• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: Tanjug

07.12.2021

15:02

Gradićemo i po snegu, samo da završimo započeto!

Tanjug

Politika

Gradićemo i po snegu, samo da završimo započeto!

Podeli vest

Veoma je važno što smo se uspešno prilagodili da radove na putevima obavljamo i po lošem vremenu, kao što je danas, za razliku od ranije kada je bilo nezamislivo da se ovakvi radovi obavljaju u decembru po snegu, rekao je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović prilikom obilaska radova na Moravskom koridoru


"Moraćemo da radimo i u januaru i u februaru ukoliko želimo da uspemo, a uspeh je to što danas gradimo 10 auto-puteva, projektujemo i radimo više od 1.200 km brzih saobraćajnica. Hoćemo da ljudima, ne samo iz Kruševca i Pojata, pokažemo šta se ovde radi a ovaj auto-put dugačak 112 km biće najmoderniji u celoj jugoistočnoj Evropi", rekao je on.

Istakao je da će tek kada prođu tim putem ljudi biti svesni šta se sada gradi i da će iza sadašnje političke administracije ostati moderni auto-putevi, najbrže pruge u jugoistočnoj Evropi, vredni ekološki projekti, realan rast plata.

"Mi se nećemo povući dok sve ove projekte ne završimo. Mi menjamo perspektivu ove države i Srbija postaje zemlja u koju strani radnici dolaze da nađu svoju budućnost", istakao je Momirović.


Ukazao je da plan 2020-2025 nije politička mantra nego realan plan i cilj čiji je teži deo već odrađen i da "moramo da ostanemo fokusirani i sveži i da završimo ovo što smo započeli".

Foto: Tanjug

Šef projekta Behtel-Enke Viknajson Tevendran je naveo da ova kompanija kao izvođač i pored vremenskih uslova koji nisu najbolji nastavlja da radi betonske radove kao i radove na instaliranju drenažnih postrojenja.

"Zemljani radovi nažalost ne mogu da se odvijaju kako na sektoru 1 tako i na sektoru 3 ali ono što može da se radi, mi radimo", rekao je Tevendran.

Direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić je istakao da je akcenat sada na deonici od Pojata do Kruševca, dugoj oko 28 km gde je urađeno skoro 70 odsto zemljanih i radova na izgradnji nasipa.

"Jedan od prioriteta su nam sada mostovi, a ovaj koji obilazimo danas, drugi preko Zapadne Morave, je ujedno i najduži most na sekciji 1 dugačak 596 m. Na njemu se završavaju rasponi, grede, u Ćićevcu se proizvode nosači za potrebe izgradnje ovog mosta i oni predstavaljaju ključnu konstruikciji preko koje će ići kolovozne ploče", objasnio je Antić.

Istakao je da trenutni vremenski uslovi istina ne pogoduju zemljanim radovima ali da se svaki trenutak lepog vremena koristi za realizaciju zemljanih radova.

Prema njegovim rečima postoji više prioriteta oko izgradnje auto puta, od kojih je jedan naravno rok i da će se učiniti sve da se ispoštuje planirana dinamika.

Ipak, kako je naglasio ključni prioritet je kvalitet a kompanije angažovane na radovima, prema njegovoj oceni, kvalitet drže u prvom planu.
 


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

Izbori 2024

TV

JOŠ TV VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set

Srbija