• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer

Izvor: Webtribune

28.12.2019

22:18

ŠOK OTKRIĆE O NESTANKU MALEZIJSKOG BOINGA! Avion nije pao u okean, SVE JE LAŽIRANO, A BOING JE SLETEO NA... Zbog misterioznog tereta žrtvovano je 239 ljudi!

Vesti

ŠOK OTKRIĆE O NESTANKU MALEZIJSKOG BOINGA! Avion nije pao u okean, SVE JE LAŽIRANO, A BOING JE SLETEO NA... Zbog misterioznog tereta žrtvovano je 239 ljudi!

Podeli vest

Smatra se da je MH370 otet kada je nestao pre pet godina, ali uprkos tome što avion nikada nije pronađen, vazduhoplovni ekspert veruje da su odgovorni za otmicu mogli da prežive i obmanu sve

Avion na letu 370 kompanije Malaysia Airlines nestao je 8. marta 2014, na putu iz Kuala Lumpura za Peking sa 239 ljudi.

Zvanična istraga je zaključila da je najverovatnije u pitanju otmica i smatrali su da je avion verovatno završio na dnu Indijskog okeana, usmrtivši sve ljude u njemu.

Međutim, vazduhoplovni stručnjak i naučni novinar Džef Vajs izjavio je da postoji šansa da je otmičar preživeo.

On je u svojoj knjizi iz 2015. „Avion koji nije bio tamo" napisao: „Po mom mišljenju, postoje dve moguće sudbine MH370. Ili im je nešto osujetilo planove pa su odlučili da ulete avionom usred okeana ili su otmičari bili veoma sofisticirani i ne samo da su preživeli, već su uspeli da tako dobro prikriju svoje tragove da su obmanuli gotovo sve".

Novinar Džef Vajs sugerisao je da postoji šansa da je počinilac preživeo.

Britanska satelitska telekomunikaciona kompanija Inmarsat otkrila je da je avion MH370 komunicirao sa svojim satelitom 3F1 i da bi zabeleženi podaci mogli da se koriste za praćenje putanje aviona.

Ti podaci su nazvani BTO i BFO.

BFO je mera relativnog kretanja satelita i aviona.

BTO je merilo vremena potrebnog za transmisiju povratnog kretanja i može se koristiti za izračunavanje udaljenosti između satelita i aviona.

Tehnika koju je Inmarsat razvio nakon nestanka MH370 omogućila je inženjerima da utvrde da podaci pokazuju da je avion leteo u luku iznad Indijskog okeana i da je njegovo poslednje odredište bilo dno mora zapadno od Perta, u Australiji.

Međutim, Vajs je sugerisao da  su podaci mogli da budu lažirani, proračuni, a stoga i ova putanja leta, mogli da budu netačni.

Opisao je scenario u kom je otmičar mogao da preuzme kontrolu nad avionom, kao i slanje lažnih informacija satelitu.

Vrednosti BTO i BFO se obrađuju u jedinici za satelitske podatke, koja se nalazi na plafonu putničke kabine i nedostupna je posadi. 

Međutim, SDU-ovi koje je napravio Honeywell imaju slabost koja se može iskoristiti za "lažiranje" podataka.

Honeywell SDU-ovi izračunavaju BFO vrednosti koristeći informacije poput lokacije i brzine aviona.

Te informacije dobija preko kabla koji je povezan sa internim referentnim sistemom (IRS), smeštenim u odeljku 100 metara napred u avionu zvanom EE bay.

(VIDEO) TAČKA NA SVE RASPRAVE - ONI SU NAJJAČA VOJNA SILA NA BALKANU, a sad su spremili čak 1,5 milijarda evra za modernizaciju 84 borbena aviona!

Njemu se može pristupiti preko otključanih vratanca na podu, na prednjem delu kabine prve klase.

Ako je otmičar znao da je to tamo, mogao bi da se spusti dole, diskonektuje SDU i IRS i priključi vlastitu opremu koja bi mogla da dostavlja podatke o lokaciji i brzini.

To bi značilo da će SDU koristiti ove podatke u svom proračunu i slati netačne podatke u 3F1.

Stručnjak za MH370 priznao je da bi za to počinilac morao da poseduje „veliko znanje i da bude nekoliko koraka ispred čak i najboljih inženjera na svetu".

Oni bi morali da otkriju tehniku kako da prate kretanja aviona, da provale kako da podvale ove podatke i onda se samo nadaju da će ih Inmarsat ponovo otkriti.

(VIDEO) PUTINOVA NOVOGODIŠNJA ČESTITKA AMERIMA! S-500, Su-57, T-90M, Kindžal, Cirkon... RUSIJA ZA 2020. PRIPREMILA NOVO ORUŽJE!

Međutim, ukoliko bi nekim čudom sve ovo uspelo, počinilac je mogao da odleti avionom tamo gde je želeo, a da istragu odvede u skroz drugom pravcu.

Ako je to slučaj, oni su zaista „obmanuli sve", jer olupina nikada nije pronađena, što znači da je MH370 jedna od velikih nerazrešenih misterija sveta.

Nezavisni eksperti međutim imaju i dodatna pitanja među kojima je jedno glavno a to je: Šta je bilo u tom avionu kada je otet i zatim misteriozno sakriven. Posebnu težinu tom pitanju daje i činjenica da su zbog tajanstvenog tereta u avionu žrtvovane stotine putnika.

Postovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Tagovi:

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

komentari
Svi komentari
vojin

pre 4 godine

KOLIKO SE SECAM BILO JE NA SPISKU PUTNIKA BAR 20 IZUZETNO OBDARENIH STRUCNJAKA U IT OBLASTI - ZACUDJUJE PODATAK,SAMO NAIVNE,DA SU PUTOVALI "timski" .......

Aca

pre 4 godine

Ovog novinara pod hitno zaposliti u informer sa svojom maštom mogao bi brzo do urednika dogurat

Nenad

pre 4 godine

Misteriju je odavno resio Putnik kroz vreme iz Nis-a, ali posto vi pratite medije sirom sveta niste shvatili da mi imamo osobu koja je nadaleko nadmasila Tarabice, Nostradamusa, Vangu i ostale... Avion su oteli Tamilski Tigrovi, evo linka gde to mozete da procitate: MILOVAN DEJANOVIĆ, KAŽE: Malezijski avion je otela vojna organizacija slična tamilskim tigrovima, i nalazi se na ostrvu! http://www.zonasvetlosti.com/index.php?strana=prikaz.php&id=818

bosanac2

pre 4 godine

Koliko me sjecanje sluzi da su u avionu bili inzinjeri elektronicari 29.koji su radili za vojnu fabriku i da su konstruisali cip za lazersko ratovanje svi su nestali osim vlasnika fabrike sto upucuje nato da je americka vlada umjesana u ubistvo 239 putnika

Politika

TV

Društvo

JOŠ Društvo VESTI

Hronika

Sport

Zabava

Projekat "Retrospektiva +20" u galeriji Singidunum
Kultura

Projekat "Retrospektiva +20" u galeriji Singidunum

Projekat “Retrospektiva +20” je zamišljen kao prikaz radova autora, širokog spektra planiranja i projektovanja, nastao u dugom vremenskom periodu ali prilagođenih ujednačenom izložbenom formom koja prikazuje prepoznatljivu bit autorstva.

20.11.2024

13:31

Glumac Radovan Vujović dobitnik Nagrade "Raša Plaović"
Kultura

Glumac Radovan Vujović dobitnik Nagrade "Raša Plaović"

Nagrada "Raša Plaović", koju Narodno pozorište u Beogradu dodeljuje za najbolje glumačko ostvarenje na svim beogradskim pozorišnim scenama u sezoni 2023/2024, pripala je Radovanu Vujoviću za ulogu Gospodina Matkovića u predstavi "Mister Dolar", po tekstu Branislava Nušića, u dramatizaciji Periše Perišića, režiji Miloša Lolića i produkciji Narodnog pozorišta u Beogradu.

20.11.2024

10:00

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set