• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer

Izvor: Informer.rs

30.08.2022

11:21

Vučić o Evroprajdu: Taj skup će biti zabranjen, nema igre oko odluka države! Može da me zove Bajden, Putin, Zelenski, ali će ODLUKE VLADE BITI POŠTOVANE

Tanjug/Strahinja Aćimović

Vesti

Vučić o Evroprajdu: Taj skup će biti zabranjen, nema igre oko odluka države! Može da me zove Bajden, Putin, Zelenski, ali će ODLUKE VLADE BITI POŠTOVANE

Podeli vest

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić poručio je danas, povodom najava organizatora Parade i dela opozicije da će uprkos zabrani šetati Beogradom, da će odluka vlade o zabrani biti poštovana i da se niko ne igra sa odlukom države


Predsednik je poručio da svakako tim povodom neće biti nikakvih tuča i sukob, kao i da svi koji budu pokušavali bilo kakvo nasilje da izazovu, bilo da su na kojoj strani, biće priveden zakonu.

"Odluke vlade će biti poštovane, ako je neki skup zabranjen onda će biti zabranjen i nema igre oko odluka države", poručio je Vučić odgovarajući na pitanje novinara da prokomentariše to što dolaze pritisci iz EU i opozicije u Srbiji u vezi sa Evroprajdom kao i najave tužbi Evropskom sudi pravde i da li to vidi kao najnoviji politički pritisak i kao bezbednosnu pretnju.

Vučić je dodao da država nije srećna zbog zabrane tog skupa i još jednom istakao da država ima sada važnije probleme, kao što su KiM i energetika.


"Mi danas u Srbiji zbog onog što se dešava u Ukrajini imamo dodatne probleme, energetika je najveći problem trenutno. Trudimo se da svim svojim silama i snagama rešavamao te probleme", istakao je Vučić.

Kazao je da sada pokušava da reši sa Kinezima pitanje uvoz dva miliona tona indonežanskog uglja i da tu ima bezbroj problema karantina za naše ljude iz EPS-a ako odu u Kinu, zatim oko analiza uglja, dopremanja Dunavom...

"I to samo pricamo o jednom malom delu. Kada imate sve te probleme i pritiske oko uvođenja sankcija Ruskiji, a znamo da ne donose ništa dobro na našem primeru jer smo bili žrtve tih sankcija. Kada sve to imate dolazi do ektremizacije političke scene, opozicija hoće u proteste zato što će da bude zabranjen prajd, a neki su protesovali zato što nije zabranjen. I jedni i drugi su protestovali protiv države", naglasio je Vučić.

Kaže da postoje dva ektremna dela koja postaju sve snažnija, kao i da u ovakvim uslovima pristojna Srbija i normalni ljudi ćute i gledaju šta sve država radi, nadajući da će država sama moći da se izbori protiv svih njih.

"Jedni bi samo da šetaju po svaku cenu terajući kontru onima drugima koji bi sebi da dozvole pravo na šetnju uvek i u svakom trenutku, a da onima drugima nikada ne dozvole, i šta je tu racionalno. Molimo i kažemo da imamo bezbroj problema kao KiM, neki su rekli ovo je jednako važno kao KiM. Toliko vam je malo važno Kosovo koliko da li će biti šetnja ili ne nekih ljudi? To je tužna istina, ako je to tako", naglasio je Vučić.

Foto: Tanjug/Strahinja Aćimović

Istakao je da postoji besmislena nepotrebna i besmislena histerija protiv parade.

Vučić dodaje da, po njegovom mišljenju, treba svako ko se ne slaže sa tim da ih pusti da pošetaju i da se skloni negde ako neće da prisustvuje, jer ga na taj način niko ne ugrožava.

On je rekao da razume strance koji se ovde bore za svoje interese, ali da ne razume ljude iz Srbje, koji kažu da hoće baš da prošetaju i vide da li će država da ih zaštiti.

Vučić je rekao da "ispada da država treba da pusti huligane da ih prebiju, kako bi onda mogli da kažu kako su bili u pravu kada su rekli da država nije htela da ih zaštiti".

Mogu zvati Bajden,Putin ili bilo ko - parade neće biti!

"Država meri bezbroj puta, a kada preseče odluke države se poštuju", poručio je predsednik Vučić.

"Upravo smo doneli odluku da se ne održi parada. Može da zove Bajden mene ili Brnabić, koga kog, mogu zvati Putin ili Erdogan, neće biti promene odluke", podvukao je on.

Vučić je, na konstataciju da je rekao da će odluke vlade po pitanju Europrajda biti poštovane, i pitanje kako tumači najavu organizatora da će po svaku cenu šetati, i pored pretnje od nasilja, te kako država može reagovati, kazao da će, što se tiče tuča na ulicama, država dati sve od sebe da ih ne bude.

"Upravo zato smo ovako reagovali, na najrazumniji način. Ali kada ponestane argumenata onda počinje vika i dreka. A vika i dreka nikakav argument nisu, to se vidi svaki dan i kod jednih i drugih. Što više neistina, ponavljanja laži i vike, a onda pristojni ljudi, koji bi se suprostavljali, se povuku i kažu „šta ovo meni treba, pustite Vučića da se bavi njima", rekao je on.

Njemu, kaže, nije problem da to čini, ali koliko može, dodajući da nema stotinu ruku i mogućnosti da na na svaku laž, viku, dreku, besmisao odgovara trpeljivo. Preneo je da mu je spoljnopolitička savetnica rekla mnogo puta da je bila kod ovih ili onih koji su rekli da mora da se održi parada, a da je on nju pitao da li im je rekla da nije trebalo da podrže pitanje kosovskih tablica.

"Kada 1. septembra počnu da provode preregistraciju, kada budu solili pamet sankcijama, uz sve to nama trebaju nemiri ovde? Zbog čega, da bi državi još nešto stavio na teret?", upitao je Vučić.

Potreban novi blok pristojne i normalne Srbije

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić poručio je da je Srbiji potreban novi, kako je rekao, blok pristojne i normalne Srbije - Srpski blok, kome neće biti ni istok ni zapad na prvom mestu već interes Srbije, a koji će biti i nacionalni i građanski.

Vučić je istakao da eri socijalnih mreža i sukoba velikih sila "preko naših leđa uvek strada normalna Srbija".

"Jedni će reći ako ne krenemo na Zapad isključivo i ne okrenemo se od Istoka odričemo se modernizma, napretka i ekonomskog blagostenja i da je to važno za Srbiju. Drugi će reći, ako ne vežemo svoj mali čamac uz veliki ruski brod - propala je Srbija i ne može da se odupremo satani. Ali, da li tu ima srpskog interesa?", zapitao je Vučić.

Poručio je da treba da pokušamo da budemo normalni kada je reč o pitanju Parade, prema tih sedam do 10 odsto ljudi su naši građani.

"I o njima moramo da brinemo i to su naši braća i sestre i da i njima kažemo - ne morate baš uvek prst u oko da ubodete svakome da biste dokazivali nešto da jeste".

Vučić ističe da mora da se zaštitit normalnost u Srbiji i da zato država neće dozvoliti nikakvo nasilje, bilo o kojoj strani da je reč, i onih koji su protiv i za održavanje Parade.

Napominjući da svi imaju svoje političke strane i da je zato važno da se formiraju pokreti u centru, jedni malo desno, drugi malo levo, koji su za Srbiju i koji nemaju gazde u inostranstvu.

"Koji vole ovu zemlju više od svega i neće ljubav prema svojoj zemlji da dokazuju ljubavlju prema drugoj zemlji", kaže Vučić i dodaje da ne treba da bude uslov da se bude Srbin to da se voli neko drugi bilo da je na istoku ili zapadu.

Napominje da ta borba neće biti laka, zato što svi ti koji napadaju Srbiju zajedno bore protiv nezavisnosti Srbije, kao i da razume strance koji imaju tu svoj interes, ali da ne razume domaće političare i stranke koji se direktno bore protiv interesa Srbije.

"Važno će zato biti da formiramo blok normalnosti i pristojnosti - Srpski blok. Ne mislim nacionalno već i građanski i nacionalno i blok pristojnosti koji će da se suprostavi i jednima i drugima", poručio je Vučić.

Istkakao je da su neki u Srbiji napisali oko situacije na KiM kako "Vučić i Kurti treba da se skinu sa brvna".

Naglasio je da kada postigne kompromis na KiM koji ne šteti Srbiji i Srbima već donosi nesto bolje za Srbe, kažu da da je to Ahtisarijev plan i istakao da to nije tačno pošto Srbija nije prihvatila Ahtisarijev plan koji je podrazumevao nezavinost Kosova.

"Kritikuju vas očkujući da će doći do sukoba, a kada ne dođe - što si čuvao mir i stabilnost... Jedino postoji njihov sporazum iz 2011. u pisanom obliku, mi nemamo nikakav pisani sporazum već usmeni dogovor", rekao je Vučić i dodao da on sada mora da brani taj sporazum i da ga tumači bolje nego što su ga tumačili njegovi prethodnici koji su bili na vlasti.

Postovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

komentari
Svi komentari
Sanja

pre 2 godine

Zna se šta je Vlada i da se odluke moraju poštovati, ako već sami niste trezveni da zaključite da od parade u ovom trenutku ima daleko prečih stvari.

Ana

pre 2 godine

Evroprajd apsolutno u ovom teskom.vremenu nije potreban.Podrska Vladi i Vucicu za odluku odlaganja.

Dejana

pre 2 godine

Vlada Srbije je donela odluku da neće biti parade

Uros

pre 2 godine

Srbija danas se suocava sa brojnim problemima, pre svega oko energetike

Filip

pre 2 godine

Vucic u svim situacijama pokazuje koliko je odgovoran i ozbiljan drzavnik

Vanjica

pre 2 godine

Opozicija čas hoće prajd, čas izmišljaju razloge da se prajd ne održi. Kada će bar jednom ostati pri svom stavu, ako ga uopšte i imaju?

Bilja

pre 2 godine

Ako je procena da je skup visokog rizika logicno ke da ce biti otkazano u interesu svih.

Majda

pre 2 godine

Niko se nece usuditi da prekrsi odluku vlade Srbije.

Milena

pre 2 godine

Situacija u nasoj drzavi uopste nije laka.Ova odluka doneta je da se zemlja ne bi destabilizovala.

Zlata

pre 2 godine

Tesko bi bilo u ovakvim uslovima odrzati i obezbediti paradu.Situacija na Kosovu je komplikovana i ovo bi bilo dodatno otezavajuce za Srbiju.

Dzo

pre 2 godine

Uz sve probleme koje imam o sa kosovskim cvorom, energetskom krizom, sankcijama Rusiji, samo nam jos fali nered u drzavi zbog jedne manifestacije! Srbiji su danas najmanje potrebni unutrasnji sukobi desnicara i centrista i levicara!!

Robi

pre 2 godine

Apsurdno je napadati predsednika Srbije Vucica zbog opravdano otkazanog skupa LGBT populacije, a zaboravlja se da za vreme vlasti DS i Tadica, Prida nije bilo, vec su se poceli odrzavati za vreme vlasti SNS i Vucica!

Andjelko

pre 2 godine

Odluka Vlade mora da se postuje,bezbednosni uslovi trenutno ne mogu biti ispostovani i kraj!

Ivan

pre 2 godine

Nasa drzava trenutno ima mnogo drugih tezih situacija,koje treba da resava.Bice vremena i za parade,ali sada to nije izvodljivo.

Mišel

pre 2 godine

Sto se mene tice, nemam nikakav problem sa gay populacijom. Jedino mi smeta kada njihovu zurku nazivaju "Parada ponosa". Zar ja treba da sam ponosan sto sam strejt? NE!!! Ponos je nesto mnogo vise, da bi se koristio za tako nebitne stvari!!

Ivona

pre 2 godine

Srbija je uradila sve što je mogla i što je najpametnije u ovom trenutku.

sasa

pre 2 godine

Odluka je doneta da parade nema tako da nema potrebe da neki sada konstruisu napade na drzavu i Vucica oko toga

stevo

pre 2 godine

Nije ni vreme ni trenutak da se odrzi Evroprajd,jer imamo mnogo vaznijih problema i pitanja od toga u ovom trenutku

stefan

pre 2 godine

Nemam nista protiv tih ljudi,svako ima pravo na seksualnu opredeljenost,ali mislim da sada nije trenutak za to da se odrzi taj Evroprajd

Patak

pre 2 godine

Pitanje KiM,energetika,niz drugih pitanja i problema koji su vazniji od Evroprajda u ovom trenutku

Pavlovic

pre 2 godine

Svaka cast Vucicu na odgovornosti i prisebnosti.Odlika je to velikih ljudi i drzavnika.Interes drzave i gradjana su mu uvek na prvom mestu

Julija

pre 2 godine

Mislim da narod mora poštovati odluku svoje Vlade. Sve što se radi, radi se u našem interesu.

Goksi

pre 2 godine

U pravu je Aleksandar Vučić, ne treba da sluša strane zvaničnike već samo sebe i svoje saradnike.

Daki91

pre 2 godine

Slažem se sa Aleksandrom Vučićem. ne treba da se održi evroprajd iz bezbednosnih razloga.

Joxa

pre 2 godine

Evroprajd ne treba da se održi zbog bezbednoti, prvo zbog majmunskih boginja a onda i zbog korone a i ostalih vrsta koje utiču na bezbednost, tako da je Vučić u pravu.

Mario

pre 2 godine

Niko više neće moći da diktira od stranaca i od plaćenika kako treba u Srbiji da se živi i da se radi, i Vučić neće dozvoliti pridike i predavanja stranih zvaničnika.

Zeljko

pre 2 godine

Za razliku od prethodne vlasti strane službe više ne diktiraju šta treba a šta ne treba Srbiji, to Vučić neće dozvoliti.

Nikola Dotlic

pre 2 godine

Odluka je jasna, europrajd je ZABRANJEN!

Jovan

pre 2 godine

Nije niko jaci od drzave pa tako i pripadnici LGPT moraju biti svesni da sa drzavom Srbijom neka natezanja, ucena, pritisaka a ni igrarija!

Patriota

pre 2 godine

Ma država se susrešće sa mnogo teških problema, a opozicija svoje prste pruža gde im nije mesto. Prajd može,ali u nekom drugom vremenu. Sada je vreme kako sačuvati Srbiju od velikih nedaća.

Sara

pre 2 godine

Odluka drzave se mora postovati, trenutno ima bitnijih stvari koje se moraju resavati

Milica

pre 2 godine

Odluka je doneta i kao takva zatvara sva pitanja.Predednik Vucic u ovom momentu ima tako znacajnih odluka koje mora donositi, pregovora, razgovora. Energetska kriza je slomila Evropu i svet, Pristina ne zeli mirnim putem do resenja itd da je suludo da Vucic rasipa svoju energiju sada da li je Europride potreba ili ne i sta ko o tome misli u Srbiji a sta u Evropi.

kole

pre 2 godine

Država polušava samo da sačuva mir, trenutno ne postoje uslovi za održavanje prajda i ovo je samo odgovorna odluka.

Jana

pre 2 godine

Vlada Srbije je donela odluku da neće biti parade

Mcn

pre 2 godine

Odličan stav našeg predsednika, takva manifestacija nam nije potrebna u Beogradu.

Tina

pre 2 godine

Vucic u svim situacijama pokazuje koliko je odgovoran i ozbiljan drzavnik,koliko se bori i zalaze

Maja

pre 2 godine

Ispravna odluka drzave o zabrani ovogodišnjeg Evroprajda, jer je bezbednost građana na prvom mestu.

Sandra

pre 2 godine

Odluka Vlade je jasna i glasna, a to je da se Evroprajde neće održati u Beogradu. Mogu da protestuju svi koliko hoće, ali se ta odluka neće promeniti, jer su zdravstvena i bezbedonosna sigurnost svih stanovnika mnogo bitnije od nekakvih šetnji.

Zarepo

pre 2 godine

Slazem se sa odlukom da euroorajd bude zabranjen

Nena

pre 2 godine

Odluka je doneta da parade nece biti i to treba da se poštuje.

Ana

pre 2 godine

Odluke vezane za našu državu će rešavati samo i uvek samo naša vlada i niko drugi .

Nena

pre 2 godine

Sva podrška Vučiću oko zabrane Parade!Zna se šta su sada prioriteti i to treba sa se poštuje.

Sara

pre 2 godine

Srbija vodi svoju nezavisnu politiku tako da će sve odluke donositi sama.

Nena

pre 2 godine

Odluke države moraju da se poštuju, ako je donesena odluka o tone da parade nece biti,to treba da se poštuje.

Hana

pre 2 godine

Naša država ima dovoljno jaku i odgovornu politiku da može itekako dobro donositi odluke.

Nena

pre 2 godine

Svaka cast Vučiću za odluku!Sada je parada na nekom drugom mestu ,imamo bitnijih, važnijih stavri za rešavanje.

Zarko

pre 2 godine

Kao sto druge vlade imaju pravo da zabrane odrzavanje europrajda tako ima pravo i vlada Srbije

Ana

pre 2 godine

Odluke države se moraju poštovati. Kod nas je svaka odluka dobro promišljena.

Zeljko

pre 2 godine

Podržavam zabranu Evroprajda , jer nam ne trebaju dodatne tenzije u momentu kad se Srbija bori za KiM i kada država čini napore da obezbedi energetsku stabilnost u zemlji.

Iva

pre 2 godine

Imamo suviše drugih bitnih tema od prajda, podrška predsedniku kao i odluci.

Nena

pre 2 godine

Imamo mnogo bitnijih stvari za rešavanje u državi od Europrajda u ovom momentu!Treba se brinuti i rešavati putanje struje i energetike,pitanje KiM...

Jana

pre 2 godine

Tako je, odluka Vlade se mora postovati. Ispravna odluka naseg predsednika.

Tara

pre 2 godine

Putin je zabranio gej parade u Rusiji, nasa vlada zabrani jedne godine i odmah frka.

Jovan

pre 2 godine

Bravo za predsednika. Treba svi da ih podrzimo u ovome. Svaka cast Vladi na odluci I nasem predsedniku.

Ana

pre 2 godine

Naša država odlično zna prioritete i nema ko tu sta da se bavi našim odlukama.

Ina

pre 2 godine

I ovom vremenu nije nam potrebna gej parada , inače ne samo sada generalno nam nije potrebna jer nema svrhu.

Anja

pre 2 godine

Evroprajd je u ovom trenutku neozbljno i neodgovorno održati i zato je država donela opravdanu odluku.

Milana

pre 2 godine

Saće lgbt populacija i gej lobi da menja odluku vlade Srbije. Smesno.

Oki

pre 2 godine

Odluka je doneta i neće se menjati pod pritiscima.

Popov

pre 2 godine

Ovaj europrajd i ne treba da bude odrzan,ako im se bas toliko seta neka idu u Hrvatsku ili Nemacku koje su clanice EU

Popovic

pre 2 godine

Srbija dok god ne postane punopravna clanica EU ne mora da ispunjava njihove zahteve

Pavle

pre 2 godine

Apsolutno isprana odluka koju svi treba da podrze.

Bane

pre 2 godine

Neka tu pošast organizuju u Prištini, u Sarajevu...još najbolje u Vatikanu, leglu sveg zla.

Bg Dex 1970

pre 2 godine

Zašto baš u Srbiji? Zašto ne u Hrvatskoj ili Crnoj Gori? Ko je taj što odlučuje gde će se održati takvi skupovi i koji je cilj i svrha takvih skupova? Da si ponosan na to što si pripadnik gej populacije, ti bi se u skladu sa tim svakodnevno tako i ponašao i stavljao do znanja ko si i šta si i tvom bratu, sestri, ocu, majci, prijateljima, kolegama, komšiluku. Šta će ti onda parada zaboga? Ne zanima me šta si, ko si, niti bilo šta u vezi sa tvojim seksualnim opredeljenjem, ali me zanima moje dete koje će me pitati da li je to normalno? Tvoja namera je upravo ta, da mom detetu kažeš da je normalno da dete ima dva oca ili dve majke. Moj posao i moja odgovornost kao roditelj je da svoje dete vaspitavam onako kako mislim da treba, a to je, pre svega, da mu kažem šta je normalno i prihvatljivo u normalnom društvu i našoj pravoslavnoj zajednici. To svakako nije ono čime se ti ponosiš, ali daleko od toga da ću ga ja učiti i vaspitavati da mrzi sve što je drugačije. Živela Srbija

Sanja

pre 2 godine

Odluke Vlade se moraju poštovati. Svaka odluka je promišljena i u interesu Srbije.

Sanja

pre 2 godine

Jednostavno su okolnosti takve da zaista nije trenutak za paradu..

Milanka

pre 2 godine

Odluka vlasti da otkaže Evroprajd je logična i razumna u ovakvoj situaciji.

NIkola

pre 2 godine

Ne bi bilo pametno odrzati Prajd u ovom trenutku i toga smo svi svesni

maja

pre 2 godine

Situacija na KiM je takva da se moramo maksimalno posvetiti očuvanju mira i zaštiti srpskog naroda. Nije trenutak za održavanje parade.

Gogi

pre 2 godine

Aleksandar Vucic uvek promisljeno donosi odluke, u korist drzave

Bojana

pre 2 godine

U gomili problema koje imamo, ne treba nam jos i sukob oko Prajda

Nenad

pre 2 godine

Zabrana je u interesu svih i treba je postovati.

TV

Društvo

JOŠ Društvo VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zloslutna izjava Medvedeva! Otkrio šta sprema Rusija!
Planeta

Zloslutna izjava Medvedeva! Otkrio šta sprema Rusija!

Zamenik predsednika Saveta bezbednosti Rusije Dmitrij Medvedev poručio je danas, nakon što su SAD dozvolile Ukrajini ispaljuje rakete dugog dometa duboko na rusku teritoriju, da Moskva "ima pravo da uzvrati oružjem za masovno uništenje protiv Kijeva i glavnih NATO instalacija" i ocenio da je to "već Treći svetski rat".

19.11.2024

14:49 >> 15:10

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set