SAVLADAJTE OVU TEHNIKU DISANJA i zaboravićete na napade panike i stres!

Shutterstock

19:00 Lifestyle 0

novosti.rs/informer.rs | 23. 03. 2020.

SAVLADAJTE OVU TEHNIKU DISANJA i zaboravićete na napade panike i stres!

U trenucima straha i napada panike, prvo najčešće zaboravimo na disanje, što nam samo otežava situaciju

U trenucima straha i napada panike, prvo najčešće zaboravimo na disanje, što nam samo otežava situaciju.

Zato dr Endrju Vejl iz Centra za integrativnu medicinu u Arizoni, preporučuje da svakodnevno radimo vežbe disanja za opuštanje. Njegov savet su tzv. "4-7-8 vežbe".
Postupak je sledeći:

- Sedite na krevet, u takozvani turski sed, ispravite leđa, vrh jezika prislonite uz nepce, zatvorite usta i udahnite kroz nos brojeći do četiri - objašnjava Vejl. - Zadržite dah sedam sekundi, pa izdahnite na usta brojeći do osam.

Ponovite ovo četiri puta. Preporuka je da ove vežbe radite svake večeri pre spavanja, jer ćete tako najbolje uspeti da se opustite.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]