PUTIN PISAO VUČIĆU: Ruski predsednik uputio saučešće Srbiji zbog tragedije u Novom Sadu
102. 11. 2024. u 09:57
202. 11. 2024. u 09:57
Vesti
Prošlo je verovatno godinu dana, a potrebno je bar jednom godišnje da se vidimo. Mnogo toga se izdešavalo, posebno u Srbiji, nekako burna vremena, protesti u Vašoj zemlji od decembra. Vaš predsednik, Vučić, kaže da se neće pokloniti nijednom zahtevu. Mislite li da je dobar pristup da se čvrsto suprotstavi protestantima? Može li ih to razljutiti?
- Pa, znate šta, oni traže Vučićevu ostavku. Nije lud da to uradi. Dakle, nema potrebe da se uzbuđujete zbog protesta. Nisam siguran da li razumete, ali ovde nemamo situaciju u kojoj su stranke na vlasti i opozicija jednake u smislu broja poslanika ili broja glasova. Ovde imamo situaciju da Vučićeva stranka, moja stranka i koalicija imaju više od 60% glasova, dok svi demonstranti imaju oko 10%. Razlika je prilično velika. Svi ovi protesti mogu trajati ko zna koliko dugo, ali niko ne bi smio misliti da se može samo doći na demonstracije i reći da Vučić mora podneti ostavku. Vlast se dobija ili gubi samo na izborima.
Dakle, ova protestna stvar je veoma popularna širom Evrope. Ako pogledate Francusku, sa protestom "Žutih prsluka", oni haraju Francuskom već skoro pola godine, a Emanuel Makron zapravo putuje po regionima sa sesijama pitanja i odgovora kako bi zapravo shvatio šta ljudi žele, koji su njihovi zahtevi. Da li mislite da bi to mogla biti opcija za Vučića i Srbiju?
- Znate šta, vi gledate na situaciju iz inostranstva i zaista mislite da postoji neka politička nestabilnost u Srbiji. Ovo je samo jedna velika televizijska emisija, što znači da se stvara lažna slika i čini se da je bilo nekih demonstracija koje ugrožavaju vladu. To je daleko od toga, to je Potemkinovo selo. Da je Vučić najavio vanredne izbore, opozicija ne bi učestvovala na njima jer znaju da nemaju šanse. Bez obzira na Makrona, Vučić je već organizovao kampanju kao predsednik u kojoj govori o budućnosti Srbije. Svako može da vidi koliko se ljudi okuplja na najvećem opozicionom skupu za razliku od skupova koje smo Vučić i ja organizovali zajedno. Razlika je velika, naši događaji okupljaju 10 do 15 puta više ljudi. To je ogromna razlika i zaista ne postoji nikakva politička nestabilnost u Srbiji. Imamo samo razne incidente, koji su izazvali pažnju i popularizaciju opozicionog skupa. Reći ću to još jednom - svako ima pravo da protestuje, ali izbori su jedini način na koji se može doći na vlast. Hiljade ljudi ne mogu samo da dođu ispred predsedničke palate i da kažu da predsednik mora da podnese ostavku.
Dobro, razumem vašu tačku gledišta, ali šta god da se dešava u Srbiji, u slučaju Srbije, da li postoji razlog da se sumnja na strano učešće? Jer, obično, kada ljudi izlaze na ulice, bez obzira na to, bilo da li su Rusi ili Amerikanci krivi za to, u zavisnosti od toga, koga manje volite?
- Slušajte, verovatno postoji izvesni uticaj izvana. Kada se tako nešto dogodi u našem regionu, uobičajeni osumnjičeni su zapadni krugovi, jer imaju nešto da dobiju provocirajući nestabilnost, jer nisu pristalice vlada koje same donose odluke. Neko pomaže ovim demonstracijama, one idu uživo na američkom televizijskom kanalu u Srbiji uz učešće ljudi koji sarađuju sa nekim kablovskim kanalima. Zato sumnjamo da postoji određeni strani uticaj. Međutim, to je apsolutno irelevantno. Mi ne glasamo u Vašingtonu niti u Moskvi, glasamo u Beogradu, u Nišu, u Novom Sadu. Srbija nije Venecuela, ovde se stvari rade drugačije.
Ali, ako pogledate šire, Srbija nije jedina na Balkanu sa protestantima na ulici. Imate nešto na Kosovu, u Albaniji, Crnoj Gori, pa kada neka osoba to gleda izvana, pitaju se, možda je to kao Arapsko proljeće, ali balkansko izdanje?
- Ovo nije ništa novo za nas. U politici sam već 29 godina, prošao sam kroz razne stvari, vidio sam sve na ulicama. Ne možete uporediti ove proteste u Beogradu sa protestima koji se dešavaju na drugim mestima, jer, znate, kada su izbori i kada postoje problemi, ako je politička razlika između vlade i opozicije mala, onda je to politički neizvesno. Ovde je razlika ogromna i očigledno je da to ne predstavlja nikakvu opasnost za vlast. Zato je Vučić rekao da želi da govori o budućnosti, o programu. Program ovih opozicionih stranaka je nepoznat. Opozicija se sastoji od različitih stranaka, od kojih su neke ekstremne desnice, a druge ekstremne levice. Neki kažu da Kosovo treba da bude priznato, drugi kažu da sporazum o Kosovu ne bi trebalo da bude dozvoljen. Neki se zalažu za saradnju sa Amerikom za ulazak u NATO, dok su drugi za saradnju sa Rusijom. Neki optužuju Srbe za genocid, iako su sami Srbi, a drugi pokušavaju da proteraju Mađare iz Srbije. Svi su se ujedinili zato što mrze Vučića. Međutim, oni nemaju dovoljno podrške da bi to izazvalo političku nestabilnost. Dakle, što se tiče Srbije, nećemo videti scenario gde se vlada ruši kroz proteste koji se ovde dešavaju. To se dogodilo jednom, 5. oktobra 2000. godine.
U redu. A onda, postoji i večito pitanje Kosova, a nedavno je kosovski "predsednik" rekao da bez obzira na sve teškoće, Srbija i Kosovo mogu da postignu sporazum. Da li delite njegov entuzijazam?
- Ne, ne znam. Kada Albanci zatraže sporazum, oni misle da treba priznati Kosovo. Oni ne priznaju nikakav drugi dogovor. Proglasili su državu jednostrano pre jedanaest godina. Nisu uspeli da zaokruže svoju državnost, nisu postali članovi Ujedinjenih nacija, nisu postali članovi OEBS-a ili članovi Saveta Evrope. Pet zemalja članica EU nije priznalo Kosovo. Ne možete postići trajno rešenje bez kompromisa. Ako su Albanci spremni na kompromis, onda mogu podeliti taj entuzijazam. Nažalost, pošto nisu spremni na kompromis, sada su uveli 100% carine na srpsku i bosanskohercegovačku robu. Nema daljnjeg dijaloga dok se ove carine ne ukinu. Zato ne mogu da podelim ovaj entuzijazam. Jedno je sigurno - Srbija nikada neće priznati Kosovo na način na koji su to oni učinili jednostrano. Mi sigurno nećemo prihvatiti ovaj jednostrani akt. Spremni smo za dogovor, spremni smo na kompromise. Neka svako predstavi svoje ideje o tome šta bi kompromis mogao biti, ali ako ne postoji takva stvar, mislim da smo daleko od postizanja dogovora.
Dakle, govorili ste o kompromisu, da govorimo o kompromisu na Kosovu. Parlament na Kosovu je odobrio ono što se zove Platforma za dijalog sa Srbijom, a onda je odmah bojkotovan od strane opozicije. Da li mislite da bi to moglo biti to. To je kao, dobra platforma koja bi mogla da funkcioniše za dijalog, ali da li bi mogla da bude uništena od strane radikala sa Kosova?
- Ne samo opozicija, već i kosovska vlada stvorila je platformu protiv ovog dijaloga, jer njihova platforma ne dozvoljava nikakav kompromis. Njihova platforma govori o srpskim zločinima, kako Srbija treba da plati ratnu odštetu. Kao veštačka država, Kosovo jednostavno misli da je sve već završeno. Kada se probude iz svojih zabluda, moraće se suočiti sa strašnom stvarnošću - 13 zemalja je povuklo priznanje Kosova, što znači da Kosovo više nema većinu da postane član međunarodnih organizacija, a nikakav sporazum ili odluka ne može se postići bez saglasnosti Srbije. Oni ne žele nikakav kompromis, oni žele maksimum. To je za nas neprihvatljivo. Zato bi svima trebalo da bude jasno da su Albanci najveća prepreka za postizanje dogovora. Ponovo, s druge strane, svima treba biti jasno da nijedna nacija u Evropi nema dve države. Albanski narod ne može imati dve države. To praktično znači da se ova utopija ovde mora završiti - Kosovo nije država. Ako neko misli da bi Kosovo trebalo da bude država, on podržava Veliku Albaniju, jer je samo pitanje vremena dok se Kosovo ne ujedini sa Albanijom. Ovde nema dileme i to je najveća prijetnja stabilnosti u regionu.
Povrh toga, postoji situacija s carinama, 100% carina koju je Kosovo nametnulo za svu srpsku robu, iako stanovništvo na Kosovu trpi zbog ovih carina, Kosovo kaže, mi ih nećemo ukidati dok Srbija ne prizna našu nezavisnost. Tako Srbija kaže, mi nećemo ni početi razgovore dok se carine ne ukinu! Znači, vi ste na mrtvoj tački, zar ne?
- Pa, Priština je odgovorna za to. Istina je da ne mogu biti obnovljeni pregovori dok se ne ukinu carine. Kako to može biti? Gde u svetu imate 100% carinu? Ovo je dokaz da Priština ne želi da sarađuje sa nama ekonomski. Oni kažu da će ukinuti carine kada Srbija prizna Kosovo. To se ne dešava. Ako ne ukinu carine, onda neće biti daljnjeg dijaloga i mi ćemo uvesti mere protiv njih. Predsednik Vučić je najavio da ako ne ukinu carine u roku od šest meseci, čekaćemo do tada, uvešćemo kontramere. Slušajte, oni imaju jednu taktiku, da stalno deluju jednostrano. Kada je u pitanju kompromis, oni ne kažu da će formirati Zajednicu srpskih opština. Umesto toga, sada kažu da će ukinuti carine ako uradimo nešto zauzvrat. Zašto bi bilo šta uradili ako su nametnuli sulude carine? Prvo, oni moraju da ukinu carine i onda možemo dalje da razgovaramo. Izgleda da su svi zaboravili na Zajednicu srpskih opština.Mi svakako nećemo pristati na nove razgovore između Beograda i Prištine koji se održavaju u Briselu, dok se ne ukinu carine. Srbija je čvrsta u ovoj odluci, i ovde nema dileme. Ako neko misli da je Srbija slaba, greši. Ne možemo se odreći onoga što smo definisali kao naš nacionalni i državni interes. Drugo, ako neko misli da Srbija ne treba da učestvuje u tome, onda to treba da uradi bez Srbije. Zašto pozivaju Srbiju ako je sve gotovo? Oni misle da je gotovo. Nije gotovo. Ako bi se završilo, ne bi nas prisiljavali da priznamo Kosovo.
U redu. A onda, tu je i čuvena teorija o zameni teritorija o kojoj svi u poslednje vreme govore, a to bi zapravo značilo da Kosovo daje Srbiji severni region koji dominira Srbima, a Srbija bi Kosovu dala svoj južni region kojim dominiraju Albanci, i svi su sretni . Ali ako se to dogodi, onda EU kaže da to nije dobra stvar, jer bi to moglo otvoriti Pandorinu kutiju za balkanski region. Šta vi mislite?
- Trebalo je da o tome razmišljaju kada su priznali Kosovo. Znate šta govore? Da ne može biti promene granica. Koje granice? Međunarodno priznate granice Srbije su sa Kosovom unutar Srbije. Ko može da poništi međunarodno priznate granice Srbije? Oni koji su priznali Kosovo otvorili su Pandorinu kutiju i sada se sve preokrenuo. Predložili smo rešenje problema između Beograda i Prištine. O ovim rešenjima nikada nije raspravljano - to je bila samo ideja o kojoj se govorilo. Nije bilo konkretne rasprave o tom pitanju. Ne postoji opasnost da to bude izazov za druge. Na kraju krajeva, kada su priznali Kosovo, rekli su da je to slučaj sui generis, to jest, sam za sebe. Sada kažu da će to biti presedan za neke druge zemlje. To je licemerno. To su dvostruki aršini. Oni koji su priznali Kosovo nemaju pravo da nam dele lekcije o nemogućnosti promena granica jer su prvi prekršili taj princip. A koje granice ima Kosovo? Koje granice ima Kosovo? Kosovo nikada nije bila država. Ono je uvek bilo unutar Srbije, unutar Jugoslavije.
Dobro, razumem, ali da li i ja ispravno shvatam da ovu čuvenu teoriju o zameni teritorija o kojoj svi govore, Srbija čak i ne shvata ozbiljno?
- Pa, slušajte, ovo nije zamena teritorija. Nikada nismo razgovarali o tome, ali u teoriji smo spremni da razmotrimo svaku mogućnost kompromisnog rešenja. Srbija smatra da je Kosovo deo Srbije. Albanci veruju da celo Kosovo treba da bude nezavisna država. Kakav je kompromis između ove dve pozicije? Postoji još jedna stvar, a to je stvarni život na licu mesta. Stvarna teritorija na kojoj žive Srbi na Kosovu. Ovo je praktično teritorija gde Priština nema nikakvih ovlašćenja. To je poenta. Ako tražimo kompromise, moramo tražiti nešto što je stvarno, što neće izazvati probleme. Međutim, čini se da je pitanje predaleko, još nismo došli do ovog pitanja. Sada razmatramo pitanje carina. Daleko smo od rešavanja problema. Kada neko pravi nevolje, neko nas uči lekciji o zameni teritorija. Nikad nisam video nešto ovako. Pre godinu dana, Belgija i Holandija potpisale su sporazum o zameni teritorija.
A onda, Albanija je uvek negde oko svih kosovskih pitanja, a sada imamo proalbanske proteste na Kosovu. I sećam se da je Tirana pokrenula ideju da se Kosovo pridruži kao jedan od regiona, čak i ako je to na štetu članstva Albanije u EU. Mislite li da bi se to moglo dogoditi?
- Mi to govorimo od samog početka. Da je to glavni cilj - Velika Albanija. Ne znam da li se sećate, ali kada se predsednik parlamenta Makedonije Talat Džaferi prvi put pojavio na televiziji, na njegovom stolu, pored makedonske, bila je albanska zastava. S druge strane, na Kosovu je deset puta više albanskih zastava od kosovskih zastava. Kosovari kao nacija ne postoje. Albanci i Srbi žive na Kosovu. Zato to predstavlja pretnju stabilnosti u regionu. EU ne vidi da su zemlje koje su priznale Kosovo dale osnovu da Albanija o tome uopšte razgovara. Sada postoje velike primedbe na ponašanje Albanije, ali nema direktnih osuda ili reakcija. Brisel ne osuđuje Albaniju, niti bilo koju drugu zemlju, na isti način na koji osuđuju Srbiju i šta srpski narod radi. Ovo su njihovi dvostruki aršini. Zamislite da Srbija kaže da bi Republika Srpska trebala biti deo Srbije.
Dakle, kada kažete da Srbi, i to je vaš citat, danas mogu biti proterani sa severa Kosova, kao što se to dogodilo u Hrvatskoj u 95. godini, od strane nekih ljudi, na koga mislite?
- Pa, mislim na Albance. Među kosovskim rukovodstvom ima i onih koji bi mogli pomisliti na tako nešto. Ovo stvara veliki problem. Ako KFOR ne reaguje, onda će Srbija morati da reaguje jer izazivaju političku i regionalnu nestabilnost. Zato kažem da na Kosovu postoji velika opasnost i nestabilnost i zato je važno rešiti ovo pitanje, da postoji neki sporazum između Beograda i Prištine. Zato upozoravamo na ovu vrstu opasnosti. Važno je unapred reći da međunarodna zajednica neće videti Beograd kako stoji mirno dok Srbe ubijaju na severu Kosova, kao što se nažalost dogodilo u Hrvatskoj.
Da malo govorimo o NATO-u, jer sam 20 godina nakon NATO bombardovanja razgovarala sa vašim predsednikom, i on je zapravo rekao: "Oprostili smo, ali nećemo zaboraviti šta se desilo". Tako da upravo sada vidimo da Srbija sarađuje sa NATO-om, da ima zajedničke vežbe. Mislite li da je lako za srpski narod da to svari?
- Mi prvenstveno sarađujemo na održavanju normalnih odnosa, jer je Srbija okružena NATO-om i zato što NATO upravlja snagama bezbednosti na Kosovu. Čak i po Briselskom sporazumu, postoji obaveza da NATO i KFOR garantuju da albanske snage neće napasti Srbe na severu. Međutim, ova saradnja je ograničena samo na vojnu neutralnost. Ne želimo da se pridružimo i nećemo postati član NATO-a. Kada je u pitanju agresija NATO-a, naši ljudi još uvek misle na najgore. To je ratni zločin počinjen nad Srbijom i srpskim narodom.
Dakle ... U pravu ste, Srbija je već okružena zemljama NATO-a, a kako bude prošlo još vremena, još balkanskih zemalja će se pridružiti NATO-u. To je činjenica, zato što su to njihove težnje. Mislim, koliko će biti teško da Srbija sama stane u ćošak i gleda kako se svi oko nje pridružuju NATO?
- Kao i ranije. Već smo okruženi. Isto je bilo i ranije, kada je postojao Varšavski pakt; nismo bili članovi Varšavskog pakta. Imamo politiku vojne neutralnosti i ona će tako i ostati. Ako pogledate šta naši ljudi misle, velika većina Srbije je protiv ulaska Srbije u NATO, i Vučić zato kaže da možemo da oprostimo, u smislu da ćemo sarađivati sa zemljama koje su nas bombardovale, ali to je nešto što se ne može zaboraviti, barem ne naša generacija.
Ok. Hajde da malo pričamo o ekonomiji. Čula sam da je vaš ministar građevinarstva nedavno rekao da je Kina najbolji prijatelj Srbije. I upravo sada ono što vidimo, je da je evropski kontinent malo oprezan prema Kini, pokušava da ograniči kineske investicije na kontinentu, i sve to. Da li mislite da bi zbog bliskog prijateljstva između Kine i Srbije, jer ste već pod pritiskom EU, i vaših odnosa sa Rusijom, mogli biti dodatno pritisnuti?
- Sarađivaćemo i to je nešto normalno i zajedničko. Otporni smo na pritisak. Imaju prigovore na sve. Ukidamo vize za Kinu, Zapad se protivi. Ukidamo vize za Indiju, Indoneziju, Zapad se protivi. Ukidamo vize za Rusiju, oni se protive. Sada potpisujemo sporazum o slobodnoj trgovini sa EAEU, oni se protive. Postoji problem samo kada je Srbija prijateljska, a nemaju primedbi kada je Hrvatska prijateljska sa Kinom, kada je Mađarska prijateljska sa Kinom, kada je Nemačka prijateljska sa Kinom - to su dvostruki aršini. Isto je i sa Nemcima i severnim evropskim zemljama koje mogu da koriste ruski gas iz Severnog toka, ali Srbi ne bi trebalo da koriste ruski gas, jer će biti omamljeni njime. Nemci i drugi neće biti. To su dvostruki aršini, ali sa njima stalno živimo.
To još jedna tačka razilaženja između Srbije i EU, gasovod "Turski tok" koji će doći u EU kroz Tursku od Rusije preko Balkana. EU je veoma zabrinuta zbog toga, a vaš ministar energetike kaže, ne, Srbija se neće upustiti u bilo kakav pritisak. Ali to smo već čuli, sa Bugarskom i Južnim tokom, ali pogledajte šta se dogodilo! Da li ste sigurni da se to neće dogoditi sa "Turskim tokom" i Srbijom, isto što i sa Bugarskom i Južnim tokom?
- Kompanije koje će graditi infrastrukturu i distribuirati gas sada su drugačije organizovane. Međutim, potpuno se slažem sa vama da postoji veliki pritisak, svi su radili protiv Južnog toka. Sa druge strane, šta je posledica toga ... Sada se Turska pridružila projektu. Srbija je završila svu papirologiju i u našoj zemlji već je počela izgradnja 400 km gasovoda. Nadam se da će sve u Bugarskoj biti u redu, da ovaj put neće biti prepreka. Naravno, to je glavni razlog političkog pritiska na Srbiju, ali nam niko drugi ne nudi gas. Gas je veoma konkretna stvar koju Srbija treba da bi obezbedila grejanje svojim građanima. Neophodno je da industrija funkcioniše. Ne mogu nam ponuditi prazna obećanja. Samo razgovori, ali bez gasa. Čak su i Sjedinjene Države ponudile gas kroz terminal na ostrvu Krk. Međutim, to ne postoji, postoje planovi za izgradnju ove infrastrukture, ali se to još nije dogodilo. Srbija sada dobija gas samo preko Ukrajine i kada Rusija zatvori taj gasovod, odakle bi trebalo da dobijemo gas? Navikli smo na ove pritiske i dvostruke aršine. Srbija se ne guši pod pritiskom, ali treba obratiti pažnju i na druge zemlje.
Na Informer Tv očekuje vas još jedno zanimljivo veče uz emisjiju "4 i po žene", a gost u studiju je sportski novinar Dejan Anđus.
31.10.2024
22:41
Tokom Specijalnog programa Informer televizije, politikolog i članica Predsedništva SNS - Sandra Božić i stručnjak za bezbednost - Ilija Životić detaljno su analizirali predstojeće američke izbore i globalni uticaj koji će promeniti tok savremene istorije.
31.10.2024
21:45
Gosti Info jutra bili su advokat Pavle Staničić i direktor Borbe Andrija Jorgić, koji su govorili o brutalnom napadu dvojice huligana na političkog analitičara Veljka Jovanovića.
31.10.2024
13:56
Ministar bez portfelja Đorđe Milićević gostovao je u Info jutru Informer televizije gde je odgovarao na pitanja voditeljke Jovane Radović i govorio o najvažnijim temama, ali i onoj najaktuelnijoj - to što potpredsednik SPS Branko Ružić za tajkunsku televiziju N1 kritikovao vlast, hvalio Dragana Đilasa ali im i čestitao rođendan sa željkom da još dugo traju.
31.10.2024
12:03
U specijalnoj emisiji povodom izbora u Americi gostovali su politički filozof Dragan Kojčić i Darko Obradović iz Centra za društvenu stabilnost, koji su govorili o mehanizmima američke demokratije popu elektorskog koledža i glasačkim pravima.
30.10.2024
21:27
U užasnoj nesreći koja se juče dogodila u Novom Sadu kada je u urušavanju nadstrešnice železničke stanice poginulo 14 osoba, nastradao je i Đorđe Firić (53) iz Kovilja i njegove dve unuke Valentina (10) i Sara (6).
02.11.2024
13:20
Među stradalima u nesreći na Železničkoj stanici Novi Sad, kada je betonska nadstrešnica otpala, bio je i poznati naučnik iz Severne Makedonije, Vasko Sazdovski. U trenutku kada je stradao čekao je prevoz za Severnu Makedoniju kao i svakog petka, kada se vraćao kući. Ovaj put, umesto zagrljaja, njegove voljene je sačekala tragična vest.
02.11.2024
13:12
Goranka Raca (58) jedna je od 14 nastradalih na Železničkoj stanici u Novom Sadu,kada se obrušila stara nadstrešnica.
02.11.2024
13:32
Vukašin Raković (69) iz Bukvaca jedna je od 14 žrtava koje su nastradale kada se obrušila stara nadstrešnica na železničkoj stanici u Novom Sadu, njegov brat za Informer kaže da je nesrećni čovek išao kod ćerke.
02.11.2024
12:01
Posle nesreće izazvane obrušavanjem nadstrešnice na Železničkoj stanici u Novom Sadu, novih žrtava nema, a troje povređenih je u teškom opštem stanju, potvrđeno je u Univerzitetskom kliničkom centru Vojvodine (UKCV).
02.11.2024
09:01
Ministar spoljnih poslova Ivica Dačić oglasio se nakon jučerašnje nesreće na Železničkoj stanici Novi Sad i otkrio više detalja o samom događaju i reakciji nadležnih službi.
02.11.2024
10:04
U Srbiji je danas Dan žalosti povodom tragične smrti 14 osoba nakon pada dela stare nadstrešnice Železničke stanice u Novom Sadu. Tom prilikom teško su povređene još tri osobe.
02.11.2024
08:01
Načelnik odeljenja u Upravi vatrogasno-spasilačke jedinice Sektora za vanredne situacije Milorad Spasojević
02.11.2024
09:45
U Novom sadu osvanulo je tužno jutro. Nakon stravične tragedije koja je se juče dogodila na Železničkoj stanici u Novom Sadu, građani su se masovno okupili kako bi odali počast i oprostili se od stradalih u nesreći.
02.11.2024
09:53
Najbolji teniser svih vremena Novak Đoković oglasio se povodom tragedije koja je juče pogodila Srbiju i grad Novi Sad.
02.11.2024
09:21 >> 09:29
Ako stvarno naprave korak unazad i naprave tu odluku… Ako počnu da me poštuju, onda možemo opet da budemo prijatelji, ističe Ofer Janaj, prvi čovek Hapoel Tel Aviva nakon navodnog interesovanja Crvene zvezde za Džonatana Motlija.
02.11.2024
12:22
Privremeni organ, kojim rukovodi Rasim Ljajić, nastavio je sa sprovođenjem reformi u fudbalskom klubu Partizan. Poslednja novina u Humskoj zahteva od svih zaposlenih da na dnevnom nivou podnose izveštaj svega urađenog svojim nadređenima, saznaje "Telegraf".
02.11.2024
13:15
Košarkaši Crvene zvezde pali su na učinak od 3-4 u Evroligi i to nakon što su u prva tri kola ostvarili maksimalni učinak. Na ishode nekih mečeva uticale su diskutabilne sudijske odluke (Barselona, Žalgiris), desetkovani sastav (Real Madrid), a šta je aktuelnim šampionima Srbije i regiona presudilo sinoć?
02.11.2024
11:30
Redžis Le Bris, trener Sanderlenda objasnio je da srpski fudbaler Milan Aleksić za sada nema prostora jer još nije naučio engleski jezik.
02.11.2024
11:10
Predsednik Ukrajine Volodimir Zelenski pozvao je saveznike da prestanu samo da "posmatraju" prisutnost severnokorejskih trupa u Rusiji, te da preduzmu mere pre nego što one počnu učestvuju u borbama protiv Ukrajine.
02.11.2024
13:30
Prema najnovijim istraživanjima i anketama, kandidati za novog predsednika Amerike Donald Tramp i Kamala Haris su izjednačeni, a njihovo vođstvo je određeno sa samo nekoliko procentnih poena razlike, pa se smatra da će ovi izbori u SAD biti veoma tesni, piše Njuzvik.
02.11.2024
13:00
Ruska vojska je tokom noći izvršila napad na Kijev, tokom kojeg je pogođena stambena zgrada od 16 spratova, a kako prenosi Kijev independent, dve osobe su povređene i naneta je šteta gornjim spratovima ove višespratnice.
02.11.2024
11:53
Ukrajini će ostati manje teritorija što duže "kijevski režim bude kršio sporazume", izjavio je ministar spoljnih poslova Rusije Sergej Lavrov.
02.11.2024
10:50
Potrebno je primeniti strože metode mobilizacije prema Ukrajincima koji odbijaju odlazak na front, kao i pojačati restriktivne mere, izjavio je Vitalij Korostinski, oficir 103. brigade teritorijalne odbrane OSU, u programu ukrajinskog kanala NTA.
02.11.2024
06:40
Za nekoliko dana, 5. novembra, navršava se 30 godina od smrti Milana Mladenovića, umetnika najpoznatijeg po radu u bendovima Ekatarina Velika i Šarlo Akrobata.
02.11.2024
13:17
Serija "Sablja" o ubistvu premijera Srbije Zorana Đinđića, premijerno će biti emitovana večeras na Prvom programu RTS. Kroz osam epizoda publika će pratiti događaje iz naše recentne prošlosti – ubistvo premijera Zorana Đinđića i situaciju u zemlji pre i nakon 12. marta 2003. godine.
02.11.2024
10:31
Druga sezona serije "Igra lignji" ("Squid Game") stiže na Netfliks 26. decembra. Pored Lija i Vi, Li Biung-hun se takođe vraća kao misteriozni Front Man koji upravlja igrom.
02.11.2024
10:03
Pita Vilson napravila je pravi bum kada se 1997. godine predstavila televizijskoj publici kao Nikita u istoimenoj seriji. Ulogom akcione junakinje osvojila je svet, a bila je veoma popularna i u Srbiji.
01.11.2024
21:57
Prošlo je više od 20 godina od tragične pogibije jednog od najlepših i najpoznatijih bračnih parova u savremenoj istoriji - Džona Kenedija Juniora i Kerolin Baset.
02.11.2024
13:00
Ako ste ljubitelj bureka, onda ćete obožavati ovaj sa jabukama. Neobičan spoj ukusa oduševiće sve ukućane.
02.11.2024
12:30
Vlasnici tri mačke objavili su video u kom njihove ljubimice začuđeno gledaju malog miša i uopšte ne reaguju na njega.
02.11.2024
12:00
Viralni bjuti trik pomoću kog možemo savršeno da nanesemo senku za samo 60 sekundi je zaludeo žene. Sve što vam treba je tufer.
02.11.2024
11:00
Vikend je pred nama, a ako želite da se zasladite, onda možete da nparavite mekani kolač za koji vam trebaju samo dve jabuke.
02.11.2024
10:00
Pevačica Natalija Trik FX oglasila se za Informer nakon što je objavila da se među stradalima u Novom Sadu nalazi i ćerka njenog brata.
02.11.2024
13:12
Nataliju je zadesila strašna porodična tragedija.
02.11.2024
13:08
Pevač Haris Džinović večeras neće održati koncert u Hrvatskoj.
02.11.2024
12:38
Grand produkcija je izdala saopštenje povodom tragedije u Novom Sadu i najavljenog Dana žalosti.
02.11.2024
07:01
Pevač i njegova supruga već neko vreme uređuju novi dom na Avali u koji planiraju da se presele kako više ne bi živeli u centru grada u kojem nemaju privatnost.
02.11.2024
08:01
Ostavite komentar
Pravila komentarisanja:
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.