• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: espreso/informer

14.01.2020

11:53

UKOLIKO SPAVATE DANJU, PRETI VAM OVA BOLEST! Može da vam se desi nešto JAKO LOŠE

Ljubav

UKOLIKO SPAVATE DANJU, PRETI VAM OVA BOLEST! Može da vam se desi nešto JAKO LOŠE

Spavanje duže od devet sati tokom noći i dremanje više od 90 minuta tokom dana mogu povećati rizik od moždanog udara, pokazuju poslednja istraživanja

Istraživanje je sprovedeno u Kini tokom kojeg je ispitano 31.750 osoba prosečne starosti 62 godine, a rezultati su objavljeni u časopisu "Neurology".

NAJLAKŠI NAČIN DA POBOLJŠATE RAD BUBREGA! Ovo morate da uradite pravilno!

ZA PRAVE DOMAĆICE! Evo kako se pravilo odmrzava piletina

Studija je pokazala da je mogućnost dobijanja moždanog udara kod osoba koje spavaju duže od devet sati, za 23 posto veća u odnosu na one koji spavaju sedam do osam sati. Takođe, rizik od moždanog udara kod osoba koje tokom dana redovno dremaju duže od 90 minuta za 25 posto je veći u odnosu na one koji spavaju najviše sat ili nikako.

VAGA NE LAŽE! Smršajte uz ZDRAVI SMUTI nakon božićnih praznika!

DA LI ŽENA TREBA DA KAŽE muškarcu DA JE ZALJUBLJENA u njega? Erih Marija Remark ima odgovor!

Istraživanje pokazuje i kako oni koji spavaju duže od devet sati tokom noći i više od 90 minuta tokom dana, imaju za 85 posto veći rizik od moždanog udara.




Tagovi:

Komentari

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

Srbi na KiM pokazali snagu! Pljušte čestitke nakon izbornog uspeha Srpske liste (FOTO)
Politika

Srbi na KiM pokazali snagu! Pljušte čestitke nakon izbornog uspeha Srpske liste (FOTO)

Nakon ubedljivihrezultata Srpske liste na izborima na Kosovu i Metohiji, čestitke su počele da pristižu sa svih strana. Brojni državni funkcioneri, ministri, poslanici i predstavnici institucija Srbije ocenili su da su Srbi na KiM pokazali jedinstvo, slogu i odlučnost da sačuvaju svoje političko predstavljanje uprkos brojnim pritiscima kojima su bili izloženi u prethodnom periodu.

08.06.2026

10:37

TV

Izvinjenje Andree Veskov
Live TV

Izvinjenje Andree Veskov

Voditeljka Informer TV Andrea Veskov uputila je javno izvinjenje Privrednoj pravnoj akademiji iz Novog Sada i njenom rektoru prof dr Milanu Počuči zbog pogrešno interpretiranog stava u vezi sa tom institucijom u poslednjem izdanju emisije Paralela.

07.06.2026

11:11

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda
Live TV

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda

Publika od sada ima priliku da svake srede od 17 časova na Prvom programu Radio Beograda prati novi politički tok-šou "U sredu sa Bojanom Bilbijom". Reč je o autorskom projektu koji se bavi najvažnijim političkim, geopolitičkim i društvenim temama koje oblikuju svakodnevni život građana Srbije, ali i globalne procese koji utiču na ceo svet.

05.06.2026

16:31

JOŠ TV VESTI

Društvo

Hronika

Planeta

JOŠ Planeta VESTI

Zabava

Džet set