• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer

Izvor: Zastitnik potrosaca

20.11.2015

09:21

SBB ŠIBICARENJE! Ne nasedajte na prevaru, tarife menjaju bez upozorenja!

Zaštitnik potrošača

SBB ŠIBICARENJE! Ne nasedajte na prevaru, tarife menjaju bez upozorenja!

Podeli vest

Luciana Marinović iz Sombora kaže da se grdno prevarila i potpisala ugovor za fiksnu telefoniju sa ovim operaterom, privučena jeftinom tarifom koja je promenjena bez njenog znanja


 

 

Da sam znala da će ovako kvarno, šibicarski da me prevare, nikad ne bih sklapala ugovor sa SBB-om...

Ovako svoju priču za Zaštitnik potrošača počinje Luciana Marinović iz Sombora, koja se, kako kaže, grdno prevarila i potpisala ugovor za fiksnu telefoniju sa tim operaterom, privučena jeftinom tarifom za razgovore s Hrvatskom, gde joj živi majka.

- Baš sam se obradovala kad sam zaključila ugovor, pošto mi je majka stara i baš često moramo da budemo na vezi, a kod SBB Hrvatska je bila svrstana u takozvanu zonu 1, u kojoj je minut razgovora koštao svega šest dinara.

Mislila da je greška

Ipak, "idila" je trajala kratko...

- Prva dva meseca sve je bilo regularno i bila sam zadovoljna, budući da sam po niskoj ceni razgovarala sa porodicom u Splitu. Međutim, trećeg meseca šokirao me je višestruko veći, astronomski račun, samo što nisam pala u nesvest. Prvo sam mislila da je u pitanju greška, budući da tog meseca nisam razgovarala ništa više nego ranije, dok za sve druge razgovore koristim isključivo mobilni telefon - objašnjava Marinovićeva.

6
dinara je koštao minut razgovora sa Hrvatskom kada je ugovor potpisan
16
dinara je koštao minut dva meseca kasnije, a klijenti nisu obavešteni

Dodatni šok je, međutim, usledio tek kada je pozvala korisnički servis i saznala da je tarifa povećana a da je niko o tome nije obavestio.

- Objasnili su mi da Hrvatska više ne pripada zoni 1, gde je cena šest dinara po minutu, već je prebačena u zonu 2, pa minut razgovora po novoj tarifi košta 16 dinara. Iako se SBB u ugovoru unapred ogradio sitnim slovima, pa zaista piše da je sve podložno promenama, dok mi korisnici naravno prekidom ugovora plaćamo penale, problem je što mene o toj promeni niko nije obavestio - ogorčena je naša sagovornica.

Vade se na sajt

Informer

Uvežbana radnica u kol-centru i na to je imala spreman odgovor, doduše potpuno iracionalan. Kako joj je objasnila, obaveštenje o povećanju cene postavljeno je na sajtu SBB.

Samo što nisam pala u nesvest kada sam videla iznos na računu
Luciana Marinović

- Oni izgleda očekuju da korisnici njihovih usluga svakodnevno prečešljavaju ceo sajt. S druge strane, svakodnevno nas zatrpavaju raznim reklamama, obaveštenjima o novim ponudama, promocijama, ali kada treba da nas obaveste o znatnom povećanju cena usluga, onda ćute. Za svaku glupost me zovu, međutim, kad treba da mi uzmu pare, ćute i čekaju da napravim ogroman račun - ogorčena je Luciana Marinović.

Iako razlozi zbog kojih je izabrala SBB više ne postoje, Marinovićeva će dve godine plaćati nešto što joj više nikako ne odgovora:

Pitanja bez odgovora

Zaštitnik potrošača protekle nedelje je dva puta od kompanije SBB zatražio komentar na optužbe čitateljke iz Sombora. Odgovor, međutim, nismo dobili. 

- Budući da je ugovor potpisan na dve godine, po toj jeftinoj tarifi u koju je spadala Hrvatska, što je inače jedini razlog zbog kojeg sam prešla u SBB, mogu da pozivam Albaniju, Bermude, Bahrein, Devičanska Ostrva, Čile, Dansku, Gruziju, Urugvaj... Jedini je problem što tamo nemam koga da pozovem - zaključuje naša sagovornica. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Postovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Tagovi:

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

komentari
Svi komentari
xxx

pre 8 godina

E tako ce nam biti ako i kada prodaju Telekom americkom fondu !!!

to ste hteli

pre 8 godina

Hteli ste private kablovske operatere da smo normal a drzava I da je to islo preko javnog servisa Rts i ptt toga ne bi bilo.Ovako su nase demokrate iz DS dali ameru i sad nas ovaj dere.Raskinimo ugovore i vi i svi mi da nateramo Sbb da posluje negativno sam ce zatvoriti.Kupite s-boks kutiju za tv programe za 20e i vise nikom nista neplacate mesecno a telefon fiksni odjavite a mobilni se i ovako od 2016 da bude bez rominga.

free

pre 7 godina

kakve veze demokrate ili naprednjaci imaju sa ovim. Prodaje taj sto prodaje a kupuje taj sto ima para.

Mikac

pre 8 godina

U ovom slučaju država treba drastično da kazni SBB (viemilionska kazna) i odgovorno lice treba da odgovara za prevaru i da na teritoriji Srbije više ne može da obavlja ove dužnosti. E kada država na ovaj način bude reagovala sa prevarantimatek tada će se smanjiti ovakve stvari.

WD40

pre 8 godina

Stari su to lopovi... ups, pardon, prevaranti... šta mi je?! Jedva sam se rastociljala od njihovog ugovora, samo da se zna nikad dinara nisam dugovala! Uvek je kvar kod mene ali kad izađu na teren zamenu vrše do mene u stanu nisu nikad ništa popravljali, ništa od rutera preko D3 do razdelnika kablova, daleko im lepa kuća!!!

Natasa

pre 8 godina

Kod svih operatera je doslo do povecanja cene kada je Hrvatska u pitanju.....tako da ne razumem sta vam nije jasno???? Nije sbb izmislio povecanje vec Hrvatski operateri.A za pismene je pisalo i na info kanalu,a i na sbb stranici

Pero

pre 8 godina

Smartphone-net-skype-viber, kakav fiksni kakvi bakrači. Danas babe rade videocall-ove s rodbinom po Americi prema tome godine nisu nikakva prepreka.

Slad

pre 8 godina

Е па наивности нашег народа нема краја. Јесте ли заборавили кампању ДИСа када су се дигли против рекламе где се помиње темпо и идеа. Забранише рекламу. Ниједна западна империја није настала на поштењу већ искључиво на превари и пљачки. Па зато памет у главу. ,купујмо домаће.

Vid

pre 5 godina

I ja sam imao neprijatnosti sa SBB-om vezano za promenu cena.Njihova je praksa da vam pošelju račune za tri meseca u kojima je uneta nominalna vrednost pretplate.Međutim kad platite račun za decembar koji dospeva do 15-og januara u kompletu računa za jenuar,februar i mart na prvom delu uz račune primetićete da vas duže za iznos sa kojim vas zadužuju a taj dug se odnosi na decembarski raču koji je plaćen u januaru naredne godine kada gospoda iz SBB-a povećavaju iznos pretplate za tu narednu godinu baz obaveštenja o povećanju pretplate i neoprezne korisnike svojih usluga pljačkaju na najperfidniji način.

Politika

TV

Hronika

JOŠ Hronika VESTI

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set