• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: K. Milanović

09.07.2020

17:53

"TELENOR" U NESKLADU SA KORISNICIMA: Hvale se da su broj 1 klijenti ne misle baš tako, evo šta kažu

Vesti

"TELENOR" U NESKLADU SA KORISNICIMA: Hvale se da su broj 1 klijenti ne misle baš tako, evo šta kažu

Podeli vest

Brojne žalbe na zvaničnom nalogu ovog provajdera demantuju istraživanje na koje se "Telenor" poziva da ima najbolju mrežu u Srbiji

Mobilni operater "Telenor" u poslednjih nekoliko dana na sva usta se promoviše, hvali i reklamira kako je njihov mobilni internet "broj 1 u Srbiji", a teško da bi se njihovi korisnici složili sa tim.

Foto: Informer/Zaštitnik potrošača

 

Sudeći po komentarima na njihovom zvaničnom Tviter nalogu, po svoj prilici, u praksi to nije tako, jer su problemi sa internet mrežom svakodnevni.

 

 

Njihovi korisnici već mesecima javno kritikuju uslugu ovog mobilnog operatera i žale se da im internet više ne radi nego što radi, a da "Telenor" ne čini ništa da to popravi.
Iako su žalbe i nezadovoljstvo klijenata sve učestaliji, "Telenor" za to ne mari, već na svim kanalima komunikacije možete čuti:

Pozivamo ih da dođu kod nas, da mi uradimo istraživanje za njih. Mogu da dođu i da se uvere koliko u našoj bazi postoji prigovora na njih
Goran Papović, NOPS

- Najbolja mreža na testu treći put zaredom. Budi deo najbolje mreže u Srbiji. Postani "Telenor" korisnik i uživaj u brzom internetu gde god da se nalaziš. Broj 1 u svim kategorijama: najbolja pokrivenost mobilnim internetom, najveća brzina u preuzimanju sadržaja i najmanje kašnjenja u prenosu podataka - stoji u spornoj reklami mobilnog operatera.

Žalba za žalbom

Da su korisnici i te kako kivni na "Telenor", svedoče i brojne objave na njihovom zvaničnom Tviter nalogu u kojima ljudi koji su im poklonili svoje poverenje u najmanju ruku smatraju da je njihova usluga katastrofalno loša.

Foto: Informer/Zaštitnik potrošača

 

- Moj internet ne radi već dve nedelje. Da li možda planirate nešto da uradite po tom pitanju? Čekam odgovor od "tehnike" za koju sam već počela da sumnjam da postoji - napisala je jedna Dubravka na ovoj društvenoj mreži

 

 

Ipak, ona nije jedina, komentari na loše poslovanje "Telenora" samo se nižu. Još jedan korisnik konstatovao je da mu signal "Telenor" mobilnog interneta nije radio.

Foto: Informer/Zaštitnik potrošača

 

- Nije mi vredela ni 2G, ni 3G, ni 4G mreža. Je l' to "Telenor" propada? Bankrot?! - zapitao se on.
Predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije (NOPS) Goran Papović napominje da novom reklamom "Telenor" pokušava da privuče nove korisnike, umesto da pokušaju da zadovolje postojeće.

Brojne pritužbe

- Nije mi jasno koje to istraživanje govori da su oni prvi u te tri kategorije interneta? Ko ih je ocenio kao najbolje ako među njihovim korisnicima ima toliko nezadovoljnih i ogorčenih zbog loše usluge?

Prema njihovom iskustvu, rekao bih da je to prava nemoguća misija. Mi ih pozivamo da dođu kod nas, da mi uradimo istraživanje za njih. Mogu da dođu i da se uvere koliko u našoj bazi postoji prigovora na njih.

Telenor: Rešavamo sve probleme!

U "Telenoru" tvrde da su poslednjih šest meseci na Tviteru imali 90 komentara, od kojih su 41 primedbe koje su pozitivno rešene.

 

 

- Kroz svaki od slučajeva prolazimo detaljno i trudimo se da pomognemo. Služba tehnike i službe za pomoć korisnicima utvrdila je da se smetnje uglavnom dešavaju zbog konfiguracije terena i udaljenosti korisnika od bazne stanice u ruralnim sredinama ili lokacijama gde je naglo uvećan broj ljudi - kažu u "Telenoru" i dodaju:

- Priznanje Best in test nezavisno je uporedno merenje kvaliteta mobilnih mreža u Srbiji, koje je sprovela međunarodna kompanija UMLAUT, i to tokom krize kada je mobilni saobraćaj prevazilazio sve dosadašnje rekorde. "Telenor" mreža osvojila je najbolje rezultate u svakoj kategoriji.

 

Pratite Zaštitnik potrošača na Fejsbuku OVDE

Pratite Zaštitnik potrošača na Tviteru OVDE

Najnovije informacije na portalu Informer.rs


Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Imate mišljenje?

Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.

Ostavite komentar

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

komentari
BOKI

pre 5 godina

Imajući u vidu da je Telenor nezvanično kupio Djilas preko Češke firme PPF (koja je sada trenutno vlasnik) od tog operatera možemo očekivati još žešće prevare.

Politika

Blokaderima će pozliti! Kakve reči o Srbiji: Američki ekonomista ne štedi pohvale - Sve čestitke!
Politika

Blokaderima će pozliti! Kakve reči o Srbiji: Američki ekonomista ne štedi pohvale - Sve čestitke!

Srbija je na pravom putu, a u budućnosti treba da obezbedi vrhunsko obrazovanje na fakultetima u saradnji sa vodećim univerzitetima širom sveta i izgradi data centre kako bi bila konkurentna na međunarodnom nivou, izjavio je američki profesor ekonomije, akademik i svetski priznati geopolitički analitičar Džefri Saks u intervjuu koji je vodio ministar finansija Srbije Siniša Mali.

25.12.2025

14:03

Društvo

JOŠ Društvo VESTI

Hronika

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set