• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer

Izvor: Zaštitnik potrošača

10.08.2022

16:16

(FOTO UŽAS) OL-INKLUZIV HOROR SA ČETIRI ZVEZDICE! Pakao putnika na skupom letovanju

informer.rs

Vesti

(FOTO UŽAS) OL-INKLUZIV HOROR SA ČETIRI ZVEZDICE! Pakao putnika na skupom letovanju

Podeli vest

Umesto ugodnog odmora koji su platili i po 3.500 evra, putnici nisu imali vode ni za kupanje, ni za piće. Manjak hrane, kreveta, užasna higijena... samo su neki od problema

Turisti iz Srbije koji su u Egipat otputovali preko turističke agencije "Filip travel" prošli su pravu golgotu u hotelu "Hotel luks Marina bič" u Hurgadi, a koji bi trebalo da ispunjava kriterijume za četiri zvezdice!

Zbog čestih kvarova nisu imali vode ni za tuširanje, a kamoli za piće, jeli su i pili iz prljavih čaša i tanjira, sobe su bile štrokave, a klima nije radila. Najgore od svega je to što ovakva situacija u spornom hotelu traje već neko vreme, ali iz ove agencije putnike nisu upozorili na to. Štaviše, zaposleni u "Filip travelu" isticali su da je u pitanju čist i uredan hotel.
Iako su aranžmani "debelo" plaćeni, "Filip travel" sada svojim putnicima nudi odštetu od samo 150 evra! (pogledajte okvir)

Foto: informer.rs

Predrag Aleksić boravio je u ovom hotelu od 6. do 16. jula, a aranžman je plaćen preko 2.400 evra.
- Usluga koju smo dobili ne zaslužuje ni jednu jedinu zvezdicu i smatram da bi bilo koja sanitarna inspekcija na licu mesta zatvorila ovaj hotel. Mi smo putovali sa dvoje male dece od četiri i šest godina, koje smo morali da kupamo hladnom vodom ili ih uopšte nismo mogli kupati, jer smo svega tri dana po jedan sat u sobi imali toplu vodu, a čak tri dana po čitavo prepodne uopšte nije ni bilo vode! Pre uplate aranžmana jasno smo naveli zaposlenoj u agenciji da putujemo prvi put u Egipat sa dvoje male dece i garantovano nam je da je hotel ispravan i da je higijena odlična - priča on.

Foto: informer.rs

Niz problema

Da stvar bude gora, voda nije bila jedini problem.

- U restoranu se tanjiri ne peru, već brišu krpom i vraćaju u upotrebu. Ni čaše se ne peru, već samo isperu pod mlazom vode. Nakon završenog obroka stolovi se ne čiste, a stolnjaci se ne menjaju, već sledeći gost dolazi i direktno seda za sto pun ostataka hrane i mrva. U restoranu muve lete po hrani. Hrana je na nivou narodne kuhinje, daleko od nivoa četiri zvezdice, a često je nije ni bilo dovoljno jer se ne dopunjuje, tako da je bilo dana kada nismo imali ni šta da jedemo! - kaže on i dodaje:

Foto: informer.rs

- U sobi smo imali svega tri kreveta, a plaćeno je četiri. Nakon žalbe su nam doneli još jedan krevet, koji je bio polomljen, ali ne i prekrivač i jastučnicu. Takođe, rečeno nam je da u sobi treba da imamo 1,5 litara pijaće vode po osobi na dan. Prvog dana smo dobili samo dve flašice od pola litra za nas četvoro, a nakon što nam je rečeno da moramo da podmitimo sobara, dobijali smo po četiri flašice od pola litra. Higijena je na očajnom nivou, posteljina nije promenjena deset dana, sobe su prljave. Kada, lavabo i WC šolja su žute boje od neodržavanja i zastarelosti.

Ispod svih nivoa

Prema Predragovim rečima, da je agenciji sve to poznato bilo im je jasno kad je prvog dana predstavnik Nebojša Jojić sazvao sastanak svih putnika i odmah redom pitao šta je u kojoj sobi neispravno i šta gde fali.

Foto: informer.rs

- Nerazumljivo je kako pored svih tih saznanja mogu da drže u ponudi ovaj hotel i prodaju ga po prilično visokoj ceni. Obišao sam mnogo hotela od tri do pet zvezdica širom Evrope i sveta. U gorem hotelu zaista nikada nisam bio. Ovaj hotel se jednostavno raspada i ispod svih nivoa je. Smatram da je to bruka i sramota za "Filip travel", koji sam smatrao za ozbiljnu agenciju. Ovo nije bilo letovanje već borba za preživljavanje, i to sa dvoje male dece! - ogorčen je naš sagovornik, koji dodaje:

Foto: informer.rs

- Ponudili su mi 150 evra odštete! Drugi putnici dobili su još bednije ponude, 97 i 100 evra i slično. Podnećemo tužbu svakako. Bar su nakon svega povukli hotel iz ponude, tako da smo se izborili makar za to da zaštitimo ljude koji tek treba da putuju, da oni dobiju premeštaj u neki drugi hotel.

Znali sve, a nastavili da varaju

Najgore od svega je što je i nakon ovoga "Filip travel" poslao novu grupu turista u isti hotel, ne upozorivši ih pritom. To nam je ispričala Nikolina Kocijan, koja se put Hurgade zaputila 19. jula.

- Tople vode nismo imali niti jedan dan u hotelu, bez vode i električne energije smo ostajali više puta dnevno, nismo mogli da koristimo sanitarni čvor, nije nam radila klima, frižider ni TV. Poslužena hrana je neuredna, prljava, razbacana svuda po stolu i oko njega. Pogled prema kuhinji gde se priprema hrana - bolje ne pogledati, radnici ne koriste rukavice, kape, diraju hranu rukama, rade u prljavoj odeći... - kaže ona i dodaje:

Foto: informer.rs

- Svaki novi dan je bio gori od prethodnog, a sve je kulminiralo pretposlednjeg dana sa dugotrajnim nestankom vode, pa smo morali da se okupamo u bazenu budući da ni spoljni tuševi nisu radili. U kontaktu smo sa ostalim putnicima koji su boravili u ovom hotelu preko "Filip travela" i imali iste probleme kao mi, a koji su nastali davno pre našeg dolaska. Agencija je, dakle, bila upoznata sa tom situacijom, a nije nas upozorila. S obzirom na to da smo aranžman platili 3.400 evra za četiri osobe, očekivali smo da ćemo imati vodu, frižider, klimu, odnosno stvari neophodne za boravak na ovakvom mestu.

SRAMNO PONAŠANJE "FILIP TRAVELA" Nude 150 evra 

Predragu Aleksiću, koji je na putovanju prošao golgotu, "Filip travel" nudi sramotnih 150 evra odštete! Najcrnje od svega je to što su oni u svom odgovoru priznali da su bili upoznati sa svim problemima i lošom higijenom u spornom hotelu.
Aleksić je od agencije tražio potpunu refundaciju novca, a umesto toga dobio je sledeći odgovor:

- Izuzetno nam je žao zbog tehničkih neispravnosti i kvarova koji su se dogodili i prouzrokovali povremene nestanke vode i tople vode u hotelu. U potpunosti razumemo vaše nezadovoljstvo i možemo da zamislimo koliko je ova situacija poremetila vaš odmor i boravak u hotelu učinila neprijatnim. Sve vreme smo u intenzivnom kontaktu sa našim predstavnicima na destinaciji, ino-partnerom i menadžerom hotela, neprestano pokušavajući da učinimo da se kvarovi otklone u najkraćem mogućem roku - napisali su oni i dodali:

- Žao nam je i zbog vašeg nezadovoljstva uslugom u hotelu, posebno mislimo na kvalitet i količinu raspoložive hrane, kao i higijenu u hotelu. I u ovom segmentu smo vršili konstantan pritisak na osoblje hotela radi podizanja nivoa usluge. I pored uloženog truda našeg predstavnika, situacija u vezi sa higijenom i ostalim uslugama u hotelu nije značajno poboljšana i zbog toga nam je veoma žao. Nudimo vam nadoknadu u vidu povraćaja iznosa od 150 evra, kao i vaučer za specijalni popust u visini od 5 odsto za naredno putovanje koji možete iskoristiti u narednih 12 meseci.

Od pravnog tima agencije "Filip travel" umesto odgovora na naša pitanja, kažu da su postupci po reklamacijama putnika u toku. 
- Svi naši putnici su zaključenjem ugovora o putovanju prihvatili obavezu da pre okončanja postupka po reklamaciji ne iniciraju postupke pred nadležnim državnim organima, niti da obaveštavaju medije o postupcima koji su u toku. U tom smislu u ovom trenutku nećemo odgovarati na vaša pitanja koja su postavljena paušalno i tendenciozno, uz iznošenje netačnih podataka i pogrešnih zaključaka. 



Postovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

Politika

TV

Želimo li mirniju budućnost ili povratak u prošlost? Ne propustite Info dan od 15 časova!
Live TV

Želimo li mirniju budućnost ili povratak u prošlost? Ne propustite Info dan od 15 časova!

Juče se predsednik Srbije Aleksandar Vučić obratio javnosti sa važnom porukom: „Važno je da u ovom trenutku nastavimo da radimo zajedno, da sve naše razlike ne ostavljamo po strani, ali da pokušamo da razumemo da su nam mir i stabilnost u zemlji od izuzetnog značaja.“ Njegove reči dolaze u trenutku kada deo opozicije poziva na sukobe i nemire, što podseća na mračne epizode iz prošlosti.

23.12.2024

12:48

Tenzije u Bosni i Hercegovini: Mile Bosnić o odlukama Kristijana Šmita i potencijalnoj krizi Republike Srpske
"Bosanski lonac" pred pucanjem?!

Tenzije u Bosni i Hercegovini: Mile Bosnić o odlukama Kristijana Šmita i potencijalnoj krizi Republike Srpske

Gost "Info jutra" na Informer televiziji bio je predsednik udruženja Krajišnika Mile Bosnić koji je govorio o spletu velikih tenzija sa izvorištem u odlukama Kristijana Šmita, visokog predstavnika u Bosni i Hercegovini kojeg Banjaluka ne priznaje, a koje su išle direktno na štetu Republike Srpske uoči presude protiv lidera Republike Srpske Milorada Dodika i o tretnjama da se ovaj splet okolsnosti izrodi u najveću krizu od potpisivanja Dejtonskog sporazuma, a samu Srpsku dovede na korak od proglašenja samostalnosti.

23.12.2024

10:51

Društvo

JOŠ Društvo VESTI

Hronika

Sport

Planeta

(VIDEO) Haos na ulicama Hersona! Rusija već počela?! Ovo je Putinova vojska upravo uradila u gradu: Svuda su ih bacili...
NAPETO

(VIDEO) Haos na ulicama Hersona! Rusija već počela?! Ovo je Putinova vojska upravo uradila u gradu: Svuda su ih bacili...

U jeku priprema za potencijalnu ofanzivu ukrajinskih snaga na Herson, ruske trupe navodno koriste sofisticirane taktike kako bi usporile kretanje i destabilizovale protivničke linije. Prema izveštajima oblasne vojne uprave Hersona, ruske snage bacaju tzv. "ježeve" zamke po putevima – metalne trouglaste naprave osmišljene da buše gume na vozilima.

23.12.2024

13:10

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Škorpija - godišnji horoskop za 2025! Pluton u Vodoliji donosi veliku životnu prekretnicu, a Jupiter u Raku džak para
Horoskop

Škorpija - godišnji horoskop za 2025! Pluton u Vodoliji donosi veliku životnu prekretnicu, a Jupiter u Raku džak para

Ulazak Plutona u Vodoliju imaće veliki uticaj na Škorpije, pre svega na porodična dešavanja, ali i pitanja stana. Pluton u Vodoliji simbolizuje borbu za slobodu, tako da će Škorpije promeniti način na koji shvataju bliskost sa dragim ljudima. Jupiter u Raku od 9. juna donosi vam srećan period, tako da je drugi deo 2025. godine obećavajući na finansijskom planu.

23.12.2024

11:00

Džet set