NOVO OTKRIĆE!  Asteroid koji je zbrisao DINOSAURUSE sa lica Zemlje izazvao CUNAMI visok 1,6 kilometara

pixabay.com

sputnik/informer.rs | 28. 07. 2021.

NOVO OTKRIĆE! Asteroid koji je zbrisao DINOSAURUSE sa lica Zemlje izazvao CUNAMI visok 1,6 kilometara

Bezbroj živih bića nestalo je sa lica Zemlje nakon što je našu planetu pogodio asteroid tokom perioda krede pre otprilike 60 miliona godina

Asteroid je u Zemlju udario nedaleko od današnjeg poluostrva Jukatan, a naučnici su otkrili da su mnoga bića u to doba stradala od udara cunamija strahovitih razmera, koji je uništio i deo američkog priobalja.

Naučnici su otkrili ogromne talasaste formacije ispod površine tla u središnjoj Luizijani, što sugeriše da je navedeni asteroid pri udaru pokrenuo i ogroman cunami.

Prema najnovijim rezultatima istraživanja, taj cunami bio je visine 1,6 kilometara, preneo je Sputnjik internešenal.

Umetnički prikaz teleokratera koji je uradio Mark Viton - Sputnik Srbija, 1920, 15.04.2017

Nove informacije: Prvi dinosaurusi izgledali kao krokodili.

Pixabay

Novo otkriće o asteroidu

Naučnici su došli do tog otkrića analizom podžemnog sloja tla na dubini od oko 1.500 kilometara i tamo pronašli dobro očuvane i fosilizovane talasaste formacije tla s razmacima i do 800 metara.

Prema rečima geofizičara Gerija Kinslenda, orijentacija tih mega talasastih struktura podudara se s teorijom udara od kog je nastao krater pored poluostrva Jukatan.

“Voda je bila toliko duboka da kad je jednom cunami prošao, obični olujni talasi nisu mogli da poremete ono što se nalazilo tamo dole”, rekao je Kinslend.