• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer

Izvor: Informer

29.01.2024

12:41

Šurbatović: Milioni ljudi hoće na EURO, prihod će biti 2,4 milijardi evra

Starsportphoto

Fudbal

Šurbatović: Milioni ljudi hoće na EURO, prihod će biti 2,4 milijardi evra

Podeli vest

Više od 12 miliona ljudi trebalo bi da bude u Nemačkoj za vreme Evropskog prvenstva, a očekuje se prihod od oko 2,.4 milijardi evra, poručio je Jovan Šurbatović.

Evropska fudbalska unija (UEFA) organizovala je sastanak svih generalnih sekretara, a Šurbatović je izneo utiske. 

- Očekuje se dolazak tri miliona navijača, procena je da će za mesec dana oko 12 miliona ljudi posetiti navijačke zone u deset gradova domaćina završnog turnira. Ukupan prihod trebalo bi da bude 2,4 milijarde evra. Ako se ima u vidu da je ta cifra 1992. godine u Švedskoj iznosila svega 40 miliona evra, a na prethodnom turniru 2021. godine oko 1,9 milijardi evra, jasno je da će ovo biti najprofitabilniji šampionat svih vremena. Iskustvo koje Nemci imaju sa organizacijom velikih sportskih događaja, kao i podatak da će se utakmice igrati u istim gradovima kao i Svetsko prvenstvo 2006. godine, ne ostavljaju ni trunku simnje da će ovo biti i najbolje organizavano prvenstvo u istoriji evropskog fudbala - ocenio je Šurbatović. 

Foto: fss.rs

 

Navala za karte je ogromna i mnogi navijači ostaće bez važnog parčeta papira. Ima i onih van evropskog kontinenta kojibi voleli da dođu i uživaju u fudbalu. 

- Skoro 2,3 miliona navijača izrazilo je želju da bude prisutno na stadionu u Berlinu kada se bude odlučivalo o novom evropskom šampionu. Na drugom mestu je utakmica Nemačka-Škotska za koju je trebovano 1,4 miliona ulaznica. Zanimljivo da je ‘najtraženija’ utakmica grupne faze prvenstva duel u Frankfurtu između Nemačke i Švajcarske, za koju je trebovan sličan broj ulaznica kao za polufinalni meč u Minhenu (oko milion). Sasvim logično, najveće interesovanje vlada među navijačima iz zemlje domaćina, slede Englezi, pa Francuzi, Španci i Austrijanci. Što se tiče ljubitelja fudbala sa drugih kontinenata, najviše zahteva za ulaznice stiglo je iz SAD, Kanade, Australije, Kine i Meksika - ističe Šurbatović. 

Osmišljen je i sistem kako ne bi bilo prodaje lažnih ulaznica. 

Foto: Starsportphoto©

 

- UEFA želi da se osigura da tokom turnira ne bude praznih mesta ni na jednom stadionu. Zato će u trećoj fazi prodaje ulaznica koja startuje u martu ove godine, navijači imati mogućnost da kupljene ulaznice ponude za preprodaju na zvaničnoj platformi UEFA EURO 2024. Ova platforma eliminiše rizik od sticanja nevažećih ili lažnih ulaznica i osigurava da prodavci dobiju svoj novac u celosti, kao i da važeća ulaznica dospe u ruke drugog pravog navijača po nominalnoj ceni. Sve ulaznice će biti distribuirane preko zvanične UEFA mobilne aplikacije koja će generisati jedinstveni ‘kju-ar kod’ za svaku ulaznicu. To je svakako loša vest za kolekcionare, ali najefikasniji mogući način da se izbegnu zloupotrebe i da ulaznice završe u rukama pravih navijača - zaključuje Šurbatović. 

Postovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Hronika

JOŠ Hronika VESTI

Društvo

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set