizvorišta.

Beogradski metro – činjenice

Poznate su mi sve činjenice o metrou. Odbornik sam u Skupštini grada 14 godina. Prošle godine, održana je istorijska sednica Skupštine grada. Usvojen je Plan generalne regulacije šinskih sistema u Beogradu – Plan Beogradskog metroa. Jedini sam odbornik u ovom sazivu, koji je bio na sednicama onda kada je Đilas usvajao planove za lažni metro 2010. i 2011. koji nije nikada započet. Glasao sam protiv svih Đilasovih planova o lažnom metrou.

Foto: nebojša bakarec

Započeta je gradnja BG Metroa, gradnjom depoa metroa na Makiškom polju, 22.11.2021. godine. Beogradski metro je jedan od najvećih razvojnih projekata u zemlji. Na njemu će raditi oko 50 velikih kompanija i oko 500 malih i srednjih preduzeća, što znači desetine hiljada novih radnih mesta. Prva, od tri linije metroa će biti završena 2028, a druga 2030. godine. Metro će u potpunosti promeniti lice Beograda i Srbije. Izgradnja metroa je istorijski važna i apsolutni je prioritet. Beogradski metro je transportni sistem Beograda koji će omogućiti održivi sistem kao činilac razvoja grada. To je ekološki prihvatljiv i energetski efikasan vid saobraćaja. Sistem metroa će biti visokokapacitetni šinski sistem, komplementaran i uklopljen sa BG vozom i sa tramvajskim sistemom. Plan metroa predviđa tri linije: Metro linija 1, na potezu Makiš – Mirijevo u dužini od oko 21,1km, sa u kupno dvadeset i jednom stanicom. Metro linija 2, na potezu Depo Bežanija – Mirijevo, u dužini od oko 19,2km, sa ukupno dvadeset i dve stanice i delom trase od oko 0,8 km ka železničkoj metro stanici Zemun. Metro linija 3, na potezu Banjica – Blok 61- Bežanija, u dužini od oko 22,7km, sa ukupno dvadeset i tri stanice.

Za 13 godina vlasti DS (2000. do 2013.), i 8 godina vlasti Vladetinog DSS (2000. do 2008.) te dve stranke nisu ni prstom mrdnule da počnu gradnju metroa. Za pet godina svoje vlasti, Vladetin gazda Đilas nije pobo ni jedan ašov za početak gradnje Metroa, iako je lagao i najavljivao metro još od 2008. Đilas je obmanjivao građane, ali metro nije počeo da gradi ni do oktobra 2013., kada je smenjen. Dragan Đilas je 15.11.2011. rekao, najavljujući potpisivanje ugovora za početak projekta izgradnje metroa i izradu studije izvodljivosti: „Beogradski metro će postati stvarnost 2017. godine, kada će biti otvorena prva linija metroa od Ustaničke ulice do Zemuna“. Slagao je najstrašnije. Ni dve godine posle ovoga što je rekao nije započeo gradnju metroa. Tako kako je Đilas obmanjivao građane 2011. tako ih Vladeta i on obmanjuju sada, lažima o tome da se depo novog metroa nalazi na vodoizvorištu.

Kada je početa gradnja metroa, đilasovci su se u novembru, licemerno i destruktivno sakupili u Makiškom polju da protestuju protiv izgradnje metroa.

Pored destruktivnog nastupa u vezi metroa, Janković je na tribini na Novom Beogradu, malo promenio destruktivan odnos prema Beogradu na vodi, i umesto rušenja, sada najavljuje: „Beograd na vodi će sam odumreti, pogotovo ako se ne dopusti da centar grada bude njima pod prozorom, što bi Vučić hteo“. Ne postoji bilo kakvo pokriće za ovakve morbidne tvrdnje Jankovića, već to pokazuje njegovu bolesnu želju da jedan divan, nov deo grada, u centru, odumre. Setimo se da je pre nekoliko dana Vladeta Janković pretio da će da sruši pola Dorćola, tj. da će da sruši prelepo, novo naselje „K-Distrikt“ koje se nalazi podno Kalemegdana, i u kome živi oko 2500 građana (oko 800 dece). Zbog čega Janković toliko mrzi razvoj Beograda i nove delove grada, teško je odgonetnuti?

Kao neiscrpan izvor kulturrasizma i gafova, Janković je i ovaj put, govoreći o važnosti opštine Novi Beograd, napravio kulturrasistički gaf kada je rekao je prosečna starost građana Novog Beograda, 40 godina i da su oni „osvešćeni“. Time je hteo da kaže da su građani koji imaju preko 40, neosvešćena, beslovesna masa.

Vest o tribini Vladete Jankovića su preneli svi Đilasovi i Šolakovi mediji. Koliko su oni nesposobni svedoči i portal TV „NOVA S“, koji je u podnaslov te vesti, stavio sledeću papazjaniju: „Kandidat koalicije Ujedinjeedinjena Srbija metro na Srbija za gradonačelnika Beograda Vladeta Janković“. Ko razume, neka mi javi.

Foto: nebojša bakarec

Za kraj. Metro postaje stvarnost. U ovom vremenu nama je dato da realizujemo sve ono što prethodne vlasti nisu realizovale, tokom prethodnih pola veka. Kuriozitet je danas, vest iz medija, od 4.12.1970. kada je na naslovnim stranama novina, osvanula vest „Beograd dobija stanicu i metro“. Sada Beograd i Srbija imaju dostojnu i sposobnu vlast koja ne daje lažna obećanja, ali koja gradi sve što je potrebno Beogradu i Srbiji. To ne bi bilo moguće bez vizije i energije predsednika Vučića. Beograđani će se prvom linijom metroa voziti 2028. godine. Metro će u potpunosti promeniti lice Beograda i Srbije. Izgradnja metroa je istorijski važna i apsolutni je prioritet. Želim g. Vladeti Jankoviću, da se tada, makar u potaji, provoza prvom linijom metroa.

Autor je poslanik i član predsedništva SNS

Postovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

Nebojša Bakarec: Kako laže Vladeta Janković? Lako i obilno!
Politika

Nebojša Bakarec: Kako laže Vladeta Janković? Lako i obilno!

Posle pet dana zimskog sna, mrmot Vladeta je izmileo iz svog legala i došao na đilasovsku TV „NovaS“ gde je izneo niz laži. Kaže i laže, Vladeta Janković, Đilasov marionetski kandidat: „Ja nikad nisam prelazio iz stranke u stranku, niti sam napuštao mesto na kojem sam radio i postizao neke rezultate za volju lične promocije"

07.02.2022

15:44

sledeća vest

TV

Društvo

JOŠ Društvo VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set