• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer

Izvor: Informer

16.02.2023

17:46

Vesić obišao radove u tunelu 'Laz' na deonici autoputa Preljina - Požega

informer

Vesti

Vesić obišao radove u tunelu 'Laz' na deonici autoputa Preljina - Požega

Podeli vest

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić obišao je danas radove na izgradnji tunela Laz na deonici autoputa Preljina - Požega, čija bi jedna cev trebalo da bude probijena oko 10.marta, a druga oko 25.aprila

Vesić je istakao da je izgradnja deonice Pakovraća - Požega jedna od najznačajnijih u Srbiji, jer se završetkom autoputa do Požege otvara mogućnost da se nastavi sa izgradnjom dva autoputa - ka Kotromanu i Republici Srpskoj, i ka Dugoj Poljani, odnosno Crnoj Gori.

Time će se završiti izgradnja autoputeva u ovom delu Srbije, koji će biti u potpunosti saobraćajno povezan, naglasio je Vesić.

Ministar je istakao da je u tunelu Laz, koji će biti dug 2,8 kilometara, ostalo da se probije svega 100 metara, na prvoj cevi.

- Očekujemo da leva cev bude probijena do 10. marta, a druga oko 25. aprila - rekao je Vesić nakon razgovora sa radnicima u samom tunelu.

Ministar je ukazao da je drugi tunel na trasi, Munjino brdo, veoma zahtevan, da kineski partneri na naporno rade i na njegovoj izgradnji.

- Očekujemo da završe probijanje do kraja godine, kako bi pokušali da ispune ono što smo se dogovorili, da se do kraja godine završi ova deonica autoputa - rekao je Vesić.

Foto: informer

Dodao je da je izvođač radova, kineska kompanija CCCC, povećala broj radnika, da treba da ih stigne joś oko 130, a da će ih ukupno biti više od 1.500 kada počne letnja sezona, kako bi ova zahtevna deonica bila završena.

Koliko je ona trasa značajna, najbolje znaju meštani, ali i svi koji putuju na Zlatibor ili prema Crnoj Gori, jer je već sada autoput "Miloš Veliki" rasteretio saobraćaj na putevima u tom kraju.

- Saobraćajno povezivanje ne znači da su samo ljudi bliži jedni drugima, već i da tu dolaze nove investicije, otvaraju radna mesta, da su veće plate, da se razvija turizam - napomenuo je ministar Vesić.

Podsetio je da je u toku i projekat integralnog razvoja Ovčarsko-kablarske klisure, koja podrazumeva ulaganja u Ovčar banju, kao i izgradnju vidikovca na Kablaru, dodajući da je sve to moguće zahvaljujući autoputu, koji je učinio da taj kraj postane dostupniji i turistički atraktivniji.

Zahvalio je svima koji rade na izgradnji deonice autoputa, kako bi bila završena u dogovorenom roku.

- Imamo redovne sastanke, analiziramo situaciju, reagujemo na terenu, jer želimo da rešimo sve probleme koji se neminovno javljaju na ovako velikom projektu, koji će biti završen i povezaće Srbiju sa Crnom Gorom i BiH - rekao je Vesić.

Menadžer projekta Šou Jicheng rekao je da je počastvovan što radi u Srbiji, i upravo na projektu autoputa Preljina - Požega, koji je, kaže, u ovoj poslednjoj fazi veoma izazovan, ali i naveo da će se sa svim tim izazovima izboriti.

Zahvalio je ministru Vesiću i svima koji su uključeni u projekat.

- Tunel Laz je najduži na trasi, a tunel Munjino brdo je veoma izazovan, ali ćemo u skladu sa zahtevom države, angažovati sva sredstva i resurse kako bismo završili sve po dogovoru - rekao je Šou.

Foto: informer

Završetak kompletne deonice Pakovraća - Požega, duge 19,6 kilometara, je decembar ove godine.

Cela deonica Preljina - Požega duga je 30,9 kilometara, a vrednost radova je 523,5 miliona dolara.

Tunel Laz biće dugačak 2.850 metara, a tunel Munjino brdo 2.740 metara.

Time će se završiti izgradnja autoputeva u ovom delu Srbije, koji će biti u potpunosti saobraćajno povezan, naglasio je Vesić.
Ministar je istakao da je u tunelu Laz, koji će biti dug 2,8 kilometara, ostalo da se probije svega 100 metara, na prvoj cevi.

- Očekujemo da leva cev bude probijena do 10. marta, a druga oko 25. aprila - rekao je Vesić nakon razgovora sa radnicima u samom tunelu.

Ministar je ukazao da je drugi tunel na trasi, Munjino brdo, veoma zahtevan, da kineski partneri na naporno rade i na njegovoj izgradnji.

- Očekujemo da završe probijanje do kraja godine, kako bi pokušali da ispune ono što smo se dogovorili, da se do kraja godine završi ova deonica autoputa - rekao je Vesić.

Dodao je da je izvođač radova, kineska kompanija CCCC, povećala broj radnika, da treba da ih stigne joś oko 130, a da će ih ukupno biti više od 1.500 kada počne letnja sezona, kako bi ova zahtevna deonica bila završena.

Koliko je ona trasa značajna, najbolje znaju meštani, ali i svi koji putuju na Zlatibor ili prema Crnoj Gori, jer je već sada autoput "Miloš Veliki" rasteretio saobraćaj na putevima u tom kraju.

- Saobraćajno povezivanje ne znači da su samo ljudi bliži jedni drugima, već i da tu dolaze nove investicije, otvaraju radna mesta, da su veće plate, da se razvija turizam - napomenuo je ministar Vesić.

Foto: informer

Podsetio je da je u toku i projekat integralnog razvoja Ovčarsko-kablarske klisure, koja podrazumeva ulaganja u Ovčar banju, kao i izgradnju vidikovca na Kablaru, dodajući da je sve to moguće zahvaljujući autoputu, koji je učinio da taj kraj postane dostupniji i turistički atraktivniji.

Zahvalio je svima koji rade na izgradnji deonice autoputa, kako bi bila završena u dogovorenom roku.

- Imamo redovne sastanke, analiziramo situaciju, reagujemo na terenu, jer želimo da rešimo sve probleme koji se neminovno javljaju na ovako velikom projektu, koji će biti završen i povezaće Srbiju sa Crnom Gorom i BiH - rekao je Vesić.

Menadžer projekta Šou Jicheng rekao je da je počastvovan što radi u Srbiji, i upravo na projektu autoputa Preljina - Požega, koji je, kaže, u ovoj poslednjoj fazi veoma izazovan, ali i naveo da će se sa svim tim izazovima izboriti.

Zahvalio je ministru Vesiću i svima koji su uključeni u projekat.

- Tunel Laz je najduži na trasi, a tunel Munjino brdo je veoma izazovan, ali ćemo u skladu sa zahtevom države, angažovati sva sredstva i resurse kako bismo završili sve po dogovoru - rekao je Šou.

Foto: informer

Završetak kompletne deonice Pakovraća - Požega, duge 19,6 kilometara, je decembar ove godine.

Cela deonica Preljina - Požega duga je 30,9 kilometara, a vrednost radova je 523,5 miliona dolara.

Tunel Laz biće dugačak 2.850 metara, a tunel Munjino brdo 2.740 metara.

Bonus video:



Postovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

TV

Društvo

JOŠ Društvo VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set