• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: K. Milanović

10.08.2022

17:29 >> 17:39

(FOTO UŽAS) OL-INKLUZIV HOROR SA ČETIRI ZVEZDICE! Pakao putnika na skupom letovanju

informer.rs

Zaštitnik potrošača

(FOTO UŽAS) OL-INKLUZIV HOROR SA ČETIRI ZVEZDICE! Pakao putnika na skupom letovanju

Podeli vest

Umesto ugodnog odmora koji su platili i po 3.500 evra, putnici nisu imali vode ni za kupanje, ni za piće. Manjak hrane, kreveta, užasna higijena... samo su neki od problema

Turisti iz Srbije koji su u Egipat otputovali preko turističke agencije "Filip travel" prošli su pravu golgotu u hotelu "Hotel luks Marina bič" u Hurgadi, a koji bi trebalo da ispunjava kriterijume za četiri zvezdice!

Zbog čestih kvarova nisu imali vode ni za tuširanje, a kamoli za piće, jeli su i pili iz prljavih čaša i tanjira, sobe su bile štrokave, a klima nije radila. Najgore od svega je to što ovakva situacija u spornom hotelu traje već neko vreme, ali iz ove agencije putnike nisu upozorili na to. Štaviše, zaposleni u "Filip travelu" isticali su da je u pitanju čist i uredan hotel.
Iako su aranžmani "debelo" plaćeni, "Filip travel" sada svojim putnicima nudi odštetu od samo 150 evra! (pogledajte okvir)

Foto: informer.rs

Nema dovoljno hrane

Predrag Aleksić boravio je u ovom hotelu od 6. do 16. jula, a aranžman je plaćen preko 2.400 evra.
- Usluga koju smo dobili ne zaslužuje ni jednu jedinu zvezdicu i smatram da bi bilo koja sanitarna inspekcija na licu mesta zatvorila ovaj hotel. Mi smo putovali sa dvoje male dece od četiri i šest godina, koje smo morali da kupamo hladnom vodom ili ih uopšte nismo mogli kupati, jer smo svega tri dana po jedan sat u sobi imali toplu vodu, a čak tri dana po čitavo prepodne uopšte nije ni bilo vode! Pre uplate aranžmana jasno smo naveli zaposlenoj u agenciji da putujemo prvi put u Egipat sa dvoje male dece i garantovano nam je da je hotel ispravan i da je higijena odlična - priča on.

Foto: informer.rs

Katastrofalna higijena
Niz problema

Da stvar bude gora, voda nije bila jedini problem.

- U restoranu se tanjiri ne peru, već brišu krpom i vraćaju u upotrebu. Ni čaše se ne peru, već samo isperu pod mlazom vode. Nakon završenog obroka stolovi se ne čiste, a stolnjaci se ne menjaju, već sledeći gost dolazi i direktno seda za sto pun ostataka hrane i mrva. U restoranu muve lete po hrani. Hrana je na nivou narodne kuhinje, daleko od nivoa četiri zvezdice, a često je nije ni bilo dovoljno jer se ne dopunjuje, tako da je bilo dana kada nismo imali ni šta da jedemo! - kaže on i dodaje:

Foto: informer.rs

Užas u toaletu

- U sobi smo imali svega tri kreveta, a plaćeno je četiri. Nakon žalbe su nam doneli još jedan krevet, koji je bio polomljen, ali ne i prekrivač i jastučnicu. Takođe, rečeno nam je da u sobi treba da imamo 1,5 litara pijaće vode po osobi na dan. Prvog dana smo dobili samo dve flašice od pola litra za nas četvoro, a nakon što nam je rečeno da moramo da podmitimo sobara, dobijali smo po četiri flašice od pola litra. Higijena je na očajnom nivou, posteljina nije promenjena deset dana, sobe su prljave. Kada, lavabo i WC šolja su žute boje od neodržavanja i zastarelosti.

Ispod svih nivoa

Prema Predragovim rečima, da je agenciji sve to poznato bilo im je jasno kad je prvog dana predstavnik Nebojša Jojić sazvao sastanak svih putnika i odmah redom pitao šta je u kojoj sobi neispravno i šta gde fali.

Foto: informer.rs

Ovde se sprema hrana

- Nerazumljivo je kako pored svih tih saznanja mogu da drže u ponudi ovaj hotel i prodaju ga po prilično visokoj ceni. Obišao sam mnogo hotela od tri do pet zvezdica širom Evrope i sveta. U gorem hotelu zaista nikada nisam bio. Ovaj hotel se jednostavno raspada i ispod svih nivoa je. Smatram da je to bruka i sramota za "Filip travel", koji sam smatrao za ozbiljnu agenciju. Ovo nije bilo letovanje već borba za preživljavanje, i to sa dvoje male dece! - ogorčen je naš sagovornik, koji dodaje:

Foto: informer.rs


- Ponudili su mi 150 evra odštete! Drugi putnici dobili su još bednije ponude, 97 i 100 evra i slično. Podnećemo tužbu svakako. Bar su nakon svega povukli hotel iz ponude, tako da smo se izborili makar za to da zaštitimo ljude koji tek treba da putuju, da oni dobiju premeštaj u neki drugi hotel.

Znali sve, a nastavili da varaju

Najgore od svega je što je i nakon ovoga "Filip travel" poslao novu grupu turista u isti hotel, ne upozorivši ih pritom. To nam je ispričala Nikolina Kocijan, koja se put Hurgade zaputila 19. jula.

Foto: informer.rs

- Tople vode nismo imali niti jedan dan u hotelu, bez vode i električne energije smo ostajali više puta dnevno, nismo mogli da koristimo sanitarni čvor, nije nam radila klima, frižider ni TV. Poslužena hrana je neuredna, prljava, razbacana svuda po stolu i oko njega. Pogled prema kuhinji gde se priprema hrana - bolje ne pogledati, radnici ne koriste rukavice, kape, diraju hranu rukama, rade u prljavoj odeći... - kaže ona i dodaje:

- Svaki novi dan je bio gori od prethodnog, a sve je kulminiralo pretposlednjeg dana sa dugotrajnim nestankom vode, pa smo morali da se okupamo u bazenu budući da ni spoljni tuševi nisu radili. U kontaktu smo sa ostalim putnicima koji su boravili u ovom hotelu preko "Filip travela" i imali iste probleme kao mi, a koji su nastali davno pre našeg dolaska. Agencija je, dakle, bila upoznata sa tom situacijom, a nije nas upozorila. S obzirom na to da smo aranžman platili 3.400 evra za četiri osobe, očekivali smo da ćemo imati vodu, frižider, klimu, odnosno stvari neophodne za boravak na ovakvom mestu.

SRAMNO PONAŠANJE "FILIP TRAVELA" Nude 150 evra 

Predragu Aleksiću, koji je na putovanju prošao golgotu, "Filip travel" nudi sramotnih 150 evra odštete! Najcrnje od svega je to što su oni u svom odgovoru priznali da su bili upoznati sa svim problemima i lošom higijenom u spornom hotelu.
Aleksić je od agencije tražio potpunu refundaciju novca, a umesto toga dobio je sledeći odgovor:

- Izuzetno nam je žao zbog tehničkih neispravnosti i kvarova koji su se dogodili i prouzrokovali povremene nestanke vode i tople vode u hotelu. U potpunosti razumemo vaše nezadovoljstvo i možemo da zamislimo koliko je ova situacija poremetila vaš odmor i boravak u hotelu učinila neprijatnim. Sve vreme smo u intenzivnom kontaktu sa našim predstavnicima na destinaciji, ino-partnerom i menadžerom hotela, neprestano pokušavajući da učinimo da se kvarovi otklone u najkraćem mogućem roku - napisali su oni i dodali:

- Žao nam je i zbog vašeg nezadovoljstva uslugom u hotelu, posebno mislimo na kvalitet i količinu raspoložive hrane, kao i higijenu u hotelu. I u ovom segmentu smo vršili konstantan pritisak na osoblje hotela radi podizanja nivoa usluge. I pored uloženog truda našeg predstavnika, situacija u vezi sa higijenom i ostalim uslugama u hotelu nije značajno poboljšana i zbog toga nam je veoma žao. Nudimo vam nadoknadu u vidu povraćaja iznosa od 150 evra, kao i vaučer za specijalni popust u visini od 5 odsto za naredno putovanje koji možete iskoristiti u narednih 12 meseci.

Od pravnog tima agencije "Filip travel" umesto odgovora na naša pitanja, kažu da su postupci po reklamacijama putnika u toku. 
- Svi naši putnici su zaključenjem ugovora o putovanju prihvatili obavezu da pre okončanja postupka po reklamaciji ne iniciraju postupke pred nadležnim državnim organima, niti da obaveštavaju medije o postupcima koji su u toku. U tom smislu u ovom trenutku nećemo odgovarati na vaša pitanja koja su postavljena paušalno i tendenciozno, uz iznošenje netačnih podataka i pogrešnih zaključaka. 

 

 

 


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

MOŽETE DA SPAVATE NA PLAŽI UMESTO U KREVETU! Seničić upozorava turiste: Ako rezervišete odmor preko društvenih mreža, dobro obratite pažnju na ovo!
Društvo

MOŽETE DA SPAVATE NA PLAŽI UMESTO U KREVETU! Seničić upozorava turiste: Ako rezervišete odmor preko društvenih mreža, dobro obratite pažnju na ovo!

Građani već znaju pod kojim se lažnim imenima predstavljaju prevaranti koji ih ostavljaju bez para i letovanja na moru. Te podatake razmenjuju na društvenim mrežama. Znaju za Slađana koji vara već dve godine, a prijavljuju i neke za koje kažu da su prepredeniji. Koliko su pouzdane aplikacije i servisi za rezervaciju smeštaja u stranim državama i mogu li prevareni građani to ikome da prijave?

10.08.2022

10:31

sledeća vest

Izbori 2024

Nastavljeni razgovori vlasti i opozicije o izbornim uslovima!
Izbori 2024

Nastavljeni razgovori vlasti i opozicije o izbornim uslovima!

U Skupštini Srbije nešto posle 13.00 časova počeo je sastanak predsednice Skupštine Srbije Ane Brnabić sa predstavnicima poslaničkih grupa, političkih stranaka nacionalnih manjina i udruženja, radi konsultacija oko obrazovanja radnih grupa za unapređenje izbornog procesa i uvid, kontrolu i reviziju Jedinstvenog biračkog spiska.

26.04.2024

14:13

TV

JOŠ TV VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set

Srbija

Kragujevački opštinari dali krv!
Humanitarna akcija

Kragujevački opštinari dali krv!

Zaposleni u Gradskoj upravi Kragujevac danas su, u organizaciji Samostalnog sindikata GU organizovali prvu od dve godišnje akcije dobrovoljnog davalaštva krvi za potrebe Banke krvi Univerzitetskog kliničkog centra u ovom gradu.

26.04.2024

12:17