• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer

Izvor: ZP/Vecernje novosti

31.08.2020

10:00

HOĆETE DA PROMENITE BANKU? Ovo je 5 koraka koje morate da ispunite, DA BI VAM SLEDEĆA UPLATA STIGLA NA VREME!

Vesti

HOĆETE DA PROMENITE BANKU? Ovo je 5 koraka koje morate da ispunite, DA BI VAM SLEDEĆA UPLATA STIGLA NA VREME!

Podeli vest

Korisnik penzije koji želi da promeni tekući račun, kako bi mu penzija na vreme bila uplaćena na novi račun otvoren kod druge banke, trebalo bi da najpre zatvori postojeći, a da zatim u željenoj banci otvori novi.

Takođe, nakon otvaranja novog računa, službi za isplatu penzija potrebno je dostaviti potvrdu o novom tekućem računu.

KORAK 1

Korisnik koji želi da promeni banku i otvori tekući račun u drugoj potrebno je da najpre banci preko koje je isplaćivan novac dostavi potvrdu o svim izmirenim obavezama. Odnosno da ne postoje nikakva dugovanja koja će sprečiti ovu transakciju. Kao i da nabavi potvrdu o saglasnosti banke sa promenom načina isplate.


KORAK 2

Zatim je potrebno pribaviti obrazac sa ovlašćenjem, odnosno potvrdu o saglasnosti banke sa promenom načina isplate. Sve potrebne obrasce možete izvaditi u filijali banke preko koje je isplaćivan novac.

KORAK 3

Pošto ste izmirili sva dugovanja i zatvorili račun, sa svim potrebnim potvrdama možete otići u novu izabranu filijalu kako biste prebacili svoj tekući račun i otvorili novi.

POČINJU ZA NEKOLIKO DANA! 3 olakšice za vraćanje kredita, EVO KO JE SU


KORAK 4

Sa otvorenim novim računom, ili prebačenim starim u novu filijalu, dobićete potvrdu koju treba da dostavite službi za isplatu penzija u nadležnoj filijali. Odnosno najbližoj službi filijale prema mestu prebivališta.

KORAK 5

Ukoliko korisnik penzije ne postupi tako, Fond neće imati blagovremeno podatke o novom tekućem računu, pa će naredna uplata penzije ići na stari tekući račun. Banka je u skladu sa ugovorom dužna da ova sredstva vrati Fondu.

Isplata vraćene penzije obavlja se na novi tekući račun korisnika penzije u narednom terminu isplate penzije, nakon obrade podataka iz dostavljenog ovlašćenja, odnosno potvrde o novom tekućem računu, koje je korisnik penzije dostavio u službu za isplatu penzija u nadležnoj filijali, odnosno službi filijale.

Pratite Zaštitnik potrošaca na Fejsbuku OVDE

Pratite Zaštitnik potrošaca na Tviteru OVDE

Najnovije informacije na portalu Informer.rs


Postovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

Politika

TV

Društvo

JOŠ Društvo VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set